Het Grote KTM topic deel 6, waar framen spontaan breken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haaa vet! Ik vind de rad kappen van de standaard exc echt vet!! Maatje van mij belde net ook, of ik ze al had gezien. Hij heeft de 2014 300 sixdays besteld. Hij krijgt 1 van de eerste van nederland.

Ik wil er misschien ook wel de standaard EXC 2014 of 2014 factory kappen op hebben!
 
Vet !!! Zit al tijdje te wachten totdat ik mijn nieuwe ktm 500 Exc 2014 kan aanschaffen. Alleen jammer dat er weer geen zwarte wielen onder zitten. Iemand al een idee wanneer ze leverbaar zijn, hoorde van de dealer ergens in juni...
 
Eind juli, begin augstus wordt de 300 van maatje van mij geleverd. Ik heb zijn oude sixdays 2012 300 gekocht. Ik ga ook sowieso de nieuwe kappen kopen.. Twijfel alleen over de sixdays 2014 of normale met dhl stickerset.
 
Eind juli, begin augstus wordt de 300 van maatje van mij geleverd. Ik heb zijn oude sixdays 2012 300 gekocht. Ik ga ook sowieso de nieuwe kappen kopen.. Twijfel alleen over de sixdays 2014 of normale met dhl stickerset.

Dat is wel laat, de 2014 65 cc sx is er volgende week al begreep ik, en de Exc Modellen ergens in juni. Miss komen de 6days uitvoeringen wat later op de markt dan?
 
Laatst bewerkt:
Dat verwachte de dealer, exact weet dealer ook niet. Vorig jaar was het eind eind juli begin aug dat de enduros uitkwamen
 
Eind juli, begin augstus wordt de 300 van maatje van mij geleverd. Ik heb zijn oude sixdays 2012 300 gekocht. Ik ga ook sowieso de nieuwe kappen kopen.. Twijfel alleen over de sixdays 2014 of normale met dhl stickerset.
Passen de kappen zeker op 2012/2013 is de tank helemaal niet veranderd dan? Zien er wel strak uit, ook voorspatbord is gaaf. Wanneer is het ook al weer vaderdag? :P
 
Ja pas 1 op 1. Kont is hetzelfde, Radkappen passen er zo op. Wel heb je da kapjes van luchtfilterkast nodig. Die sluiten anders niet aan. Toevallig gister iemand gesproken die het heeft gedaan. 2 radkappen ori ktm en 2 luchtfilterkappen ori ktm, 70 euro.
 
Eind juli, begin augstus wordt de 300 van maatje van mij geleverd. Ik heb zijn oude sixdays 2012 300 gekocht. Ik ga ook sowieso de nieuwe kappen kopen.. Twijfel alleen over de sixdays 2014 of normale met dhl stickerset.

Dus nu aan de 2012 300 Sixdays, mooie brommer!

Zijkappen en luchtfilterdeksel van het nieuwe type kunnen er zo op, kroonplaat moet je wel aanpassen voor het nieuwe type voorspatbord, is bij mijn KTM ook gebeurd.

Ik zit nu eigenlijk te wachten tot het 2014 plastic leverbaar is, wil graag z.s.m. de 2014 koplamp op mijn KTM.
 
Ja pas 1 op 1. Kont is hetzelfde, Radkappen passen er zo op. Wel heb je da kapjes van luchtfilterkast nodig. Die sluiten anders niet aan. Toevallig gister iemand gesproken die het heeft gedaan. 2 radkappen ori ktm en 2 luchtfilterkappen ori ktm, 70 euro.

Luchtfilterkap aan de rechterkant moet je trouwens wel licht modificeren, anders slijt deze tegen je achterpomp aan.
 
Laatst bewerkt:
Ja pas 1 op 1. Kont is hetzelfde, Radkappen passen er zo op. Wel heb je da kapjes van luchtfilterkast nodig. Die sluiten anders niet aan. Toevallig gister iemand gesproken die het heeft gedaan. 2 radkappen ori ktm en 2 luchtfilterkappen ori ktm, 70 euro.
Mooi zo, voorspatbordje zal ook niet heel de wereld kosten, alleen de (DHL factory enduro) stickerset is redelijk aan de prijs heb ik geloof ik 129 voor betaald maar dan ben je voor rond de 230 klaar met nieuw fris plastic en model 2014!
 
Mooi zo, voorspatbordje zal ook niet heel de wereld kosten, alleen de (DHL factory enduro) stickerset is redelijk aan de prijs heb ik geloof ik 129 voor betaald maar dan ben je voor rond de 230 klaar met nieuw fris plastic en model 2014!

Vind je € 129 duur voor een hele stickerset?
 
Dus nu aan de 2012 300 Sixdays, mooie brommer!

Zijkappen en luchtfilterdeksel van het nieuwe type kunnen er zo op, kroonplaat moet je wel aanpassen voor het nieuwe type voorspatbord, is bij mijn KTM ook gebeurd.

Ik zit nu eigenlijk te wachten tot het 2014 plastic leverbaar is, wil graag z.s.m. de 2014 koplamp op mijn KTM.
Heb zelf sixdays kroonplaat er in zitten daar wil ik het liefst niet te veel aan 'aanpassen' heb je veel moeten doen?
 
Vind je € 129 duur voor een hele stickerset?
Nee zeker niet zeker als je de perfecte kwaliteit ziet en de manier waarop je de stickers kunt opplakken. Zelfs een rund kan deze stickers zonder luchtbellen monteren, maar in vergelijking tot nieuwe kappen, spatborden enz is het voor een paar 'stickers' wel wat geld. Maar als ze erop zitten oogt het super en de stickers blijven ook mooi 'glimmen' (als ie gepoetst is) tov plastic waar geen stickers op zitten
 
Heb zelf sixdays kroonplaat er in zitten daar wil ik het liefst niet te veel aan 'aanpassen' heb je veel moeten doen?

Zelf heb ik een set 2e hands (zgan) zwarte kroonplaten uit een SX aangeschaft, hier moet je de nokjes aan de voorkant van de onderste kroonplaat frezen en dan aan de voorzijde draad in tappen. De bevestiging ban het nieuwe type spatbord is compleet anders, twee gaatjes aan de onderzijde en twee gaatjes aan de voorzijde.

Er is eventueel ook een beugel uit de VS te bestellen, dan hoef je niks aan te passen. Enige nadeel bij bevestiging met zo`n beugel is dat het voorspatbord dan een cm naar voren komt.

Hieronder een afbeelding van mij kroonplaat/voorspatbord.

full
 
Nee zeker niet zeker als je de perfecte kwaliteit ziet en de manier waarop je de stickers kunt opplakken. Zelfs een rund kan deze stickers zonder luchtbellen monteren, maar in vergelijking tot nieuwe kappen, spatborden enz is het voor een paar 'stickers' wel wat geld. Maar als ze erop zitten oogt het super en de stickers blijven ook mooi 'glimmen' (als ie gepoetst is) tov plastic waar geen stickers op zitten

Ik vind de stickers van KTM ook goede kwaliteit en niet duur. Heb nu een set van een klant gekregen, deze set is door een stickerboer gemaakt en ik heb het idee dat deze veel sneller krast als de originele KTM stickers.

In september ga ik naar Polen, hierna moet ik maar een KTM setje erop hebben :+
 
Iemand hier uit de buurt van Nijmegen die zijn uitlaat wil ruilen voor een crosspijp?
Ik zou graag wat stiller willen rijden een andere mooie pijp is ook welkom.
 
hak de knoop eindelijk door hij mag weg tijd voor iets nieuwer
Te koop: ktm 520 exc supermotard nl kenteken

heb er zelf erg veel plezier aan beleefd hoop dat andere dit ook zullen hebben

link naar mp.nl
http://link.marktplaats.nl/675117591


uiteraard verkoop ik hem liever aan een forum lid dan weet ik zeker dat hij fatsoenlijk terecht komt

interesse pm staat aan en mailen mag ook altijd
bellen kan ook tel nummer staat in mp.nl advertentie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan