Het grote MF Bandit Topic Part X !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand nog een mooie tankpad gezien? :+
tankpad-cbr.gif

die had ik besteld alleen dan de bandit versie :_) :)
 
Laatst bewerkt:
he die 2de stond er nog niet toen ik had gepost!
die is inderdaad al een stuk leuker dan de eerste
maar ik kijk nog rustig verder :)
 
eindelijk fotos van mijn bandit @ de computer kunnen zetten:

[afbeelding]

[afbeelding]


had hem toen net gepoetst en gesmeerd *O*

heeft ie een naked en gaat ie er alsnog een wind scherm op zetten :P

je hebt bij jou je kenteken mooi leeg gemaakt, maar heb je ruzie met je buurman ofzo? :P


kvind die eerst wel vet... maar ik denk dat het bij mij niet echt meer gaat lukken om een nieuwe op te zetten. degene die er nu op zit(en niet zo mooi is :P) zit er denk ik al 13 jaar op... en om die er dan af te halen :N
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Ben al bijna 2 jaar MF'er, rijd 2 jaar een Bandit en pas nu zie ik dit topic :z

Even kort voorstellen: M'n eerste motor was een blauwe Bandit uit '96 (of was het nou '97?), mn 2e een zwarte Bandit uit '08. Die heb ik na 2 valpartijtjes maar weggedaan en nu sinds vorige week zaterdag weer een zwarte Bandit uit '06.

Gisteravond mn eerste ritje met mn nieuwe bike gemaakt, was weer super!

Eey.... Welkom!
 
heeft ie een naked en gaat ie er alsnog een wind scherm op zetten :P
:N

Ik heb ook een schermpje op mijn bandit 1250A. Woon vlak bij Duitsland en kreeg na 20 minuten 175+ km/h op de "autobahn" (reed achter mijn zwager op zijn CB1300 op weg naar de Eiffel) toch wel wat last van mijn armen. En dat na 18 jaar krachttraining :) . Gaat met een schermpje veel beter.
 
(im with stupid smiley)bouwjaar:
mods:
???

bouwjaar: 95

mods:
- windscherm (zat er al op)
- montage voor topkoffer(ofzow :? ) (zat er al op)
- bobbins
- remhendel

To do:
- windscherm
- knipperlichten
- spiegels
- voorspatbord opnieuw spuiten(de ene kant daarvan is lichter B| )
- kentekenhouder
etc etc... ;) O-)
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Ben al bijna 2 jaar MF'er, rijd 2 jaar een Bandit en pas nu zie ik dit topic :z

Even kort voorstellen: M'n eerste motor was een blauwe Bandit uit '96 (of was het nou '97?), mn 2e een zwarte Bandit uit '08. Die heb ik na 2 valpartijtjes maar weggedaan en nu sinds vorige week zaterdag weer een zwarte Bandit uit '06.

Gisteravond mn eerste ritje met mn nieuwe bike gemaakt, was weer super!

Welkom...
 
Ik meld me ook weer in dit topic. Ik heb namelijk een vraag. Ik heb van mijn Bandit S uit 2002 een naked gemaakt. Dat ging allemaal makkelijk. Alleen de montage van de kilometertellers wil nog niet echt lukken. Ik heb nu een zelf gefabriceerd beugeltje gemaakt van wat stalen plaatjes wat ik nog had liggen. (Zie op de foto de groene cirkel.) Het zicht is op zich goed, alleen ze trillen als een gek... Wie kan mij vertellen hoe ik de originele tellers het beste kan monteren. Misschien heeft iemand toevallig foto's? Of moet ik nieuwe tellers kopen? Heb het liefst de oude tellers erop ivm de kilometer stand e.d.

Mijn andere vraag gaat over de afdekkapjes te zien (of eigenlijk niet te zien :+) in de gele cirkel. Waar kan ik deze krijgen?

P1000441.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me ook weer in dit topic. Ik heb namelijk een vraag. Ik heb van mijn Bandit S uit 2002 een naked gemaakt. Dat ging allemaal makkelijk. Alleen de montage van de kilometertellers wil nog niet echt lukken. Ik heb nu een zelf gefabriceerd beugeltje gemaakt van wat stalen plaatjes wat ik nog had liggen. (Zie op de foto de groene cirkel.) Het zicht is op zich goed, alleen ze trillen als een gek... Wie kan mij vertellen hoe ik de originele tellers het beste kan monteren. Misschien heeft iemand toevallig foto's? Of moet ik nieuwe tellers kopen? Heb het liefst de oude tellers erop ivm de kilometer stand e.d.

Mijn andere vraag gaat over de afdekkapjes te zien (of eigenlijk niet te zien:+) in de gele cirkel. Waar kan ik deze krijgen?

[afbeelding]
Bij de N zit er een flinke verzameling rubber tussen het plaatje voor de tellers en de kroonplaat...
alles wat er op zat, kan er af he :+

(im with stupid smiley)
Voor de zoveelste keer, : ^ zonder spatie ertussen = :^ :P
 
pfff...Heb zojuist zo'n 60km door dat takkeweer van vanavond gereden. Was zelfs helemaal zeikenat door m'n pak heen.

Nu liep de motor op de terug weg nogal slecht. Net als voordat je omschakeld naar reserve.
Nogal inhoudend en met intervallen dat ie weer vermogen erbij kreeg en weer even wilde trekken.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Kan het misschien iets met de ontiegelijke stortbui van vanavond te maken hebben gehad waar ik doorheen gereden ben? Vochtige lucht via de luchtinlaat ofzo? :?
 
Laatst bewerkt:
bij superpole in kaatsheuvel hadden ze een mooie liggen, helaas donkerblauw en dus niet passend bij de mijne, maar ik vond em wel vet.
zal 7 mei wel een fototje maken, als we de demper van dutchie op gaan halen :)

koewl, dus ik krijg op 7 mei EN 9 mei een nieuwe demper? :P
 
Zo... das even geleden dat ik weer gepost heb... :) ga binnenkort ff fotos schieten, ook één voor de op. heb gisteren een nieuw pak gekocht, dus nieuwe fotos zijn nodig :Y
 
bij superpole in kaatsheuvel hadden ze een mooie liggen, helaas donkerblauw en dus niet passend bij de mijne, maar ik vond em wel vet.
zal 7 mei wel een fototje maken, als we de demper van dutchie op gaan halen :)

geen andere kleur dan donkerblauw? :)
doe toch maar een fototje *O* :+
 
hoeveel werk het is... nou ik heb het rustig aan gedaan, en ben een zondag middagje bezig geweest. het kan dus nog sneller

wat je ervoor moet kunnen: een schroevendraaier vast houden, je moet verschillende draadjes uit elkaar kunnen houden en je moet een beetje logiesch na kunnen denken (een beetje maar),

kosten:
koplamp: 50 tot 150 eurie (licht er net aan wat en waar je zoekt)
koplamp oren (houders): 20-40 eurie
bier: (mocht je een van ons voor hulp nodig hebben) ...? eurie

Klinkt als: goed te doen!
Moet ik alleen nog een plek verzinnen waar ik m'n xenon ballast kwijt ga raken...
En uiteraard de lampen en beugels nog aanschaffen etc. Mooi voor een zomerdag...

pfff...Heb zojuist zo'n 60km door dat takkeweer van vanavond gereden. Was zelfs helemaal zeikenat door m'n pak heen.

Nu liep de motor op de terug weg nogal slecht. Net als voordat je omschakeld naar reserve.
Nogal inhoudend en met intervallen dat ie weer vermogen erbij kreeg en weer even wilde trekken.

Ik ben met het koekblik gegaan, het was echt pokkeweer idd.
Vocht in bougiedop oid?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan