Het grote motorfilmpjes topic deeltje 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, volgens mij hebben we alle filmpjes van internet wel gehad.......

Topic kan dus op slot.

Dat geeft de mensen weer wat tijd om nieuwe filmpjes te maken.

zeikenij2.gif

















O-)



on-topic:

Big Supermoto Crash
 
Ja, volgens mij hebben we alle filmpjes van internet wel gehad.......

Topic kan dus op slot.

Dat geeft de mensen weer wat tijd om nieuwe filmpjes te maken.



:N

staan er nog zat op, maar die zijn meestal niet de moeite waard om te posten , als je een paar stunt filmpies gezien hebt dan hebie de meeste ook wel gezien, is toch vaak het zelfde, niet dat ik het hun nadoe, respect voor die gasten maar als je iedere keer stuntfilmpies post wordt het een beetje ééntonig.

Daarom probeer ik een beetje variatie aan te houden met speed- , stunt- en crashfilmpies.

Als je al 3 topics gevuld hebt met leuke filmpjes dan komt er idd wel een tijd aan dat de nieuwe filmpjes wat moeilijker te vinden zijn. Daarbij zijn nou op het forum ook nog diverse anders filmpjes topics aangemaakt, dus de mensen gaan nou ook wat gerichter posten in het desbetrefende topic.

Dus om nou dit topic op slot te pleuren ................ :N


[edit]
Hetzelfd gezeur zie je ook in het grappige meuk topic, ook een hoop gezeik dat foto's , fimpies dubbel gepost worden[edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb een par oudjes van mij op youtube gezet, het één en ander aan materiala is bij verschillende clipjes hergebruikt, dus niet achteraf daarover zeuren :)


Ben opzoek naar goede muziek voor een volgende clipje, suggesties?

www.youtube.com/watch?v=YQb5itFUaI4
www.youtube.com/watch?v=JPhiKnErqh0
www.youtube.com/watch?v=Sh351o5QzeA
www.youtube.com/watch?v=EKaJcKB4Auc


lekker flauw...

www.youtube.com/watch?v=ZwTP2yn2q34


Haal die muziek weg, kutherrie.
Het is toch veel cooler om je eigen motor te horen?
 
Misschien hier al wel ergens in een topic rondzwervend maar kan em niet vinden... Ik ben opzoek naar een filmpje van een stel Zweedse/Finse (??) gekken die met z'n 4en een Radarcontrole naaien. Dmv. 2 houden de agenten in de V70 aan de praat, en de andere 2 kruipen achter de auto en schroeven de kentekenplaat er af, en vervangen die met hun eigen plaat... Dit filmpje is zo hilarisch, kan em alleen nergens vinden :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan