Het grote motorfilmpjes topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Filmpje van eigen band, wat sprintjes op de snelweg tegen een Toyota Supra Mk3 Turbo (ruim 230pk aan de wielen) tegen mijn cbr600f. Om mijn fiets weg te trekken (ook al is ie 12 jaar oud) moet je toch met iets van 400pk komen op 1500kg om het op de snelweg te winnen kwa acceleratie. Het was wat druk trouwens, eigenlijk moet je meer ruimte houden in t verkeer, volgende keer als we zoiets doen gaat de wekken op 5 uur 's nachts op zondag ofzo.

cbr600f_vs_supra.jpg


http://home.planet.nl/~sjaro/Knot_Cbr600f_Sundaymorning.wmv

Zitten ook nog wat kneedowns in, maar de maandag hierop heb ik voor het eerst op Zandvoort gereden, wat is dat een stuk veiliger zeg, je kunt erg veel leren en een hoop uitproberen.
 
Of die gast is natuurlijk levensmoe. . . . Of ben ik nu weer een moraalridder?


:Y

tis knap lange wheelies trekken maar voor de rest was de snelweg niet echt vol met auto's , tussen de caravan en bus ging ie toch wel ff helemaal van het gas af, hij wist dus precies wat ie wel durfde en wat niet, dus denk niet dat ie echt levensmoe is.
 
Ik weet het, het is niet met motoren.... maar ik heb
hier eens een filmpje gezien met "sneeuwmotors". Ofwel
snowmobils. Ze maakten er ongelovelijke sprongen mee.

Heeft iemand dat filmpje nog??
 
@knot als ik jou was zou ik nog even wat die film editen om je kenteken iets minder leesbaar te maken vooral naast dat koekblik bij 200 zichtbaar op de teller.
 
Ben niet zo'n ster in videobewerken... ben al blij dat ik met moviemaker overweg kan, laat staan adobe premiere.... maar bedankt voor de tip.
 
Arjan:

Hahahahaha, dat zal best ja

Ik blijf het wel knap vinden, voor mij hadden ze in de 1e bocht alvast een monumentje kunnen plaatsen :Y
 
ZX10 gaat lekker zeg... alleen kijk wel uit met tussen auto's door rijden, betrap mezelf er ook op maar kan een keer goed fout gaan natuurlijk.
 
dik 40 mb voor 12 sec film :X

trouwens lekker zeg, die bmw (toch?) rijder die lekker doorrijd :r

Is het wel ene BMW rijder?? Kan het geluid nou niet als een BMW omschrijven, na het krassend geluid van die crasher...

Trouwens gaat wel erg hard op zijn plaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan