mick85
MF veteraan
Tjah..
Tjah zeg er maar niets van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tjah..
Komt wel goed, de verkoop gekte breekt meestal zo eind april open!Nee snap het ook niet.
Zal het weer zijn, staat sinds twee weken echt te koop.
Wel animo maar biedingen dat je denkt ehhh ja hoor. ze vergeten denk ik dat het een dct750 is en geen cb500 ofzo.
Als ik het budget had, deed ik een bod, en geen cb500 bod hoorNee snap het ook niet.
Zal het weer zijn, staat sinds twee weken echt te koop.
Wel animo maar biedingen dat je denkt ehhh ja hoor. ze vergeten denk ik dat het een dct750 is en geen cb500 ofzo.
Als ik het budget had, deed ik een bod, en geen cb500 bod hoor
Dan stond die nu wellicht al hier, te wachten op een Belgische kentekenplaat
Als je dit even leest, vraag ik me toch af welke cijfers ik naar voor zou kunnen brengen op een NC 750 X DCT
Als ik het budget had, deed ik een bod, en geen cb500 bod hoor
Dan stond die nu wellicht al hier, te wachten op een Belgische kentekenplaat
Als je dit even leest, vraag ik me toch af welke cijfers ik naar voor zou kunnen brengen op een NC 750 X DCT
Ik heb eens een filmpje op jouwbuis gezien van een eigenaar in de USA, die was erin geslaagd om zelfs onder de 2L te rijden, maar hij zei dus gelijkaardige dingen, net zoals ik ook in mijn post in het GSX F topic meldde dat het saai rijden was. Gelukkig hinderde ik niemand, dat heb ik dan weer met die vroege ochtendurenGeen idee voor DCT, maar op mijn schakel NC750X kan ik (als ik er echt moeite voor wil doen) ~2.2 a 2.3/100Km rijden. Ik rij nu al regelmatig 2.5/100Km, maar dat word gelijk weggewerkt tegen de 8.*/100Km die ik af en toe rij.... (en ik zie de 2.0/100Km ook af en toe op de teller)
Overigens, met 2.2/100Km heb je wel mensen achter je rijden die niet blij met je zijn....
Had ik maar eerder gekeken hij zit rechts onder in de dummy tank. In een dummy contact. JoepieHelup. Ik heb al een tijdje een origineel sub- harnas liggen om de stroom verbruikers aan te sluiten maar ik kan op de kabelboom geen stekker vinden waar die ik die extra draadboom inprik. Alle info en filmpjes zitten bekijken maar hij zit niet rechts van het slotje ook niet bij het knipperlicht voor....
Het extra relais kan ik wel inprikken in de zekeringenkast.
Het is een 700s uit 2012. Kabelbook MGS-D603 en dat sub harnas is MGD-d10.
Zoek ik vergeefs of gewoon slecht ...
Heb ook lang naar dit systeem zitten kijken.Ondertussen is de NC voorzien van een nieuwe DID ketting dus vandaag bezig geweest met het monteren van de Cobbra Nemo 2 oiler..
Hij is gevuld met Motul 80W90 transmissieolie. Een kwartslag draaien en hij smeert voor 2,5/3 minuten.
Aan de binnenkant van de stepjes voor passegierssteunen zit toevallig schroefdraad, (ik denk voor de montage van originele honda zijrekken?
Perfect om de Cobbra op de monteren, Heb ook rekening gehouden met het feit dat het kettingscherm omhoog komt.. dit zou geen problemen op mogen leveren.
Resultaat:
Nu vraag ik me af als er nog twee streepjes op het dashboard van de tank zichtbaar zijn, na nog een aantal kilometers geeft die aan dat ik moet tanken en gaat ineens heel snel naar geen streepjes. Bij de pomp tank ik dan rond de 10 liter bij. Terwijl ik weet dat de tank 14.1 liter bevat. Dus mijn vraag is eigenlijk of iemand enig idee heeft bij secundair gebruik hoe ver ik nog zou kunnen en hebben jullie daar ook veel mee te maken?
Ook ben ik benieuwd wat jullie tips zijn om zo zuinig mogelijk te rijden. Ik rijd nu vanaf ongeveer 65 km per uur in de zesde versnelling. Want daaronder voelt die soms wat bokkerig (of misschien denk ik dat alleen). En vanuit stilstand vertrek ik lekker vlot (niet overdreven snel, maar gewoon vlot) en schakel eigenlijk zo snel mogelijk op. Ik ben gewoon benieuwd of ik deze geweldige motor nog beter kan gebruiken. Iedere tip of ervaring is welkom
Vandaag de R&G engine covers gemonteerd, de rechter kant had wel wat aanpassing nodig.. de gaten klopte niet 1:1
Heb ook naar die covers zitten kijken... twijfel nog of het de moeite waard is, heb jij het idee dat ze dik genoeg zijn om bij een schuiver de covers eronder te beschermen?
Mijn Dynamo cover is in beide ongelukken toch wel zoverre in gekrast dat het verstandig was deze te vervangen...
Bedankt voor de tips! Chris ofc mooie motor hoor!!