Het Grote Off/Allroads & SM filmpjes topic

Het is inderdaad wel een gaaf filmpje, zeg!
Aleen jammer van die constante t*ringmuziek...Ik wil het motorgeluid wat beter kunnen horen. Wel supercool, zo'n helmcamera 8-) 8-) 8-)
 
Werkt helaas niet :N .......krijg je een bestand van 215kb... De bron vermelding klopt niet want het bestand heet supermoto_040808bostrom_gold.mpg klik maar eens op eigenschappen met de rechtermuisknop. '(
 
Werkt helaas niet :N .......krijg je een bestand van 215kb... De bron vermelding klopt niet want het bestand heet supermoto_040808bostrom_gold.mpg klik maar eens op eigenschappen met de rechtermuisknop. '(

In dat geval moet je een videostream-downloader (programma) gebruiken. Ik had een goede, maar kan um niet meer vinden :(

Zelf dus ff zoeken op video stream ripper :)

Rokex: Dat is (helaas) hetzelfde.
 
Oké thx :Y
Zijn wel heel veel type's ktm's dan volgens mij,of die 660 is het US model voor de 640 hier ofzo :?


660 is hier ook leverbaar, ook de 625 en 640

hier filmpje van ons van vorige week

sorry, voor de muziek, ik had niets anders staan :+ en geen motorgeluid omdat er veel geruis en onzin opstaat

http://rapidshare.de/files/14220443/Film_0001.wmv.html

betere server,

voor degene die het systeem niet kennen van rapidshare

scroll naar beneden tot ge ergens 'free' ziet staan,

dan krijgt ge een download ticket en ziet je ergens een teller aftellen en dan moet je een code intypen (voor het spammen ofzo tegen te gaan) en dan kunt je het filmpje bekijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan