het grote onnozele vragen topic speciaal voor choppers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet wel zeggen dat dit zo langzamerhand een van m'n favoriete sub-fora is geworden *D










Hhmm..... Ik heb een Sport-Tour, een Off-road, een lesmotor en t zijspan zit bijna in elkaar.....


Zou 't wat zijn... een mooie sjoppert erbij.. Zo'n stoere Yamaha Virago of zo'n Suzuki Savage ofzo....


Dat zijn toch wel ook echt sociaal gezien verantwoorde sjopper's he, zo in " the scene" ??
Ik wil tenslotte niet als wannabee of meelopert gezien worden :N


ET VOILA ........... Mijn uber ON-topic post *D
 
Hey GorilaZz.... had jij vroeger niet ook zo'n sjopper dinges...??


Heb daar wel eens plaatjes van gezien :Y


8-)


full
 
OMG ....... 't zijn nog vriendjes ook .......

lekker hè, samen relnichten?
 
ik weet niet wat je rookt, of oplosmiddelen je gebruikt als je gaat verven, maar ik zou er mee stoppen als ik jou was.
Ben je gek......tis veel te leuk die reacties van hem.



@Bakkie wat is er nou mis met een beetje meelopen? Ik ga elke dag met mijn sjoppert lekker naar mijn werk, T-shirt aan slippers aan mijn voeten en me erg cool voelend.......niets mis mee :]
 
tuurlijk, hij doet nu toch ook precies wat je van 'm verwacht...??
Je bent zelfs zo dom dat je niet eens door hebt dat dat precies is wat jij hier de hele tijd aan het doen bent. Stommer nog, er zijn zelfs zielepoten bijgekomen die hier verder niets doen behalve jouw reet likken. Heb je ze dat gevraagd of willen ze het zelf graag?

Je kan lullen wat je wil, maar ik zat hier al een tijdje en heb me nooit anders opgesteld dan nu. Jullie beginnen je ergens tegenaan te bemoeien en komen hier alleen maar de boel afzeiken.

[modbreak]
Dat soort opmerkingen hou je maar voor je, die horen niet op MF B|
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou het laten gaan, AL.....kunnen Bak en zijn combo fijn met elkaar ouwehoeren over non-onderwerpen.......
Soms hè ........



















..... dan verveel ik me een beetje ...........



















...... uhhh ...... that's it.



















.
 
Laatst bewerkt:
Je bent zelfs zo dom dat je niet eens door hebt dat dat precies is wat jij hier de hele tijd aan het doen bent. Stommer nog, er zijn zelfs zielepoten bijgekomen die hier verder niets doen behalve jouw reet likken. Heb je ze dat gevraagd of willen ze het zelf graag?

Je kan lullen wat je wil, maar ik zat hier al een tijdje en heb me nooit anders opgesteld dan nu. Jullie beginnen je ergens tegenaan te bemoeien en komen hier alleen maar de boel afzeiken.

En voor Baksteen persoonlijk: je bent echt een arrogante, facistische ...... ach, vul de rest zelf maar in.
Ik voel een bannetje aankomen.... En niet eens onterecht, in deze.
 
Je bent zelfs zo dom dat je niet eens door hebt dat dat precies is wat jij hier de hele tijd aan het doen bent. Stommer nog, er zijn zelfs zielepoten bijgekomen die hier verder niets doen behalve jouw reet likken. Heb je ze dat gevraagd of willen ze het zelf graag?

Je kan lullen wat je wil, maar ik zat hier al een tijdje en heb me nooit anders opgesteld dan nu. Jullie beginnen je ergens tegenaan te bemoeien en komen hier alleen maar de boel afzeiken.

\[modbreak]
Dat soort opmerkingen hou je maar voor je, die horen niet op MF B|
\[/modbreak]
Zie je wel dat het hier een arrogant,[modbreak]knip[/modbreak]zooitje is. Ik gebruik normale woorden en wordt gecensureerd omdat het jullie niet aanstaat.
En als ik in off-topic een normale vraag post wordt ie gewoon verwijderd.

Ik wil geen ban, ik wil me gewoon afmelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je je eens beter kijkt in plaats van dom loopt te blaten dan zal je zien dat hij is verplaatst naar V&O waar dat soort vragen thuis horen en dat je vraag beantwoordt is.

~[edit] En grove beledigingen zijn geen normale woorden.
 
Laatst bewerkt:
Je bent zelfs zo dom dat je niet eens door hebt dat dat precies is wat jij hier de hele tijd aan het doen bent. Stommer nog, er zijn zelfs zielepoten bijgekomen die hier verder niets doen behalve jouw reet likken. Heb je ze dat gevraagd of willen ze het zelf graag?

Je kan lullen wat je wil, maar ik zat hier al een tijdje en heb me nooit anders opgesteld dan nu. Jullie beginnen je ergens tegenaan te bemoeien en komen hier alleen maar de boel afzeiken.

[modbreak]
Dat soort opmerkingen hou je maar voor je, die horen niet op MF B|
[/modbreak]

Heb je eigenlijk zelf wel in de gaten dat je met deze reply eigenlijk meer over jezelf zegt dan over mij ?? :)
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel dat het hier een arrogant,\[modbreak]knip\[/modbreak]zooitje is. Ik gebruik normale woorden en wordt gecensureerd omdat het jullie niet aanstaat.
En als ik in off-topic een normale vraag post wordt ie gewoon verwijderd.

Ik wil geen ban, ik wil me gewoon afmelden.
Het gaat hier voornamelijk om de context waarin deze woorden worden gebruikt, en dat weet je best.
Ik kan ook prima een serie woorden opnoemen: zak, en, wasser, paard, en, zuiger, volgevreten, vies, galbak. Allemaal normale woorden, totdat je ze specifiek tegen iemand richt met de bedoeling deze te kwetsen. Arrogant? Ik ben benieuwd hoe jij reageert op een onbekende (want internet == anoniem) die je zo van repliek dient als jij dat doet bij deze gewaardeerde moderator. Vast niet vriendelijk en rustig, zoals hij.
 
Ik ben van mening dat Baksteen geen gewaardeerde moderator is, maar een arrogante, [modbreak]knip ... [/modbreak].... (zal geen scheldwoorden gebruiken). Dat is de context en daarom zijn het welliswaar harde, maar gewone Nederlandse woorden.

@ baksteen: Wat dat over mij zegt? Geen idee, vul dat zelf maar in (zoals je met alles doet).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik had mezelf voorgenomen om in dit topic niet meer te reageren,MAAR bij deze toch nog even:
het is echt dieptriest hoe jullie als moderators dit choppergedeelte nog meer in de stront laten zakken dan het al zat.
niemand was van plan hier weg te gaan maar als het op zo'n manier gaat so be it.
mijn eerste opzet was om dit gedeelte van mf te proberen kwalitatief een beetje voor elkaar te krijgen.
maar ja op een bult stront kun je niks bouwen dus ik klap het bijltje er bij neer.
 
ik had mezelf voorgenomen om in dit topic niet meer te reageren,MAAR bij deze toch nog even:
het is echt dieptriest hoe jullie als moderators dit choppergedeelte nog meer in de stront laten zakken dan het al zat.
niemand was van plan hier weg te gaan maar als het op zo'n manier gaat so be it.
mijn eerste opzet was om dit gedeelte van mf te proberen kwalitatief een beetje voor elkaar te krijgen.
maar ja op een bult stront kun je niks bouwen dus ik klap het bijltje er bij neer.
My point exactly! Maar dat hebben ze niet door. In plaats daarvan blijven ze liever treiteren (alsof dat zin heeft).
 
Het gaat hier voornamelijk om de context waarin deze woorden worden gebruikt, en dat weet je best.
Ik kan ook prima een serie woorden opnoemen: zak, en, wasser, paard, en, zuiger, volgevreten, vies, galbak. Allemaal normale woorden, totdat je ze specifiek tegen iemand richt met de bedoeling deze te kwetsen. Arrogant? Ik ben benieuwd hoe jij reageert op een onbekende (want internet == anoniem) die je zo van repliek dient als jij dat doet bij deze gewaardeerde moderator. Vast niet vriendelijk en rustig, zoals hij.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan