Afstellen zou ik na het inrijden doen. Je wil op de dyno toch meerdere volgas runs kunnen maken als je gaat mappen, dus dat doen na het inrijden lijkt mij wel zo handig. Flash je alleen een andere map, wat natuurlijk niet de beste optie is, dan maakt het niets uit.
@ J vd Meer misschien kunt u ons verder helpen wat betreft Woolich materiaal voor mijn Fz1 .
Volgens Paul is er dan een veel mooiere afstelling mogelijk.
goedenavond,
Even een vraag.
Ik heb sinds kort een nieuwe Z1000. Ik heb er direct full akrapovic systeem op laten zetten en een bmc vervangingsfilter. Voor mijn idee moet deze nu daar op afgesteld worden. op het moment heb ik 600km er op gereden ik denk er aan om een ecu flash te laten doen. Wat is handig na het inrijden (1600km) of na de eerste beurt (1000km) of direct?
Ik ben er mee bezig. Dat wil niet zeggen dat het mij wel gaat lukken hoor. Ik doe mijn best zodat Paul je motor kan afstellen.
Vandaag wat testbank werk .
Hier de uitdraaien van de resultaten .
De 1e met db killer.
[afbeelding]
De 2e zonder db killer.
[afbeelding]
Ah, volgens mij heb ik zaterdag nog even met jou staat praten? (Ik was er samen met mijn broer voor zijn Aprilia Tuono)
Klopt inderdaad
Ja mijn broer is zeker blij met de afstelling, hij kent de motor niet meer terug!!
Bedankt voor je inzet . Dit waardeer ik zeer.
@ boytje
Ga je mij nu vertellen dat na de ECU Flash het vermogen met 12 pk en 8nm is toegenomen ?
Dat lijkt mij wel heel erg veel 12 pk erbij.
Ik had een Honda CBR1000rr Fireblade met een Akra en power commander 3.
Deze kwam bij Powerpoint in Tiel op 155,20 pk op het wiel,...dus rond 173 op de krukas terwijl vanaf fabriek hij 171 pk is. Voor 2 a 3 pk moet je best wat moeite doen.
Mag ik vragen wat je moest betalen bij Madracing ?
Veel vermogen zo'n 2017 model.
Van het weekend bij een 2004 Z1000 gekeken met standaard bochten, maar custom midden pijp en dempers.
130 aw pk en 95 nm.
Dat was dan geen ecu flash.
Bizar verschil!
Je dient eigenlijk een voor en na meting te doen op dezelfde bank. Anders weet je nooit hoeveel winst je hebt gepakt.@ boytje
Ga je mij nu vertellen dat na de ECU Flash het vermogen met 12 pk en 8nm is toegenomen ?
Dat lijkt mij wel heel erg veel 12 pk erbij.
Ik had een Honda CBR1000rr Fireblade met een Akra en power commander 3.
Deze kwam bij Powerpoint in Tiel op 155,20 pk op het wiel,...dus rond 173 op de krukas terwijl vanaf fabriek hij 171 pk is. Voor 2 a 3 pk moet je best wat moeite doen.
Mag ik vragen wat je moest betalen bij Madracing ?
Die 130Nm is meer koppel dan een 2018 Super Duke 1290R. Beetje moeilijk voor te stellen dat dit klopt.
Geloof iets van 130nm.
http://44teeth.com/wp-content/uploads/2015/03/ktm1290_bvg_dyno.jpg
Hier heeft een Z-1000 toch wat minder nm.
Consent Form | Sport Rider