Yes Woolich heeft de fz1 erbij staan .
Ik hoop dat er veel mee af te stellen is.
Ik heb ook een race mapping van Woolich en iets aangepast door madracingYes Woolich heeft de fz1 erbij staan .
Ik hoop dat er veel mee af te stellen is.
Ik heb ook een race mapping van Woolich en iets aangepast door madracing
Ben benieuwd na mijn ecu flash.
Gaat deze winter gebeuren.
Maar het gaat mij meer om het mooi/optimaal lopen van de motor als al dat vermogen .
Het vermogen benut ik eerlijk gezegd niet.
Woolich heeft geen race mappings..ze leveren alleen standaard binfiles die je zelf kunt aanpassen naar wens, afhankelijk van de dyno uitlezingen
Wél is er een mapshare programma waarin je mappen kunt gebruiken die andere dyno bedrijven daarop gezet hebben, maar in de regel heb je daar helemaal niks aan.
Onderstaande hebben ze bij Madracing gebruikt om mijn z aan te pakken.
2017-2018 Kawasaki Z1000 - Log Box (Denso) v3 + Zeitronix ZT-3 Wideband O2 Package
Klopt, maar daar staan ook mappen van Woolich zelf waarbij ze soms veel winst gehaald hebben zoals bvb bij een CBR1000RR. Dan hebben ze een HRC ECU uitgelezen en dat verwerkt in hun `mapping`
Voor een Z1000 lijkt me dat niet het geval.
Dat is de normale BIN.file maar dan incl de autotune.
Ik heb enkele vragen ivm Rapidbike evo op mijn Ducati monster 1200 R;
1) de automatische aanpassing staat ingesteld vanaf 2000 tr/min, waarom bijvoorbeeld niet vanaf 1000 tr/min? Waarom wordt de lambdaregeling bij stationair toerental uitgeschakeld?
2) ik heb de secundaire luchtinjectie & het koolstofvat afgedopt om er zeker van te zijn dat deze de lambdaregeling niet beïnvloeden. Toch merk ik zeer grote correcties rond 3000tr/min & 5% gasopening (momenteel staat dat kenveld op +27) Kan dit kloppen?
Het is geen verkoop praatje hoor, zo is het zeker niet bedoeld. Het is alleen een uitleg tussen het verschil in de mogelijkheden tussen de ECU flash en bvb een RB of PC. Net zoals er een verschil is tussen de RB en de PCV. De RB heeft veeeeeel meer mogelijkheden dan een PCV. Maar daar ging het niet om toch?
De PCV is een prima product voor een brandstof afstelling maar wel inmiddels beperkt tov andere mogelijkheden zoals een ECU flash. Veel huidige motoren ( lees EURO4) zitten vol met begrenzingen en milieu afstellingen die je er niet uit kan halen met een PCV maar wel met een ECU flash.
Je vraagt naar de QS, Ignition module en launch controle. Voor diversen modellen is dit gewoon rechtstreeks in de ECU mogelijk. Bij Woolich heet dat "Race Tools"
Ik heb hieronder even als voorbeeld een ZX10R genomen om te laten zien wat er allemaal mogelijk is:
Features available for Kawasaki ZX10R 2011-2015
IAP Fuel Maps
TPS Fuel Maps
Ignition Timing Maps
Ignition Dwell Map/s
Secondary Throttle Plate (STP) Opening Maps
Fuel Trim Map/s
Injector Balance Map/s
Intake Flap Opening Maps
Adjust Idle RPM
Adjust RPM Limiter
Adjust Fan Temperature
Quickshifter - (Requires Race Tools)
Launch Control - (Requires Race Tools)
Pit Lane Limiter - (Requires Race Tools)
Race Shift Pattern Sensor Configuration - (Requires Race Tools)
Disable Stock O2 Sensor
Disable Deceleration Fuel Cut
Disable Exhaust Valve
Disable PAIR Valve / AIS
Disable Top Speed Limiter
Traction Control Maps
ECU Mode
Retain Last Traction Control Setting
Change Traction Control Settings while riding
Engine Data - View Live Engine Data
Woolich Racing AutoTune - (Requires Applicable LogBox + Zeitronix Package)
Diagnostics: Read and Clear Fault Codes - (Requires Applicable V3 Interface)
Als je de ontsteking, QS of launchcontrole wil doen bij een PCV zul je nog meer modules moeten kopen en inbouwen (waar bij de huidige motorfietsen steeds minder plek voor is...) en dat is ook niet goedkoop.
Een PCV alleen al kost tegenwoordig ook zo maar € 750,00 hoor incl inbouwen en goed afstellen etc.
Hallo oma!
Ik heb betreffende motor en wil nu een linkpijp en racefilter plaatsen. Dan zal die ook afgesteld moeten worden en misschien ook wel eea uitgezet moeten worden ivm foutcodes. Het gaat er mij puur om dat sldie normaal loopt, wil alleen die kat eruit omdat de gemiddelde 125cc nog meer geluid maakt dan de mijne en een beetje geluid is wel leuk.
Wat zou dit na schatting dan ongeveer moeten kosten? Ik wil liever geen gebruik maken van een PC/RB.
Iemand een idee waarom ik nergens meer een dynojet O2 optimizer kan bestellen/vinden?
Deze is nodig bij een z1000sx, maar zat niet bij de pc5. Bij mijn vorige z750 was deze wel inbegrepen.
Of als je er wel een tekoop hebt mag je het ook doorgeven
Dat komt omdat er GEEN goede oplossing bestaat voor het O2 signaal van kawasaki te "foppen"
Het gebeurt namelijk vooral op de snelweg in de hoogste versnelling rond 150km/h dat de ECU van Kawasaki "vraagt"naar de O2 sensor of deze er nog is. Want de ECU "vindt" het constante signaal van een optimizer of "dummy" verdacht.
Het kan vaak wel uitgezet worden in de ECU maar dan zal de ECU geflashed moeten worden.
Intrigerend. Is dit bij andere merken dan niet ?
Ik heb een Yamaha MT-09 Tracer (2015), ik heb er door Dynojet in Wijchen een PC5 op laten zetten (daar zat een O2 optimizer bij). Heeft Yamaha daar geen last van ? Is wel te foppen ? Ik vind het effect van de PC5, nu ik 'm wat langer heb, wel een beetje tegenvallen. Er is zeker wel verschil hoor, maar ik denk dat ik tzt toch voor een flash ga.
Intrigerend. Is dit bij andere merken dan niet ?
Ik heb een Yamaha MT-09 Tracer (2015), ik heb er door Dynojet in Wijchen een PC5 op laten zetten (daar zat een O2 optimizer bij). Heeft Yamaha daar geen last van ? Is wel te foppen ? Ik vind het effect van de PC5, nu ik 'm wat langer heb, wel een beetje tegenvallen. Er is zeker wel verschil hoor, maar ik denk dat ik tzt toch voor een flash ga.