Het grote rijlesserstopic, Deel 29: The Fantastic 4 Chicks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen even naar Hans van Wijk toe in Zoetermeer voor een helm en wat handschoenen *D , die stinkende meuk van de rijschool is ook niet alles :') .
 
Goedenacht!!!!

MRA bedankt voor je mail!

Heb k nog iets gemist hier???

De titels die k zonet ff zag langsvliegen vond ik erg leuk trouwens!!!
*O*
 
Geen dank meid! :)
Nog niks gemist, maar we vlammen zo een nieuw deeltje in *O*
 
Morgen even naar Hans van Wijk toe in Zoetermeer voor een helm en wat handschoenen *D , die stinkende meuk van de rijschool is ook niet alles :') .

Hans van Wijk...vorige week nog geweest....kwijl!!!
Is niet goed voor de portemonnee :N
En neem een dweil mee, voor als je al te erg gaat kwijlen van al die mooie spullen _O-
 
Hans van Wijk...vorige week nog geweest....kwijl!!!
Is niet goed voor de portemonnee :N
En neem een dweil mee, voor als je al te erg gaat kwijlen van al die mooie spullen _O-
Je kan beter een enorme kwijlbak meenemen :+
 
Zijn er nog mensen die gelest hebben in deze hitte of in de onweersbuien?
En dit topic is alweer bijna vol.. Iemand die de OP wilt overnemen, zodat het wat sneller gaat of vinden jullie het prima zo?


Ja heb woensdag nog gelest; was zeik en zeik nat. Textiel pak van Lidl heb ik. Binnenvoering er al uit.
En gister moest ik afrijden; anderhalf uur ervoor al inrijden. Na 3 kwartier hadden we het wel gezien. Op naar CBR gebouwtje (Arnhem, Gelredome) ik pak helemaal uit. Weer zeiknat. Waren 3 kwartier te vroeg. Maar ze liepen voor dus pak kon weer aan. Weer lekker verder zweten. Maar was met 1 minuten klaar. Reed naar examinator toe en die stond al met uitgestoken hand te w88.
Was het zweten dus wel waard...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan