Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet nog even kijken, want en bijna glade voorband is wel erg tricky, heb ik vandaag gemerkt
en aangezien ik de motor zondag pas weg kan brengen B|
 
Als jullie binnendoor gaan, met insane bane (gek been), kan ik wel mee natuurlijk!
MOet ik 't nog wle ff van je horen..Rara wat klopt hier niet?

Je hoort nog wel van me of we binnendoor van zaandam tot aan de brigrestaurant gaan, maar ik denk van niet, ik vraag insane bane wel ;)

Vergeef me met mn stuntelige taal....heb 'n btje zwak in de nederlandse taal :X







tot OVERmorgen... *O*


:W :j
 
Je hoort nog wel van me of we binnendoor van zaandam tot aan de brigrestaurant gaan, maar ik denk van niet, ik vraag insane bane wel ;)

Vergeef me met mn stuntelige taal....heb 'n btje zwak in de nederlandse taal :X

tot OVERmorgen... *O*

:W :j


Zoja.. dan moeten we er wel rekening mee houden..qua tijd.. :)
 
Zoja.. dan moeten we er wel rekening mee houden..qua tijd.. :)


Heb vanmorgen met Insane Bane gesproken. We gaan gewoon over de snelweg van Zaandam naar brugrestaurant...

Dus het wordt tussen 12.00-12.15 uur bij Mac Donalds in Zaandam bij het ziekenhuis ZMC (voorheen de Heel).

Tot morgen :W *O*
 
ik kan helaas niet mee denk ik.
ik heb gister een concert gehad, en toen ben ik door een lompe neushoorn omver gelopen en die ging boven op mijn pols zitten, en nu is die gekneust, ik ga vandaag proberen hoe dat gaat met lange afstanden.
 
ik kan helaas niet mee denk ik.
ik heb gister een concert gehad, en toen ben ik door een lompe neushoorn omver gelopen en die ging boven op mijn pols zitten, en nu is die gekneust, ik ga vandaag proberen hoe dat gaat met lange afstanden.


B| B| -O- -O- B| B|


Beterschap met je polsje ...
 
Beterschap met je pols Racekip.. -O-
Das idd erg lomp zeg.
Hopen dat je nog wel kan komen, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch.. *O*

En tis vandaag zowaar weer droog, goede kans dat het morgen overdag ook droog blijft. Fingers crossed.. O-)
 
dankje, ik ga vandaag gewoon "proefrijden" maar als ik op de motor zit, dan zet ik nogal wat druk op mijn pols, maar ik ga gewoon kijken of ik hem meer steun kan geven
 
Racekip, succes met de pols!

Voor diegenen die meerijden vanuit ppp (oude belastingdienst kantoor Rijswijk), ik zal er proberen te zijn om 12.15. Om 12.30 vertrek ik dan met de mensen die er zijn.

De fazer wordt trouwens vandaag nagekeken door een vriend, ben benieuwd of hij nog gebreken vindt (hoop van niet!).
 
ehm... das wel aan de verkeerde kant he? :+

ik ga bij mn ouders in Loosduinen lekker engels ontbijten *D en dan kom ik di kan op :)
 
ehm... das wel aan de verkeerde kant he? :+

ik ga bij mn ouders in Loosduinen lekker engels ontbijten *D en dan kom ik di kan op :)


Ik heb je mail vanmorgen ff gelezen wat je naar mn werk had gemaild ;)

Gezellie dat ik je morgen zie!
Enne veel plezier bij je ouders in Loosduinen...


Mn zus woont in de straat binnentuinen, ken je die ;)
 
hmm het feestje gaat voor mij niet door '(

ik heb vanmiddag in totaal 40 a 50km gereden, maar ik heb er gewoon veel te veel last van ;(

ik vindt het erg jammer, ik was er morgen graag bijgeweest -O-
 
hmm het feestje gaat voor mij niet door '(

ik heb vanmiddag in totaal 40 a 50km gereden, maar ik heb er gewoon veel te veel last van ;(

ik vindt het erg jammer, ik was er morgen graag bijgeweest -O-

Jammer.. maar het is nie anders.. volgende x beter :Y
iig beterschap met je pols!
 
weersvoorspelling voor morgen volgens buienradar:

Zondag is het op een enkele bui in het noordwesten na droog en laat de zon zich geregeld zien. 's Middags wordt het 17 graden. Er is even wat minder wind, maar in de avond staat er opnieuw een harde, zuidwesten wind, kracht 7.

Zondag:
Zonneschijn: 30%
Neerslag: 60%
Middagtemp: 17 graden
Windkracht: 5


Ik ben morgen om 12 uur @ de MAC.. Heb er zin in :Y

Trouwens ik weet niet hoelang de hele meeting gaat duren.. maar ik moet weer op tijd thuis zijn vanwege een etentje die ik met m'n familie heb. Dus misschien dat ik wat eerder naar huis moet.. maar dat zie ik morgen dus wel. :)
 
Er is een kans is er dat ik misschien, mogelijkerwijs, met een beetje geluk ook nog langs kom rijden :)
Geluk noemt ie dat _O- _O-
ik kan helaas niet mee denk ik.
ik heb gister een concert gehad, en toen ben ik door een lompe neushoorn omver gelopen en die ging boven op mijn pols zitten, en nu is die gekneust, ik ga vandaag proberen hoe dat gaat met lange afstanden.
Damn... da's best jammer. Was het een dierenpark feestje?
hmm het feestje gaat voor mij niet door '(

ik heb vanmiddag in totaal 40 a 50km gereden, maar ik heb er gewoon veel te veel last van ;(

ik vindt het erg jammer, ik was er morgen graag bijgeweest -O-
Hmm jammer man...
Kan je niet een andere pols kopen voor morgen?
Trouwens ik weet niet hoelang de hele meeting gaat duren.. maar ik moet weer op tijd thuis zijn vanwege een etentje die ik met m'n familie heb. Dus misschien dat ik wat eerder naar huis moet.. maar dat zie ik morgen dus wel. :)
:^ Alleen dan met als reden: huiswerk B|
 
Ik heb je mail vanmorgen ff gelezen wat je naar mn werk had gemaild ;)

Gezellie dat ik je morgen zie!
Enne veel plezier bij je ouders in Loosduinen...


Mn zus woont in de straat binnentuinen, ken je die ;)


whaha *D en, wat vond je van het mailtje? :+ O-)

Binnentuinen *D daar heb ik vroeger krantenwijk gelopen :Y
 
Yoeeeehooeeeee, het topic is wel erg stil de avond voor de meeting. Is iedereen al naar bed ofzo :?

of is iedereen lekker uit zoals het hoort op een zaterdagavond B|
 
Zoals het hoort? Pff...
Ik praat met jou :9 das ook tof!
Ow, bedenk me net dat ik geen doei heb gezegd, ff doen dan!
Slaap lekker allemaal :9 nog maar 12 uur en 13 minuten!
 
Zie de zonneschijn... *O*
Net op de radio gehoord, dat 't 18 graden wordt met zon erbij.

Pfff, ik ga ff 3 uurtjes pitten en dan kom ik ook naar PPP. Volg ik de rest wel.
Man wat was I Love Techno vet..
Heb zelfs een zwart zweetbandje weten te scoren, die mooi over het voorremvloeistofreservoir past. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan