Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kun je eens meten hoe hoog hij is, gemeten vanaf de bovenkant van de middelste klok?
Daarnaast ligt mijn DL1000-zadel hier ook nog. Past op alle K-modellen 650 en 1000, is ongeveer 4cm hoger dan het normale DL650-zadel en wat dikker gevoerd. Nette onbeschadigde staat, heeft bij mij altijd nog een sit&fly-cover overheen gezeten. Mag weg voor 80 euro, ophalen in Apeldoorn. Als dat te ver uit de route ligt heb ik hier volgens mij ook nog wel een doos liggen waar 'ie in past.
Hoe groot ben je? Het comfort maakt voor mij niks uit, de kniehoek is voor mij beter (1.95m) en ik kan nog steeds mijn voeten goed neerzettenHoe rijdt dit in vergelijking met standaard, ik bedoel dan op de wat langere afstanden.
grt.
Er is nog geen topic voor de nieuwe Strom 800
Wat vinden we er van?
Ik word er wel blij van
7 januari even naar NIMAG om ze in het echt te bewonderen en wie weet...
Ga je nou in ieder Paralleltwin topic een MT-07/T7 aanraden?Ik heb na jaren diverse V twins een T7.
Voordeel van een paralleltwin tov een V twin is dat je een aantal onderdelen maar 1 keer nodig hebt.
Nokkenassen, nokkenasketting, naks, cilinder, kleppendeksel, etc. Verder kan een aantal dingen beter gecentraliseerd worden zoals injectie, uitlaat, etc. Het blok wordt miniem breder ter hoogte van de kop, maar bouwt in lengterichting wel veel compacter, waardoor andere delen veel efficiënter kunnen geplaatst worden.
Nadelen? Eigenlijk geen, MT07/T7 hebben een karaktervol blokje dat helemaal 90° V twin voelt.
Overigens vind ik die 90° (suzuki en duc) wel de fijnste twin configuratie, leuker dan de KTM 75° configuratie, al kan dat ook aan andere aspecten liggen (vliegwiel, injectie..)
Neen, is gewoon een voorbeeld van een heel geslaagd mini (nu ja) blokje in die categorie, waarmee ik ervaring heb. Ter illustratie van het potentieel van die layout. Niet dat dat CP2 blok niet aan te raden is.Ga je nou in ieder Paralleltwin topic een MT-07/T7 aanraden?
17" voor en achter is idd ook prima, er zal wel een meer weggerichte versie komen. Kan ook zijn dat ze de huidige Vstrom 650 voor een scherpe prijs in de markt zetten of tzt een kleinere blok met minder vermogen uitbrengen.Vind zelf het voordeel van 19 inch op de weg nogal meevallen. Heb die KTM 1190 Adventure gereden met de 19 en 21 ich versie en merkte niet veel verschil, vond de R eigenlijk ook op weg prettiger. Doe dan maar gelijk setje 17 inch wielen. Wellicht komt er nog een wegversie met gegoten wielen van de PStrom800
Guzzi met de TT85 en BMW met de 800GS hebben dit ook. Toevallig twee mensen die ik ken en die overwegen om een tubeless set te kopen na lekke banden onderweg.Tubeless banden zijn ook (juist) onverhard veel prettiger te repareren. Die keuze bij Suzuki snap ik niet, zal wel een centen kwestie zijn.
Aanbestedingen, waarbij "heel fijn"geen criterium mag zijn.Maar goed, dit gaat over de V-Strom. Heb vanmorgen de mijne (2007, 650 abs) weer eens asngeslingerd a een maand of twee stilstand. Geen enkel probleem, startte direct. En wat rij-eigenschappen betreft gewoon een heel fijn ding. Blijft voor mij een raadsel waarom "de baas" deze niet heeft aangeschaft in plaats van de MT07.
Als productiekosten de reden zijn om voor een paralleltwin te gaan kan ik me nauwelijks voorstellen dat de 650 nog lang zal blijven. Kleiner blok zie ik ook niet gauw, er zijn gewoon meer cc's nodig om met strengere emissienormen toch nog een lekker draaiend blok te hebben.17" voor en achter is idd ook prima, er zal wel een meer weggerichte versie komen. Kan ook zijn dat ze de huidige Vstrom 650 voor een scherpe prijs in de markt zetten of tzt een kleinere blok met minder vermogen uitbrengen.
Guzzi met de TT85 en BMW met de 800GS hebben dit ook. Toevallig twee mensen die ik ken en die overwegen om een tubeless set te kopen na lekke banden onderweg.