Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Vraagje aan de XT eigenaren...

Volgens sommige specs heeft deze een conisch gevormd stuur :?
Bedoelen ze daar een fatbar mee of iets?
Ik kan op foto’s en filmpjes nou niet echt veel verschil ontdekken tov de non-xt modellen.
 
Wat betreft accessoires.
Vind de hutkoffer (Givi) uit het Touring Pakket op mijn Vstrom eigenlijk te groot.
Passen hier ook andere topkoffers van Givi op:

1615319926598.png



1615320451015.png


Dus een andere Givi koffer op hetzelfde bagagerack zodat beide koffers passen en uitwisselbaar zijn.
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ruud en ik rijd sinds 2jaar motor. Heb als eerste motor een Suzuki gsx750f gekocht en hier de nodige tochten mee gemaakt.
Maar.....aanstaandevrijdag kan ik mijn "nieuwe" aanwinst ophalen, een hele mooie vstrom dl650 uit 2004.

Lang verhaal kort, mijn gsx750f van 99 heeft me 2 jaar veel plezier en mooie ritjes opgeleverd maar het is tijd voor iets anders en vooral toch iets comfortabelers voor meer dagelijks gebruik!

Vorige week proef gereden en wat een verademing, wennen aan het verschil in power maar wat een heerlijke machine.

De komende tijd wat updates aanschaffen en installeren. Complete kofferset is al gereserveerd en zal zsm opgehaald en gemonteerd worden 😁

Plaatje bij het praatje:
 

Bijlagen

  • IMG-20210305-WA0015.jpeg
    IMG-20210305-WA0015.jpeg
    288,4 KB · Weergaven: 18
  • IMG-20210305-WA0013.jpeg
    IMG-20210305-WA0013.jpeg
    172,9 KB · Weergaven: 21
Maar eens een update van de V-strom.
Inmiddels al heel wat veranderd aan de V-strom.
  • Givi Trekker Outback Black kofferset
  • SW-Motech EVO Engage tanktas
  • Givi Airflow ruitje
  • Tecnoglobe verwarmde handvaten
  • HEL rvs gevlochten remleidingen
  • Tokico 4-zuiger remklauwen met SV Racing brake adapter
  • Suzuki hoofdremcilinder oude model v-strom (grotere diameter)
  • Arrow einddemper met bocht en cat.
  • EBC remblokken voor en achter
  • Givi valbeugel
  • Osco kettingsmeersysteem

    En dan heb je een V-strom zoals hij eigenlijk vanaf de fabriek had moeten zijn.
 

Bijlagen

  • 22F05AFC-76F7-406A-9468-6DD354BEF1B8.jpeg
    22F05AFC-76F7-406A-9468-6DD354BEF1B8.jpeg
    288,3 KB · Weergaven: 47
  • 32756519-6FA8-4579-AE22-A6A9A6534A92.jpeg
    32756519-6FA8-4579-AE22-A6A9A6534A92.jpeg
    450 KB · Weergaven: 44
  • 465B85DD-DB6F-4EF1-98AE-A1D9CDA9073E.jpeg
    465B85DD-DB6F-4EF1-98AE-A1D9CDA9073E.jpeg
    245,6 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Maar eens een update van de V-strom.
Inmiddels al heel wat veranderd aan de V-strom.
  • Givi Trekker Outback Black kofferset
  • SW-Motech EVO Engage tanktas
  • Givi Airflow ruitje
  • Tecnoglobe verwarmde handvaten
  • HEL rvs gevlochten remleidingen
  • Tokico 4-zuiger remklauwen met SV Racing brake adapter
  • Suzuki hoofdremcilinder oude model v-strom (grotere diameter)
  • Arrow einddemper met bocht en cat.
  • EBC remblokken voor en achter
  • Givi valbeugel
  • Osco kettingsmeersysteem

    En dan heb je een V-strom zoals hij eigenlijk vanaf de fabriek had moeten zijn.
Mis wel de valbeugel op de 3e foto, broertje.
 
Ja, dat klopt. Kon ik zo gauw geen mooie foto van vinden. Is ook nog zonder de nieuwe remklauwen, leidingen, etc. Snel weer mooie foto’s maken in de zon. En anders tijdens onze 10 daagse reis door Europa 😋
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ruud en ik rijd sinds 2jaar motor. Heb als eerste motor een Suzuki gsx750f gekocht en hier de nodige tochten mee gemaakt.
Maar.....aanstaandevrijdag kan ik mijn "nieuwe" aanwinst ophalen, een hele mooie vstrom dl650 uit 2004.

Lang verhaal kort, mijn gsx750f van 99 heeft me 2 jaar veel plezier en mooie ritjes opgeleverd maar het is tijd voor iets anders en vooral toch iets comfortabelers voor meer dagelijks gebruik!

Vorige week proef gereden en wat een verademing, wennen aan het verschil in power maar wat een heerlijke machine.

De komende tijd wat updates aanschaffen en installeren. Complete kofferset is al gereserveerd en zal zsm opgehaald en gemonteerd worden 😁

Plaatje bij het praatje:

Hey, bij Roland geweest zie ik! Had je een maandje eerder geweest had je mijn oude oranje 2011 kunnen kopen :t

Fijne zaak om je onderhoud te laten doen ook. Lekker recht door zee en problemen lost ie altijd goed op.
 
Hey, bij Roland geweest zie ik! Had je een maandje eerder geweest had je mijn oude oranje 2011 kunnen kopen :t

Fijne zaak om je onderhoud te laten doen ook. Lekker recht door zee en problemen lost ie altijd goed op.
Ja heb er een zeer goed gevoel over! Banden bleken erg oud dus komen er 2nieuwe banden op. En kreeg in mijn ogen een nette prijs voor mijn inruil. Nu wachten tot vrijdag... Duurt lang🤣🤣
 
Hey, bij Roland geweest zie ik! Had je een maandje eerder geweest had je mijn oude oranje 2011 kunnen kopen :t

Fijne zaak om je onderhoud te laten doen ook. Lekker recht door zee en problemen lost ie altijd goed op.
Hebben wij een poosje geleden geen contact gehad via marktplaats? Hij was iig erg snel verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Nope. Heeft niet op MP gestaan bij mij, ik heb hem direct aan Roland verkocht omdat ik hem daar in onderhoud gekocht heb en hij gewoon eerlijk is in zijn handel en schappelijke prijzen rekent voor het onderhoud (en ik ook in Vollenhove woonde, dat scheelt allicht ook een stuk)
 
Hebben wij een poosje geleden geen contact gehad via marktplaats? Hij was iig erg snel verkocht.
uhm waarover contact gehad?
Nope. Heeft niet op MP gestaan bij mij, ik heb hem direct aan Roland verkocht omdat ik hem daar in onderhoud gekocht heb en hij gewoon eerlijk is in zijn handel en schappelijke prijzen rekent voor het onderhoud (en ik ook in Vollenhove woonde, dat scheelt allicht ook een stuk)
Nou let goed op morgen🤣 dan rijd ik langs!! Alles is geregeld en morgen staat mijn vstrom 650 klaar met 2nieuwe banden en een verse beurt 😎😎
 
uhm waarover contact gehad?

Nou let goed op morgen🤣 dan rijd ik langs!! Alles is geregeld en morgen staat mijn vstrom 650 klaar met 2nieuwe banden en een verse beurt 😎😎

Dat kan ik vanaf hier niet zien. Inmiddels woon ik in Nijmegen namelijk.... Helaas....

Ik wens je uiteraard wel heel veel rijplezier, Roland kennend liggen er waarschijnlijk A41's onder, dat zijn erg fijne banden, ik had er 15.000 km mee weg voor ik hem inruilde en er zijn geen nieuwe op gekomen voor de verkoop.
 
Nou inmiddels 2dagen verder, maar vrijdag mijn "nieuwe" motor opgehaald.

Laatste ritje op mijn oude gsx750f nog even genoten van de heerlijke 4inlijn motor met heerlijke acceleratie.

Mijn vstrom dl650 uit 2004 stond gewassen en gestreken klaar, vers rubber, verse vloeistoffen en alles gechdcked.
Na de laatste zaken geregeld te hebben de weg naar huis ingezet.

Maar o wat is de dl650 een heerlijke motor. De weg naar huis een mooi ritje van ruim 80km gereden.

Eerste belevingen, power zat, zeer licht sturende fiets veel vertrouwen. Of te wel genieten!!

Van de week komt mijn complete kofferset binnen zodat ik ook de benodigde spullen mee kan gaan nemen wanneer nodig.
 

Bijlagen

  • IMG20210319140834.jpg
    IMG20210319140834.jpg
    275,6 KB · Weergaven: 15
  • IMG20210319141328.jpg
    IMG20210319141328.jpg
    450,6 KB · Weergaven: 15
Ziet er heel netjes uit hoor!!
Ja, wat is dat genieten he; ik heb een maand geleden mijn oude gpz 1100 ingeruild voor een DL650A; zo'n heerlijk soepel motortje en dat lichte sturen,wow... Zit constant met een big smile op de brommert. Snap dus helemaal wat je bedoelt.
Veel plezier en veilige kilometers gewenst!!
 
Nou inmiddels 2dagen verder, maar vrijdag mijn "nieuwe" motor opgehaald.

Laatste ritje op mijn oude gsx750f nog even genoten van de heerlijke 4inlijn motor met heerlijke acceleratie.

Mijn vstrom dl650 uit 2004 stond gewassen en gestreken klaar, vers rubber, verse vloeistoffen en alles gechdcked.
Na de laatste zaken geregeld te hebben de weg naar huis ingezet.

Maar o wat is de dl650 een heerlijke motor. De weg naar huis een mooi ritje van ruim 80km gereden.

Eerste belevingen, power zat, zeer licht sturende fiets veel vertrouwen. Of te wel genieten!!

Van de week komt mijn complete kofferset binnen zodat ik ook de benodigde spullen mee kan gaan nemen wanneer nodig.

Mooi mooi! Altijd confronterend als ze bij de dealer wegkomen dat ze zo mooi glimmen, dan denk ik altijd ik moet zelf ook beter mijn best doen. _O- Auto precies zelfde, ach ja het blijft een gebruiksvoorwerp !
 
Herkenbaar. :+ Heb hier in theorie precies dezelfde kleur staan, in de praktijk echter... _O-

Mooi apparaat! Veel rijplezier, maar dat moet vast goedkomen! :]
 
Een vraagje aan de v strom rijders ben er voorzichtig voor in om er 1 ... aan te schaffen nou wil ik graag weten als je in de 6versnelling zit en je rijd 100 km hoeveel toeren maakt zo een ding dan .:) eigenlijk
de rede is mijn oude transalp maakt bij 100 km in de 5de versnelling 4500 toeren beetje veel vind ik zelf behoorlijk vermoeiend op de snelweg
wel fijne stad fiets dat weer wel bedank alvast .
 
Terug
Bovenaan Onderaan