Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Iemand nog interesse in een automatisch smeersysteem?
 
Toch een forse prijsstijging vind ik zelf voor de ´nieuwe´ strom
16.300 en 17.000
Dan gaat de voorkeur toch naar een tweedehands 1050XT
 
Staat nog een mooie bij Gebben lol
 

Bijlagen

  • A6000E66-3844-4EC9-A155-8B5C3422E674.jpeg
    A6000E66-3844-4EC9-A155-8B5C3422E674.jpeg
    312 KB · Weergaven: 43
  • Leuk
Waarderingen: B-P
Sinds afgelopen mei een Vstrom 650 uit 2004 met, toen 10.000 km op de teller, gekocht. Vorig jaar vanuit Italie geïmporteerd na 12 jaar stilstand, wel keurig opgeslagen en ziet er nog uit als nieuw.
extra's: middenbok, geintegreerd stoplicht in topkoffer, 12 V aansluiting. Meer komt nog maar weet nog niet wat.
eerste ritten naar Moezel en Mandello waren in ieder geval veelbelovend!
 

Bijlagen

  • IMG_4882.JPG
    IMG_4882.JPG
    384,6 KB · Weergaven: 46
Sinds afgelopen mei een Vstrom 650 uit 2004 met, toen 10.000 km op de teller, gekocht. Vorig jaar vanuit Italie geïmporteerd na 12 jaar stilstand, wel keurig opgeslagen en ziet er nog uit als nieuw.
extra's: middenbok, geintegreerd stoplicht in topkoffer, 12 V aansluiting. Meer komt nog maar weet nog niet wat.
eerste ritten naar Moezel en Mandello waren in ieder geval veelbelovend!
Meer komt nog maar weet nog niet wat....._O-_O-_O-
 
Komt me heel bekend voor. Ik ken dit "van een vriend". :+

🤭
Op die van mij zitten een topkoffer, handkappen, valbeugels en een middenbok. Zat er al op toen ik hem kocht. Ik heb er een montage voor de navigatie op gezet en zo een dingetje wat de versnelling aangeeft en ook je mapping wat verbetert. Maar ik snap het wel, zijn een hoop leuke dingetjes voor de strom.
 
dingetje wat de versnelling aangeeft en ook je mapping wat verbetert.
In goed Nederlands een(Gipro) gear indicator.

En dan kun je nog
Andere koplampen (Xenon, Led)
Knipperlichten
Carterbeschermingsplaat
Zijkoffers
Ander ruitje
Ander stuur
Risers
Handvatverwarming
Andere hendels
Andere Spiegels
Andere type remblokken
Ketting tandwielen niet origineel
Luchtfilter van bijv. K&N
Andere uitlaat
Off road voetsteunen
Zijstandaardplaatje dat je er aan vastschroeft
Luxer zadel
Vering aanpassen
Scottoiler

Enz. ergo: er is veel te koop voor Vstroms
 
Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en de Strom op Marktplaats gezet. Eens kijken of hij een beetje richting de gehoopte vraagprijs weggaat, en dan zoeken naar wat nieuws. Zo niet, dan probeer ik het van het voorjaar nog wel een keer.

Bovenstaand is erg herkenbaar; ik was de optielijst aan het uittikken voor de advertentie, en die werd steeds langer. _O-
 
Iemand nog op zoek naar een hoger windscherm? Model is hoger dan origineel waardoor die wind meer uit je gezicht drukt. Scherm is gebruikt, maar geen dikke krassen etc. Bij interesse graag bod in PB :)

Merk is Puig en het model is deze; Windscherm Puig
1666620264152.png
 
Ik zie dat we op de 105 pagina's zitten. Tijd voor een ''Het grote suzuki V-strom topic deel 4''?
 
Goedemorgen mede-strommers

Ik ga binnenkort mijn DL650 Black Rhino uit 2007 te koop zetten.
Aangezien ik er geen haast mee heb, en hem liever aan een MF'er gun, gooi ik hier alvast een balletje op.
- KM stand rond de 75K
- Handvatverwarming
- Gear Indicator die ook een actieve mapping forceert zodat hij fijner loopt.
- Topkoffer en zijkoffers
- Banden met nog geen 1,5K erop. (Michelin PIlot Road 5)
- Motorhoes met ruimte voor kofferset
- Kettingslot met Oog

2,5K geleden gedaan:
- Balfhoofdlager
- Olie + Filter vervangen
- Rem vloeistof doorgespoeld en ververst
- Remklauwen gecontroleerd en gangbaar gemaakt
- Nieuw Luchtfilter gemonteerd
- Toevoeging in de tank
- Smering bewegende delen
- Bougies Iridiums 4x
- Totale controle van de motorfiets
- Suzuki service / uitlezen, reset
- Voorvork keeringen

vstrom.png


Als er interesse is, dan hoor ik het wel
 
Mooie en complete fiets. Misschien helpt het als je de vraagprijs nog ff vermeldt.
 
Het is sowieo geen lekkere verkoopperiode, Marktplaats is akelig stil. In principe inmiddels een akkoord met iemand die hem van 't weekend komt halen, wel voor een lagere prijs dan ik gehoopt had, maar goed. Afgelopen weekend nog lekker een stukje gereden, en dan kriebelt het wel weer iets, maar het is goed zo.
 
Ennnn vanmiddag is hij inderdaad opgehaald. Prijs van tevoren al afgesproken, beetje bandjetrap, overschrijven en weg. Zo makkelijk kan het gaan.

Eens kijken wat ervoor in de plaats gaat komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: B-P
Als Suzuki een cardan op de 1000 had geschroefd had ik nu al bij de dealer gestaan. Maar helaas. :+

Rustig oriënteren, maar waarschijnlijk wordt het toch een 1200 Tiger, of FJR1300. Overkill? Wellicht. Leuk? ...Wellicht, ik heb er nog niet op gereden. _O- Tikken in ieder geval alle boxjes aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan