Welkom terug vetpriester!
Snelwegkilometers hakken er inderdaad enorm in, tot de 90km/u is ie best zuinig.
@solis
voor snelwegkilometers kun je je banden inderdaad iets harder oppompen (bijvoorbeeld 2-2.25 bar voor en 2.5-2.75 bar achter. )
Bij mij maakte het synchroniseren van de carberateurs ook een enorm verschil
ps: als je klaar bent met je knipperlichtjes enzo, post eens een foto van je fietsAl lang geen foto's meer langsgekomen
Dankje! Begin 'em steeds meer te waarderen, lekker zo op die binnenweggetjes knallen. (Gisteren iets te enthousiast, fietser gebaarde mij om langzamer te rijden.@Solis, mooie foto's, lekker groot :D
Ook leuk dat de spacers het mogelijk maken je achterspatbord niet te laten smelten
Heb ik gelukkig geen probleem meer mee met m'n nieuwe fiets
Je XF doet me denken aan mijn eigen XF, was vroegah ook zo grijs-zwart en met zo'n "S" sticker op het voorspatbord
Die van jou ziet er wel wat gelikter uit dan die van mij
Over banden gesproken: normaal passen tubeless ook, gewoon maken dat de monteur ze juist installeert op je velg.
Binnenband vervangen hoeft niet per se, heb ik bij de switch van Metzeler naar Conti ook niet gedaan.
Waren nog steeds lekvrij
ik heb een ruitje liggen! lekker flesje wijn helpt
Ah juist! Dankje! Denk dat ik dan maar meteen een binnenband mee bestel. Mag toch van een ander merk (bv Michelin) zijn dan de band zelf?
Zeker, ik had de mijne van Ten kate vandaan, maar dat was voor de achterband.
Had michelin binnenband op een conti buitenbandZolang de maat past, zal het geen probleem moeten zijn
Goede tip Lerris!
Bandje + tube binnenkort maar bestellen.
[afbeelding] Rondje gereden met m'n pa, was lekker weer. Wel veel verkeer vandaag zeg.
Ik zou trouwens wel eens willen zien hoe plat ik door de bochten ga met dit ding, voelt altijd lekker vlot.
Solis heeft z'n uitlaatbocht geschuurd/gepolijst. Geen idee of dat wel een goed idee is met de komende winter, want dan heeft ie geen roestige protectielaag meer
[~[url="http/www.cool-smileys.com/images/208.gif"]afbeelding~][/url]
Is RVS uitlaat hè, zal wel snor zijn in de winter. (hoop ik)
Verder was het bij mij geen roest, dat zei de verkoper ook al, was meer een laag van aangekoekt vuil/zand/modder wat door het voorwiel op de hete uitlaat gegooid werd.
Ziet er idd leuk uit Lerris!
Ik ben te pussy om dat zelf te proberen haha, bang dat ik em laat vallen.
Haha leuk hoor Lerris!
In de buurt hier zelf geen zandpaden/onverhard te vinden, maarja dat gaat wel moeilijk met m'n Pilotroads die onder de NC zitten. Daar heb ik al last mee om door steentjes mee te rijden
Die knobbelige bandjes doen het ook wel vermoed ik
Solis heeft z'n uitlaatbocht geschuurd/gepolijst. Geen idee of dat wel een goed idee is met de komende winter, want dan heeft ie geen roestige protectielaag meer
Mhh, op DR650 forum las ik dat de standaard uitlaat bocht stainless steel is. Ging/ga er vanuit dat dat hetzelfde is op de Willy.Ah oke, mijn voorbocht is wel helemaal verroest. Hoop dat die de winter ook overleefd
Die RVS pijp zal dan wel aftermarket zijn, onze freewinds komen uit hetzelfde jaar.
Onverhard zonder zand. Wat moet ik me daar bij voorstellen, grind o.i.d.?Bang dat ik de motor laat vallen ben ik ook nog steeds wel, maar onverharde landweggetjes zonder zand zijn wel leuk om een keer te proberen