het grote ''te koop zien staan'' topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
5
tot mijn verbazing is hier geen topic over.
op andere fora zie je het best vaak, hoewel deze vaak merk gerelateerd zijn.
hier een 'te koop zien staan' topic welke b&k gerelateerd is, heb je wat moois gezien maar moet je het vehikel laten schieten en wil je het toch delen met anderen?

hier de aanzet om dit topic te beginnen;

http://motoren.marktplaats.nl/motor...TVH5P+e0/fk25JJW+f37+ASLL1co=&fta_ind=14&fs=1

het is een v50 monza met kuip, de monza is het type v50 met een giftig blok. zegmaar een lemans maar dan een stuk lichter.
 
Laatst bewerkt:
ps. een van mijn hobbies is elke dag snuffelen naar oude motoren op MP. ;)
 
ps. een van mijn hobbies is elke dag snuffelen naar oude motoren op MP. ;)


Hier heb ik niet zo'n last van :+ Heb een nog een paar brikken in de garage staan, maar vind het wel leuk om de advertenties die anderen gevonden hebben te lezen
 
Pfff ik krijg echt problemen thuis als ik nog een motor binnenhaal (tenzij een donormotor voor niet teveel) Wel altijd leuk te zien wat er te koop wordt aangeboden.
 
Nice die Falcone *D

Bij JV Motors staat een redelijke geprijsde opknapper. En ook al een tijdje een Moto Morini 350, die ik eerst wilde kopen maar heb laten schieten voor een Guzzi. Nog steeds kijk ik af en toe oftie er nog staat.

JV heeft trouwens nog veel meer moois staan :)
 
Dit lijkt mij een topic dat weinig nut heeft,kijk gewoon op marktplaats bij de oldtimers daar staan ze allemaal netjes op een rijtje :)
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een topic dat weinig nut heeft,kijk gewoon op marktplaats bij de oldtimers daar staan ze allemaal netjes op een rijtje :)
Je maakt de denkfout door het alleen over MP te hebben.
Ik denk zelf dat over het algmeen, mensen vaker op MF zitten dan op allerlei verkoop sites.
M.a.w. ze zouden daardoor iets moois mis kunnen lopen. Daar is dit topic mede voor :)

Iets moois kan nl. heel snel weg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een topic dat weinig nut heeft,kijk gewoon op marktplaats bij de oldtimers daar staan ze allemaal netjes op een rijtje :)

Lijkt mij ook :Y Bovendien heeft MF ook een "te koop en gevraagd" topic. Als je perse iets wilt hebben of er naar op zoek bent weet je de site's die er over gaan toch wel te vinden en kijk je daar het eerst omdat het daar veel overzichtelijker is omdat het "hun ding" is.
Op E-bay kun je zelfs een zoekmachine aanzetten en krijg je automatich bericht als er iets is waar je intresse naar uitgaat *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, proberen jullie nu de mod uit te hangen?

Lijkt mij ook :Y Bovendien heeft MF ook een "te koop en gevraagd" topic.
weer zo'n misvatting. daar zet je je eigen spul te koop. Is heel iets anders.
Maar als je het er niet mee eens bent, druk dan op dat gele knopje ipv het topic te vervuilen.
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, proberen jullie nu de mod uit te hangen?weer zo'n misvatting. daar zet je je eigen spul te koop. Is heel iets anders.
Maar als je het er niet mee eens bent, druk dan op dat gele knopje ipv het topic te vervuilen.

Ooit wel eens van advertentiezoeker.nl of vinden.nl gehoord?,daar vind je alle
bekende marktplaatsen bij elkaar :Y ,maar denk niet dat ik het erg vind als je
zonodig zo,n topic wil beginnen,het is alleen maar een opmerking :)
 
Ik vrees dat dit niets toevoegt. degenen die interesse hebben in een bepaalde motor weten die wel te vinden. Het is niet de bedoeling dat dit een kopie wordt van MP of welke advertentiesite dan ook. Vandaar dat dit topic op slot gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan