Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks, zal ik morgen controleren zodra alles weer wat op z'n plek zit!Controleer dan ook de alternator. Bij te lang doorrijden met een slechte spanningsregelaar (of accu) wil deze ook nog wel eens de geest geven.
Alle drie de spoelen moeten dezelfde spanning geven bij b.v. 4000 toeren.
ik ben de spanning vergeten dacht iets van 60V (staat eerder in dit topic)
In afwachting van een betere ... ja hoorWelkom!
Wil je deze foto in de openingspost van dit topic?
In afwachting van een betere ... ja hoor
Heeft iemand nog belang bij een zgan setje Metzler Roadtec M7RR voor een gebruikt prijsje? Ik heb ze er nu een paar honderd kilometer onder gehad en ik heb toch liever de Conti's eronder dus ik lepel dit setje eraf en ga terug naar mijn vertrouwde bandje.
Ik denk dat het een combinatie is van de banden en vering. Bij lastenwissel van voor naar achter (en vice versa) maakt ie redelijk snel een uitstapje. Daarbij 'volgt' de band heel erg de patronen in de weg zoals spoorvorming en ik kan daar niet aan wennen. Een maatje van mij heeft ze onder een Super Duke 1290 en merkt dat volgen ook heel erg maar stoort zich daar niet aan, snel grip verlies bij lastenwissel heeft hij geen last van.Hey ben wel benieuwd wat je er niet fijn aan vind/vond!
Je gaat verschieten van het gewicht van de originele uitlaatGisteren het ruitje van @wes1985 binnen gekregen en gelijk maar gemonteerd. Heb er nog maar een klein stukje mee gereden maar het is aanzienlijk beter en stiller dan met de originele ruit. Vandaag de tanktas enigszins passend gemaakt, tankring moet helemaal naar voren om ook nog te kunnen sturen. Ook gelijk maar een tanktas opgeofferd als tailpack, scheelt de komende 3 dagen weer een rugtas meezeulen.
Bekijk bijlage 1499738
Via ebay semi-perongeluk een veiling gewonnen dus over een kleine 2 weekjes verwacht ik deze Arrow binnen te krijgen. Niet nieuw, wel functioneel. Dan ook gelijk de de-cat en de nieuwe tune.
Bekijk bijlage 1499739
Ik denk dat het een combinatie is van de banden en vering. Bij lastenwissel van voor naar achter (en vice versa) maakt ie redelijk snel een uitstapje. Daarbij 'volgt' de band heel erg de patronen in de weg zoals spoorvorming en ik kan daar niet aan wennen. Een maatje van mij heeft ze onder een Super Duke 1290 en merkt dat volgen ook heel erg maar stoort zich daar niet aan, snel grip verlies bij lastenwissel heeft hij geen last van.
Nou ik heb de Arrow binnen maar ik zie zo 1,2,3, niet hoe de DB-killer gedemonteerd kan worden. Heeft van hier daar ervaring mee?
En volledig los daarvan: Ik merk dat de motor wat schokt als ik op een constante snelheid rijd tussen de 3000 en 4000rpm, ongeacht de versnelling. Is dit voor iemand een bekend probleem met hopelijk een bekende fix? Of heeft iemand een tip waar ik naar kan kijken?
Geef een mapping wel even tijd, meestal duurt het wel een 100 km of meer voor de motor er echt goed op gaat lopen.
Nee niet dat ik weet! Ik heb beide even vanaf de tune ecu website gehaald en door translate gegooid. Het mooiste is natuurlijk via tune ecu na een reset zodat ook nog eens ziet wat je doet.
De 12 minuten manier:
* Zorg ervoor dat de versnelling in neutraal is.
* Zorg ervoor dat de ECM geen opgeslagen fouten (DTC's) heeft.
* Start de motor ZONDER AANraken van de GASHENDEL en laat deze opwarmen tot 90 ° C.
* Laat de motor nog 12 minuten stationair draaien.
* Veel plezier nu.
- Reset aanpassing met TuneECU:
* Maak opnieuw verbinding met TuneECU
* Selecteer Reset aanpassing (duurt ongeveer 30 seconden voordat het menu-item selecteerbaar is als TuneECU verbindt).
* Eenmaal gereset en met de Tune ECU nog aangesloten.
* Start je fiets. Zorg ervoor dat u de gashendel niet aanraakt / druk-duim gewoon op de starter totdat ze start.
* Bekijk de TPS-indicator in de linkerbenedenhoek van het TuneECU-scherm.
* Als het groen wordt (na ongeveer 15 - 20 minuten moet de fiets op temperatuur komen enz ....) heeft de ECU de TPS als basis gebruikt. Maak je geen zorgen als het TPS-lampje na twintig minuten niet groen wordt en zet de motor toch af zoals soms niet het geval is, en naar onze ervaring is de klus toch geklaard.
* Koppel de ECU los in het TuneECU-menu.
* Zet je motor uit.
* Koppel uw computer los van de motor.
* Veel plezier nu.
Ook na de 12 minuten methode verandert het gedrag van de motor nog.
Maar daar moet je wel mee beginnen inderdaad.
Er is een handleiding om die killer er uit te halen zie hier.Het schokken is opgelost met de Indy mapping + Arrow demper en decat
Wat ik wel voel is het aan/uit effect en als ik vanuit hoge toeren het gas los laat om vervolgens een heel klein beetje gas te geven dat ie dan lijkt te smoren oid. Iemand die dit probleem herkend?
Ik ben nu naar de demper aan het kijken om de db-killer te demonteren. Weet iemand wat ik kan verwachten als ik de popnagels van de buitenmanten los boor? Komt daarmee de hele buitenmantel los of moet er meer uitgeboord worden? En als die eenmaal los heb, wat moet er dan gebeuren om de DB killer los te krijgen? Het lijkt zo op het oog 1 geheel waar weinig te demonteren is.
Thanks! Die had ik nog niet gevonden, morgen maar even de flex erin. Ik zal de huidige tune zonder de dbkiller even proberen en anders gooi ik de frankentune erin om te proberenEr is een handleiding om die killer er uit te halen zie hier.
Ik zou de frankentune eens proberen daar heb ik echt enorm veel lol van. Hier te downloaden voor het oud type tiger
Frankentune is een door ontwikkelde versie van de indy. Veel soepeler en beter te doseren kwa vermogen.... Succes met de flex!Thanks! Die had ik nog niet gevonden, morgen maar even de flex erin. Ik zal de huidige tune zonder de dbkiller even proberen en anders gooi ik de frankentune erin om te proberen
ik heb een vraag over de waterpomp
tiger 1050 2009.
de waterpomp lekt uit 1 van de gaatjes die er in zitten waar je tegen de as van de pomp kijkt..
zijn daar revisiesetjes voor?...en zo ja, hoe kan de waterpomp verder uit elkaar, dus dat het schoepenrad los is en as er uit?....is dat geperst?....