robinz1000
MF'er
- 23 jan 2008
- 249
- 182
Goedemorgen zou er binnenkort een All road ala bmw1000xr van Triumph komen??Met motorblok van de rs of rr erin?Tiger sport 1200rs rr ofzo?Zou wel willen hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dát is een goed idee .Goedemorgen zou er binnenkort een All road ala bmw1000xr van Triumph komen??Met motorblok van de rs of rr erin?Tiger sport 1200rs rr ofzo?Zou wel willen hebben
Wie heeft ervaring met stuurverhogers?
Als ik gewoon zit dan is het niet nodig maar als ik rechtop sta dan kom ik niet bij het stuur. Iemand enig idee wat de maximale hoogte is zonder overige aanpassingen (kabels verlengen en dergelijke) te hoeven doen?
Het heeft even geduurd voordat ik tot aanschaf ben over gegaan. Maar 12 februari besteld en gisteren in huis. Vandaag gemonteerd (nog niet gereden):
Bekijk bijlage 1976525
Het gaat overigens om de 2” (5cm) versie. Ik heb niks aan de bekabeling hoeven doen en ook het stuur kan gewoon maximaal beide kanten op zonder problemen.
Mag ik vragen waarom je voor deze gekozen hebt?
Ik ben namelijk ook aan het kijken om mijn stuur te verhogen en gaat mijn voorkeur (op dit moment) uit naar die van SW-Motech. (zie foto)
Persoonlijk lijkt mij deze constructie namelijk wat minder handig/veilig. Op 2 plaatsen dient je stuur vastgemaakt te worden en is het nu mogelijk dat je stuur op 2 verschillende bevestigingpunten gaat draaien/verschuiven cq lostrillen, zou je denken.
Hahaha.Toch maar eens kijken voor andere banden. Heb nu Continental TrailAttack 3 maar denk dat iets meer profiel wenselijk is
Bekijk bijlage 1979736
Ja prima. Staat mooi en lekker geluidje.Hoe bevalt de uitlaat?
Heb je de nieuwe GS1300 al kunnen proefrijden en heb je kunnen vergelijken met de Tiger 1200 ?
Ik ben een Triumph liefhebber, maar ik weet evengoed dat een GS een steengoede motor is, en dat het voor de liefhebbers lastig kan zijn om af te kicken van de boxer en de telelever? Ik ben dus benieuwd vanwaar je interesse komt voor de Tiger
Die van mij komt ook bij hun vandaan.4 Ik heb op het 1200 model gereden 2023 bij goedhart
Mooi ding.Hallo allemaal,
Mijn naam is Harm, woonachtig in de regio Gelderland / Brabant en ik ben sinds een week eigenaar van een Tiger 1050 sport.
IK heb um vandaag besteldIk heb de 1300 nog niet gereden, maar na een proefrit afgelopen jaar op de 1250GS van een vriend van me was 1 ding zeker : er komt ZEKER GEEN 1250GS.
Dan is de Tiger 1200, mijn geval GT Pro '23 , een verademing voor wat betreft de motorloop ( echter "helaas" geen gelijkmatige 3-cylinder meer, maar crossplane) en quickshifter. Laatste schakelt vanaf iets bovern de 2000rpm al goed, bij de GS was dit een drama onder de 4000 RPM
Sturen doen ze beide hartstikke goed, en blijkbaar hebben ze bij de '24 editie de voetsteunen aangepast voor meer bodemvrijheid en de software aangepast, voor een nóg mooiere loop van het blok.
Volgens Triumph Benelux vertegenwoordigers op de Motorbeurs, is DIE vernieuwde software niet toepasbaar op de "oude" '22-'23 modellen.
Echter op het www circuleren wel wat opties om de software digitaal via een Bluetooth verbinding en smartphone of tablet te optimaliseren: Lees UITDAGING in het voorjaar ergens .
Voor wat de navi-steun betreft: ik heb bij Ali een steuntje besteld wat de verbinding tussen beide geleiders van de voorruit vervangt, waarop dan een kunststof plaat wordt geklemd waar de Navi grondplaat op komt.
De navi schuift dan met de ruit omhoog en omlaag : NADEEL als de ruit laag staat, kun je het bovenste deel van het dashboard niet zien.
Dus ik ben me nog iets aan het bedenken, hoe het beter kan.