Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had de Givi bevestigingsplaat voor de topkoffer besteld. Bezig met bevestigen kom ik er achter dat ook dit niet pastDat zou een oplossing voor de zijkoffers zijn dan.
Van de topkofferdrager zitten de 2 bevestigingspunten vooraan net iets verder. Hierdoor zit ie er net op.
Maar met volle bepakking kans dat ie losraakt(volgens de dealer).
Ik heb dit ook gelezen op een Amerikaans forum.
Diegene had zelf die twee punten aangepast door ze iets te verplaatsen.
Misschien een idee?
Ja zeker de witte is zeker het mooist Thank voor je reactie. Sta nu op 37.000 km zal van het voorjaar de afspraak maar makenEen witte, de mooiste kleur als je mij vraagt .. (eveneens een witte hier )
Maar je hebt gelijk @korby , klepspeling controle om de 12K miles, ofwel 20K in km's. Betekent dus inderdaad bij de ca 40K (km's) een controle van de klepspeling..
Adviseren doe ik niet maar deel wel mijn ervaring, ik heb na 47000km de originele ketting van mijn 2014 - 800XC vervangen door de originele Triumph kettingset en daar heb ik nu 42000km mee gereden en verwacht dat die ook wel aan de 47000km komt. De nw kettingset van Triumph heb ik alvast weer gekocht vanwege de goede ervaring die ik met die originele kettingset heb.Kettingvraag.
Tiger 800 xcx 2017. Duidelijk is de ketting aan vervanging toe na 43000 km.
Welke ketting adviseren jullie?
Heb dit ruim een jaar terug ook gedaan....Ik ga vrijdag proefrijden op de 660 sport. Kreeg een mailtje van Goedhart, was eigenlijk wel nieuwsgierig naar deze Tiger en er was plek om 17.00, dus het kan mooi meteen na mijn werk.
Ik ben heel benieuwd hoe het zich verhoudt tot mijn huidige Speed Triple van 2011. Wel moderner, maar ook iets van 50 pk minder.
Dat is goed om alvast te weten, ik hou het in gedachten. Ik hoef natuurlijk niet weer voor een nieuwe motor te gaan, ik kan ook naar een gebruikte Tiger 1050 of 800 kijken. Of een 1200 op leeftijd.Betreft de tiger sport 660, Ik kon er een paar maand geleden eentje proefrijden, maar het waren slechte omstandigheden. Het was een groepsproefrit en het regende pijpestelen. Dus ik erken dat mijn oordeel wat vertroebeld kan zijn.
In herinnering aan mijn 2010 street triple 675 en met het dagelijks gebruik van mijn 2016 tiger sport 1050 in het achterhoofd, schoot voor mij de performantie van het Tiger sport 660 blokje tekort. Soepel genoeg, maar nooit spannend. De motorfiets voelt vederlicht en dat is dan weer heel goed.
Ik zou qua vermogen zo weer teruggaan van mijn huidige 1050 triple naar de 675 triple in mijn oude street triple. ( Ik reed er onlangs nog eens eentje) . Meer nog, die ouwe 675 reageert in zijn geheel gretiger,en sportiever dan mijn huidige 1050 tiger sport.( en dat is toch best wel een sportieve stevige motor met een speed triple blok)
Maar zo voelde die nieuwe 660 tiger sport helemaal niet aan tijdens de testrit. En toen ik aansluitend als volgende proefrit op een nieuwe street triple 765R stapte, kreeg ik ineens dat sportieve gevoel WEL weer terug.
Dus...Als er nu een 765 blok in een Tiger Sport zou worden gelegd, niet gedetuned tov de street triple en even licht als de tiger 660, dan zou ik dat serieus overwegen .
Maar de huidige 660 Tiger Sport is me te tam
Net terug van een mooi rondje
Duitsland, Tsjechië, Polen, Slowakije, Hongarije, Slovenië, Italië, Oostenrijk en via Duitsland weer naar huis.
Ziet er goed uit, zit ook te bedenken om naar Tsjechië en polen te gaan. Hoe waren de wegen daar? Heb je toevallig ook de routes die ik mogelijk kan bekijken