Het grote Vespa GTS topic

Dat Wera ratelsetje is echt top! Ik heb deze ook speciaal voor onderweg gekocht, maar ondertussen mijn favoriete en meest gebruikte sleutelsetje .. ook thuis in de garage
Jaa, dat is fijn spul ! Heb je toevallig een nummer van je Wera-setje Met die Zyklop 1/4 inch? Ok naar je tyre-repair setje ben ik benieuwd. Waar gekocht?
 
Jaa, dat is fijn spul ! Heb je toevallig een nummer van je Wera-setje Met die Zyklop 1/4 inch? Ok naar je tyre-repair setje ben ik benieuwd. Waar gekocht?
Reparatieset bij mpartz. Maar die zijn overal te verkrijgen. En de pomp bij Motorplaza. Is een extra zekerheid, de patronen zouden genoeg moeten zijn .
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200302-091937_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200302-091937_Samsung Internet.jpg
    170,8 KB · Weergaven: 11
Mooie uitlaat !!
Hoeveel.luider is het geluid ? En merk je verschil in vermogen ?

Ik merk niet echt verschil in vermogen, het is meer de beleving van het vollere geluid denk ik. Heb de db killer er altijd in anders is het gewoon takke herrie waar je geen vrienden mee maakt in de omgeving.. Met de killer er in is het prima te doen.
 
Van de week naar de dealer geweest voor de recall. daarna had ik hem meteen gewassen. Nu een halve week later komt er ergens remolie vandaan. Iemand een idee waar dat vandaan kan komen?
 

Bijlagen

  • 971DA909-62FC-4398-99AB-2AF86B6ACECB.jpeg
    971DA909-62FC-4398-99AB-2AF86B6ACECB.jpeg
    1 MB · Weergaven: 23
  • BEB0DC75-708D-4FE6-91F6-C6C431A6E46A.jpeg
    BEB0DC75-708D-4FE6-91F6-C6C431A6E46A.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 25
  • FA1C2AA2-B0DD-40A9-9973-B6C5E559D764.jpeg
    FA1C2AA2-B0DD-40A9-9973-B6C5E559D764.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 23
Van de week naar de dealer geweest voor de recall. daarna had ik hem meteen gewassen. Nu een halve week later komt er ergens remolie vandaan. Iemand een idee waar dat vandaan kan komen?
Zit het rubber membraan onder het dekseltje van het reservoir nog goed gemonteerd? Sowieso de remvloeistof gelijk wegspoelen met water, het is nogal agressief voor je lak..
 
Zit het rubber membraan onder het dekseltje van het reservoir nog goed gemonteerd? Sowieso de remvloeistof gelijk wegspoelen met water, het is nogal agressief voor je lak..
Geen idee, kun je dat membraan met het dekseltje erop zien zitten Of moet het dekseltje er eerst af?
ik heb meteen de remolie weggehaald.
 
Geen idee, kun je dat membraan met het dekseltje erop zien zitten Of moet het dekseltje er eerst af?
ik heb meteen de remolie weggehaald.
De twee schroefjes loshalen, de bovenkant van het membraan (nummer 3) hoort droog te zijn en goed rondom het reservoir te liggen dit is tevens de pakking voor het dekseltje. Aan de hand van de foto’s lijkt het toch uit het reservoir te komen. Anders contact opnemen met de dealer zodat zei het op kunnen lossen.

04AC695D-A595-4505-946D-C25B7BD08309.png
 
Is het membraam bij de sleuvjes nu beschadigd of hoort dat zo?
het lijkt erop dat de monteur er iets in heeft gestoken om het dekseltje los te maken
 

Bijlagen

  • 21C18335-9B95-44F7-A7D2-7A5FC8FAB352.jpeg
    21C18335-9B95-44F7-A7D2-7A5FC8FAB352.jpeg
    700,9 KB · Weergaven: 21
  • 120F989D-2B8F-4E8F-A8E1-911997C73523.jpeg
    120F989D-2B8F-4E8F-A8E1-911997C73523.jpeg
    653,4 KB · Weergaven: 20
  • C737AE05-FB34-45C3-8690-236459AE946C.jpeg
    C737AE05-FB34-45C3-8690-236459AE946C.jpeg
    681,4 KB · Weergaven: 20
Is het membraam bij de sleuvjes nu beschadigd of hoort dat zo?
het lijkt erop dat de monteur er iets in heeft gestoken om het dekseltje los te maken
Op de laatste foto lijkt het membraan iets beschadigd te zijn, maar de foto’s zijn wat donker en onscherp. Is de bovenkant van het rubber membraan droog als je hem van het dekseltje loshaalt?
 
Op de laatste foto lijkt het membraan iets beschadigd te zijn, maar de foto’s zijn wat donker en onscherp. Is de bovenkant van het rubber membraan droog als je hem van het dekseltje loshaalt?
Dat heb ik niet gecheckt, ik heb hem er weer opgezet.
bij beide sleufjes is er een duidelijke beschadiging in het membraan te zien (in het echt).
Er is altijd wat als ik iets laat repareren, daarom die ik de beurten al zelf..
is dat membraan ook los te koop?
 
Dat heb ik niet gecheckt, ik heb hem er weer opgezet.
bij beide sleufjes is er een duidelijke beschadiging in het membraan te zien (in het echt).
Er is altijd wat als ik iets laat repareren, daarom die ik de beurten al zelf..
is dat membraan ook los te koop?
Dat zal vast wel. Maar ik zou toch de dealer een kans geven om het op te lossen, die hebben het lekken ook veroorzaakt.
 
Dat zal vast wel. Maar ik zou toch de dealer een kans geven om het op te lossen, die hebben het lekken ook veroorzaakt.
Dat klopt, maar ik ben er nu wel klaar mee. Anders zou het inhouden dat ze het moeten bestellen en ik daar met lekkende cilinder naar toe moet rijden. Wat een ellende..
Ik kan het onderdeel los niet vinden bij easyparts, is er nog een site waar je op onderdeel kunt vinden?
 
Dat heb ik niet gecheckt, ik heb hem er weer opgezet.
bij beide sleufjes is er een duidelijke beschadiging in het membraan te zien (in het echt).
Er is altijd wat als ik iets laat repareren, daarom die ik de beurten al zelf..
is dat membraan ook los te koop?
Ik heb twee weken geleden de remolie voor en achter vervangen. Er horen geen beschadigingen op het rubber te zitten.
 
Ik heb twee weken geleden de remolie voor en achter vervangen. Er horen geen beschadigingen op het rubber te zitten.
dank je. Het blijkt dat het rubber niet los te koop is. Er dient een hele handelset gekocht te worden.
maandag toch maar weer bellen met de dealer...
 
dank je. Het blijkt dat het rubber niet los te koop is. Er dient een hele handelset gekocht te worden.
maandag toch maar weer bellen met de dealer...
Ik zou idd toch even de verantwoordelijke dealer bellen en afspraak maken. Weet je wat het is. Stel dat je er nu zelf aan gaat liggen klooien en het probleem is straks nog niet opgelost dan zegt de dealer gewoon je hebt er zelf aan liggen klooien, en je kan vervolgens de reparaties zelf gaan betalen.
 
Ik zou idd toch even de verantwoordelijke dealer bellen en afspraak maken. Weet je wat het is. Stel dat je er nu zelf aan gaat liggen klooien en het probleem is straks nog niet opgelost dan zegt de dealer gewoon je hebt er zelf aan liggen klooien, en je kan vervolgens de reparaties zelf gaan betalen.
Dat is ook wel zo. Ik ga ze bellen. Ik ben super zuinig op de scooter, en zij slopen de boel wel even.
Diep triest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan