Het grote Vespa GTS topic

Van harte met je mooie Notte.
Ik heb zelf alles van Malossi,toch wel het beste.
En zeker met het HPE motortje moet het wel een stuk sneller gaan.
Er is ook een 294 cc cilinder het van Polini😉

Duidelijke taal.. Malossi dus. Ook nog tips voor de aanschaf? Wellicht een website die je aan raad met verzenden, levertijd e.d.??

Mooie Notte,
malossi vario met 14 gram rolletjes en malossi koppeling met witte veer, rijd voor mij prima, vergeet je remhendels niet, bgm heeft mooie zwarte hendels.

Zo zeker mooie mooie remhendels! Die mogen inderdaad niet ontbreken. Jij ook toevallig een website waar je goede ervaring mee hebt?
 
Duidelijke taal.. Malossi dus. Ook nog tips voor de aanschaf? Wellicht een website die je aan raad met verzenden, levertijd e.d.??



Zo zeker mooie mooie remhendels! Die mogen inderdaad niet ontbreken. Jij ook toevallig een website waar je goede ervaring mee hebt?
 
Goedemorgen deze zonnige zondag!

Toen ik zojuist mijn GTS uit de schuur haalde en hem in de zon zette zag ik een ''stoot'' schade zitten. Ik weet zeker dat die niet van mij is dus ik ben bang dat dit in de winkel is gebeurd. Je ziet het alleen met zonlicht erop. Mijn vraag is nu.. Hebben jullie een manier om deze krasjes weg te halen? (zie foto's).

Even snel naar de winkel gaan is geen optie, omdat ik de GTS in Amsterdam gekocht heb en ik woon in Den Haag.

Fijne zondag
kras 2.jpgKras.jpg
 
Goedemorgen deze zonnige zondag!

Toen ik zojuist mijn GTS uit de schuur haalde en hem in de zon zette zag ik een ''stoot'' schade zitten. Ik weet zeker dat die niet van mij is dus ik ben bang dat dit in de winkel is gebeurd. Je ziet het alleen met zonlicht erop. Mijn vraag is nu.. Hebben jullie een manier om deze krasjes weg te halen? (zie foto's).

Even snel naar de winkel gaan is geen optie, omdat ik de GTS in Amsterdam gekocht heb en ik woon in Den Haag.

Fijne zondag
Bekijk bijlage 1488766Bekijk bijlage 1488765
Bij mij ook die strips. Kunnen niet veel hebben heel dun en poreus
 
Ik heb bepaalde dingen via SIP besteld
Scooter Poeldijk zet alles erop voor mij ,heb de scooter ook daar
3933E258-90C7-46C9-B19D-F450E4BCBD43.jpeg
gekocht,een eerlijke man met veel kennis en een ROLLERBANK
 
Ik heb bepaalde dingen via SIP besteld
Scooter Poeldijk zet alles erop voor mij ,heb de scooter ook daar gekocht,een eerlijke man met veel kennis en een ROLLERBANK

Ik krijg de melding dat ze geen Malossi in Nederland mogen leveren..
''Helaas zijn wij niet geautoriseerd om in uw land MALOSSI-onderdelen te leveren. Wij raden u aan om de voorgestelde alternatieven te nemen''.
Je bedoelt toch s.i.p-scootershop.com??
 
Even een vraagje. Hoe zet je een GTS ergens aan vast? De ruimte tussen wiel en remschijf lijkt te klein om een fatsoenlijk kettingslot door te halen. Het oog linksonder de treeplank is bij de nieuwste exemplaren volgens mij verdwenen. Is dan de enige optie vastzetten aan een bagagerek of zie ik iets over het hoofd?

(Vanwaar mijn vraag? Omdat ik nóg geen GTS heb, maar áls ik er een heb, wil ik hem graag wat langer in mijn bezit houden. Met mijn vorige motor is dat niet gelukt, die is afgelopen jaar permanent geleend...)
 
Even een vraagje. Hoe zet je een GTS ergens aan vast? De ruimte tussen wiel en remschijf lijkt te klein om een fatsoenlijk kettingslot door te halen. Het oog linksonder de treeplank is bij de nieuwste exemplaren volgens mij verdwenen. Is dan de enige optie vastzetten aan een bagagerek of zie ik iets over het hoofd?

(Vanwaar mijn vraag? Omdat ik nóg geen GTS heb, maar áls ik er een heb, wil ik hem graag wat langer in mijn bezit houden. Met mijn vorige motor is dat niet gelukt, die is afgelopen jaar permanent geleend...)

Een kettingslot door het voorwiel lijkt me niet heel handig. Deze is met 5 moeren bevestigd en dus zo met een inbussleutel los te draaien. (Dat is pech alsnog je scooter weg). Er is echt heel weinig ruimte voor een slot. Bij mij paste pas het 3e schijfremslot wat ik bestelde...

Zelf heb ik nu 2 weken mijn nieuwe GTS en ik heb daar een Piaggio schijfremslot (inclusief 110 db alarm) voor gekocht deze past perfect op de vuilgaatjes in je remschijf.


Daarnaast heb ik ook een stuurslot gekocht en deze past ook perfect.


Alles is heel gemakkelijk te monteren. Dit kun je gewoon zelf.

Parkeer hem altijd in het zicht of bewaakt en in de nacht staat hij in me schuur op alle sloten.

Succes
 
Dank voor jullie reacties. Ik zoek eigenlijk iets om hem vast te zetten aan een muuranker in mijn garagebox. Stuurslot, schrijfremslot: ze tillen hem zó weg, weet ik inmiddels. Vier kerels, twee stokken door de wielen en HOP weg is je motor...

Mijn 250 kilo zware Kawasaki had óók stuur- en schrijfremslot... dus ik ben wat paranoïde geworden.

Vandaar mijn vraag over de kabel door het achterwiel; want inderdaad, dat voorwiel heb je in een halve minuut los.
 
Dank voor jullie reacties. Ik zoek eigenlijk iets om hem vast te zetten aan een muuranker in mijn garagebox. Stuurslot, schrijfremslot: ze tillen hem zó weg, weet ik inmiddels. Vier kerels, twee stokken door de wielen en HOP weg is je motor...

Mijn 250 kilo zware Kawasaki had óók stuur- en schrijfremslot... dus ik ben wat paranoïde geworden.

Vandaar mijn vraag over de kabel door het achterwiel; want inderdaad, dat voorwiel heb je in een
 

Bijlagen

  • monimoto-moni-moto-mm5.jpg
    monimoto-moni-moto-mm5.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 16
Terug
Bovenaan Onderaan