Ik ook als ik mijn flesje reservebenzine meeheb.Ik heb een klein trechtertje onder het zadel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook als ik mijn flesje reservebenzine meeheb.Ik heb een klein trechtertje onder het zadel
Zouden jullie iets adviseren om te upgraden?1e instantie mijn Vespa verkocht om later weer terug te kopen bij een garage.
Wederom trots op mijn (oude) Vespa.
Nu even kijken welke basic verbeteringen ik kan doorvoeren aan de gts250, enige tips zijn altijd welkom.
Bekijk bijlage 1907208
Thnx
ASR SYSTEM CALIBRATION PROCEDURE. In order to maintain the effectiveness of the ASR system following the replacement of one or both tyres a calibration procedure of the system must be performed as follows on a straight flat stretch of road. Please note that the request for activation of the procedure (steps 1 to 4) must be completed within 60 sec from ignition on the engine.Vorige week beide wielen uit mijn Vespa GTS 300 van 2016 gehaald om nieuwe banden te laten plaatsen. 2 nieuwe Michelin city grip bandjes.
Maar nu blijven het ABS en ASR lampje constant branden en die moeten gereset worden. Ik vind helaas alleen een onduidelijke engelse beschrijving hoe je dat moet doen. Kan iemand mij aan een nederlandse beschrijving helpen? Ik ben al bij een Vespa-dealer geweest, maar die had verouderde software en dat lukte dus niet......
Tot mijn verbazing zit er een Malossi veer achter. Vraag ik me af of er nog meer "niet standaard" dingen opzitten.Zouden jullie iets adviseren om te upgraden?
Vering etc?
Mooie Vespa. Er zitten al een paar mooie en nuttige opties op. Zals het ruitje, en koffer in kleur. Voetsteunverbreders voor de passagier.1e instantie mijn Vespa verkocht om later weer terug te kopen bij een garage.
Wederom trots op mijn (oude) Vespa.
Nu even kijken welke basic verbeteringen ik kan doorvoeren aan de gts250, enige tips zijn altijd welkom.
Bekijk bijlage 1907208
Thnx
Ik zal altijd in 1e instantie kijken naar wegligging. Ik kwam vanmorgen erachter dat er Malossi achterveren opzitten dus dat zal wel goed zijn. Een leuke uitlaat zou ook mooi zijn, iemand nog 1 in een hoekje liggen?Mooie Vespa. Er zitten al een paar mooie en nuttige opties op. Zals het ruitje, en koffer in kleur. Voetsteunverbreders voor de passagier.
Ik weet niet wat je zou willen upgraden. Zoek je meer comfort, valbeveiliging, wil je de motorprestaties verbeteren, de wegligging, de remmen of de looks verbeteren?
Even in de google translate gegooid:ASR SYSTEM CALIBRATION PROCEDURE. In order to maintain the effectiveness of the ASR system following the replacement of one or both tyres a calibration procedure of the system must be performed as follows on a straight flat stretch of road. Please note that the request for activation of the procedure (steps 1 to 4) must be completed within 60 sec from ignition on the engine.
(...)
Dan zou ik er ook aan de voorkant een andere schokbreker op zetten. Eventueel overstappen op 13" wielen.Ik zal altijd in 1e instantie kijken naar wegligging. Ik kwam vanmorgen erachter dat er Malossi achterveren opzitten dus dat zal wel goed zijn. Een leuke uitlaat zou ook mooi zijn, iemand nog 1 in een hoekje liggen?
Dan zou ik er ook aan de voorkant een andere schokbreker op zetten. Eventueel overstappen op 13" wielen.
Standaard is 12". Velgen zijn uitwisselbaar met 13" MP3 wielen. Achter is geloof ik een aanpassing nodig.Hoeveel inch is het nu dan? Zo eens kijken in de garage, op de banden.
Zou je dan voor dezelfde vering gaan als wat al achter zit, Malossi ?
Ik heb jaren met een Leovinci demper gereden op mijn 250 GTS. Redelijke prijs acceptabel geluidje.Weten jullie een leuke demper voor de Vespa voor niet Akrapovic geld? .
Gts250 2011, waar moet ik rekening mee houden?
Nou.....dat is te zeggen, ik heb er een Jcosta-vario op zitten en dat werkt toch wel erg fijn! Ben je gelijk van die rolletjes af......Uitlaat, koppeling, variomatic .. allemaal standaard origineel het beste.
Schokbrekers, tja eigenlijk bijna alles wel beter dan de originele.
Ik denk dat ook nieuwigheid uit maakt. Naar verloop van tijd/kilometers slijt de vering en wordt het minder.Ik rijd eigenlijk standaard maar met een aantal toevoegingen..
Als ik alleen op de hpe zit, voldoet voor mij de vering best wel.
Ik weeg netto plm 98kg met mijn 2m...aangekleed ietsje meer..
Toch lees ik veel positieve verhalen over andere/ betere schokdempers en veren...
Wat kost dat nu voor de voor en achterzijde en is het die investering waard? Hoewel die laatste vraag natuurlijk hartstikke subjectief is..
Een GTS is geen scheurijzer en zal het ook nooit worden. Waar je als rijder op een ‘echte’ motor zelden de limieten van de motor bereikt (al voelt het misschien wel zo) is dat op een Vespa vrij eenvoudig te doen.Ik rijd eigenlijk standaard maar met een aantal toevoegingen..
Als ik alleen op de hpe zit, voldoet voor mij de vering best wel.
Ik weeg netto plm 98kg met mijn 2m...aangekleed ietsje meer..
Toch lees ik veel positieve verhalen over andere/ betere schokdempers en veren...
Wat kost dat nu voor de voor en achterzijde en is het die investering waard? Hoewel die laatste vraag natuurlijk hartstikke subjectief is..
Daarom is de mijne nog standaard.. .Een GTS is geen scheurijzer en zal het ook nooit worden. Waar je als rijder op een ‘echte’ motor zelden de limieten van de motor bereikt (al voelt het misschien wel zo) is dat op een Vespa vrij eenvoudig te doen
Maakt het dan uit of die limiet net iets verder ligt? M.i. niet. Het is een perfecte reismotor, ook in standaard.
Maar ieder zijn ding!