Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet wel over de onderkant van de voorpoten passen. Dus een kroonplaat gaat denk ik niet werken.
En anders prak je er toch gewoon een extra kroonplaat tussen Beetje opleuken
Iemand hier nog goede tips waar naar te gaan kijken?
Kan iemand met een xj 650 de lengte van zijn voorvork op meten en hier neer zetten. En tevens de hart afstand van de remklauw; bevestigingsbouten
Als ik het niet vergeet doe ik dat morgen wel even.
Laad je accu op en als je motor loopt even meten op je accupolen, als er bij 5000rpm 14,4 volt opstaat is je laadcircuit waarschijnlijk in orde en dan raad ik je een nieuwe accu aan.
Losgetrilde accupolen kunnen ook voor problemen zorgen btw
Iemand ervaring? Ooit één gezien? Mogelijkheid tot maken?
Zou het alleen dan helpen? Ik zocht eigenlijk naar een iets strakkere wegligging omdat ik het gevoel heb dat de voorkant beweegt onder het sturen. Maar dat zou volgens jou hiermee niet (deels) op te lossen zijn?Zo'n dingesten helpt het meest bij fietsen die slechts van één schijfrem zijn voorzien,zover ik weet heeft de XJ/XS er twee in't vooronder...
[...]
Ik betwijfel of zo'n dingesten dus zin heeft op een XS/XJ....
Vork al eens gecontroleerd? olie / veren =oké of ?Zou het alleen dan helpen? Ik zocht eigenlijk naar een iets strakkere wegligging omdat ik het gevoel heb dat de voorkant beweegt onder het sturen. Maar dat zou volgens jou hiermee niet (deels) op te lossen zijn?
@clitho: ziet er strak en simpel uit.
Ik zal wel eens kijken of ik er eentje (en meer als het bevalt) kan maken op mijn vaders werk.@clitho: ziet er strak en simpel uit.
Lengte is 81 cm en remklauw is 113 mm
Is die 113mm de afstand van hart bevestigingsbout tot hart bevestigingsbout of de totale lengte van de klauw. Heb eigenlijk de eerste nodig
Is van hart tot hart van de bevestigingsbouten, kan misschien een paar mm afwijken want het was even snel gemeten.
Anderhalf jaar geleden heb ik de voorwielaslagers vernieuwd, en de balhoofdlagers. Dus dat zou het eigenlijk niet mogen zijn. Verder moet ik de voorpoten weer opnieuw keren (twee jaar geleden voor het laatst gedaan, mogelijk een leuke P&P klus). Dat helpt natuurlijk ook heel veel. Tevens heb ik poep banden (Maxxis).@Mick: zoals al geopperd,ik zou je voorwielas/-lagers maar eens aan een grondig onderzoek onderwerpen...
Misschien moeten we eens bij Joost voor de deur afspreken, jouw aanblik schijnt op 1 of andere onverklarbare manier te zorgen voor een signifikante daling van de prijzen aldaar.Dat is een oplossing,maar hoe lang werkt dat?
Beter is de REC/REG te verhuizen naar een plek waar ze vol in de rijwind hangt.
Bovendien zorgen voor goede aarde,een extra aardedraad onder een bevestigingsbout naar het frame-aardepunt doet ook wonderen...
En altijd met verlichting rijden,dan krijgt ze lang niet zoveel voor haar kiezen.
@Mick: zoals al geopperd,ik zou je voorwielas/-lagers maar eens aan een grondig onderzoek onderwerpen...
@Dunc: Joost (in Brummen,die ja) heeft ook RVS remleidingen van sloperts.
Die zijn vaak nog in prima staat en kosten een drol(letje)
zo ik had vandaag eindelijk middagje tijd en droog weerIk heb jouw verhaal gelezen, en ik denk dat het de spanningsregelaar is, die stuk kan zijn ,die zit links aan de zijkant ,achter het schermtje,je accu laadt niet meer bij
Check je mail.Ik ben op zoek naar het bedradingsschema voor mijn XJ600 van 1991.
Wie kan mij hieraan helpen (liefst digitaal)?
Sjeewee