Wel geinig wat ie met zn velgen gedaan heeft
Zo zien die er van mij ook uit...... je poetst je helemaal suf op die dingen!
Dat kontje is te koop in duitsland,
KLIK en dan ff op: Umbauten klikken
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel geinig wat ie met zn velgen gedaan heeft
hey 25kW-er, jij hebt toch BSM dempers eronder? Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? En de originele dempers heb je die nog? Ik wordt namelijk gek van het poetsen van mijn (imitatie) dempers... ben opzoek naar andere (iemand anders toevallig nog een demper setje liggen?)
Das balen!!wat is er rot dan?Het binnenwerk?
@ Quicksilver
Dan heb je dezelfde gekocht als ik
Rij er nu zo'n twee weken op, en dat gaat als een trein. Is mijn eerste motor en ook dankzij de tips op dit forum heb ik voor deze Diversion gekozen!
Alleen één probleempje. Af en toe start ie wat lastig. En dat terwijl ik hier toch overal lees dat juist het starten nooit problemen op zou moeten leveren. Ook niet met een koude motor.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik geloof niet dat ik em verzuip of te lang doorstart, maarja, het is wel mijn eerste motor....
Tsja, en dan lijkt het of ie verzuipt
Het is net of het extreem nauw luistert, terwijl een beetje warme motor echt al start als ik maar naar de startknop wijs.
Mijn ervaring op een XJ900S-1998 en een XJ600S-2003
Koudstart:
Choke volopen
Absoluut GEEEEEN gas geven, nix nul nada niente rien nothing. Zou moeten starten binnen de 2 seconden.
Heb je gas gegeven: dan issem verzopen en moet je laaaaang doorstarten vooraleer em loopt.
Warmstart
GEEN choke, GEEN gas.
Start instant binnen de seconde
Lauwstart (=1a2km na koudstart, of bijvb.een half uur na een lange rit)
GEEN choke, ietsiepietsie gas geven.
Ietwat lastiger om starten, kan tot 5 seconden duren
is dit een nieuwe nick van fritz????Technisch vraagje
Yamaha Diversion XJ600S bouwjaar 1992 tot 1995
Kan iemand even de weerstand meten met koude motor tussen:
Pin 1 en 2
Pin 1 en 3
Pin 3 en 2
(Afbeelding)
Dit is de weerstand van de stator spoelen in de dynamo.
De connector zit achter de linker achter zijkap en is eenvoudig los te halen. De draden van de spoelen zijn rood met wit.
(Afbeelding)
Reden?
Laadsysteem geeft niet genoeg voltage (maar 11V ipv 14V met lichten uit bij 5000 RPM). Accu is dus niet genoeg opgeladen als er gestart moet worden.
De waarde zou tussen de 0.32 tot 0.48 ohm moeten liggen bij 20 graden celcius.
Wil zeker weten of de dynamo naar zijn grootje is en niet de inverter. Het probleem zit dus in het laden de rest is goed (accu, bedrading enz)
Thanks namens een vriendin
feli met je fietsen dit mijn XJ900S
is dit een nieuwe nick van fritz????
@ Quicksilver
Dan heb je dezelfde gekocht als ik
Alleen één probleempje. Af en toe start ie wat lastig. En dat terwijl ik hier toch overal lees dat juist het starten nooit problemen op zou moeten leveren. Ook niet met een koude motor.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik geloof niet dat ik em verzuip of te lang doorstart, maarja, het is wel mijn eerste motor....
is dit een nieuwe nick van fritz????