Kan iemand mij vertellen waar dit klepje voor dient?
Bekijk bijlage 1427749
Hier zit bij mij een haarscheurtje in en lekt olie..
Dat is de neutraal-sensor voor de versnellingsbak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij vertellen waar dit klepje voor dient?
Bekijk bijlage 1427749
Hier zit bij mij een haarscheurtje in en lekt olie..
Censor voor de vrijstand.Kan iemand mij vertellen waar dit klepje voor dient?
Bekijk bijlage 1427749
Hier zit bij mij een haarscheurtje in en lekt olie..
Je mist 1 schroefje.Kan iemand mij vertellen waar dit klepje voor dient?
Bekijk bijlage 1427749
Hier zit bij mij een haarscheurtje in en lekt olie..
€20,-Wat vraag je ervoor ?
Filter kun je ook makkelijk loskrijgen met een trucje:een leren broekriem er strak omheen trekken en daarmee draaien. Voor de remrevisie staat er een howto in het techniek forum.Ben inmiddels aan het inlezen en denk dat mij dit wel moet lukken. Kleine status update / advies gevraagd;
Heb het idee dat de ketting ook wat strak staat en aan het controle streepjes te zien staan ze niet helemaal gelijk. Heb deze beetje aangepast, toen zat er al meer beweging in het wiel. Toen heb ik zachtjes met hamer tegen de klauw getikt en toen liep die vrij soepel.
Echter als ik paar keer de rem heb gebruikt draait die weer bijna niet.
Teken van revisie? Tip waar ik revisieset kan kopen? Heb op internet nog niet voor mijn type kunnen vinden helaas ( 1992 div. S)
Of toch meer op de kettingspanning en uitlijnen focussen?
Verder nog 1 tip gevraagd;
De motorolie filter los krijgen, zit niet veel bewegingsruimte, hoort dit vast te zitten want ik krijg er weinig beweging in helaas.
Ben een stuk verder. Zowel bij de voor als achterrem waren de rubberen ringen op en zat aardig wat rommel.
Het aanlopen komt omdat bij de achterrem 1 cup slechts paar mm speling had en dus niet terug gaat na het gebruik van de rem.Deze cup zit ook zo vast verder dat deze er nog niet uit is. Hoop dat het nog lukt met een compressor. Warm stoken lijkt mij bij de klauw niet echt een goed idee mocht de compressor niet werken?
Even een dubbelcheck gevraagd, ik vermoed dat de overige cups aan vervanging toe zijn maar hoor graag jullie mening. Heb het toch uit elkaar liggen dus vervanging is net zo makkelijk maar onnodig kosten maken zou toch zonde zijn.
Ze hebben reeds een schoonmaakbeurtje gekregen maar zou natuurlijk nog grondiger kunnen.
Bekijk bijlage 1428589Bekijk bijlage 1428590Bekijk bijlage 1428588Bekijk bijlage 1428591Bekijk bijlage 1428592
De vorige banden waren van 2002 en 2004 dus gok dat het in nat weer een hele verademing is.
Op droog voelen ze al beter terwijl ze niet eens zijn ingereden
Dat zal wel een heel verschil zijn dan! Mijn oude banden van de vorige eigenaar waren verschrikkelijk gecupt aan de achterkant. Was een oude Bridgestone. Die was ook zo droog dat ik er een rijdende burnout mee kon maken op nat wegdek. Dus die vlug weg gedaan. Die nieuwe band is dan echt een hele belevenis.
Dat kan ook een rede zijn om de bandjes nog even te houden .
Ik heb zelf sinds een paar dagen nu een diversion. Wat een heerlijke motor.
Even een korte beginnersvraag, usb poort kan ik deze gewoon aansluiten op de + van de koplamp of gebruiken jullie liever een andere kabel? ee blikft een lampje branden in de oplader dus wil niet dat hij mijn accu leeg gaat trekken als ik niet rijd.
dacht zelf de + van de koplamp en dan de - rechtstreeks op het frame maar ik ben niet zo heel technisch. mijn vorige usb lader die ik op de lamp had aangesloten is afgefikt (1 euro inc verzending vanuit china, dat doen we niet meer) dus ik denk ik vraag het voor de zekerheid maar even.
Nooit rechtstreeks aansluiten op de accu. Als je niks aansluit op de USB lader verbruikt 'ie toch stroom en zal 'ie je accu langzaam leegtrekken.
Via het stadslichtje is een prima oplossing. Relais is niet nodig, want het is geen grote verbruiker.
En dat is het goede antwoord!
Alles goed Dennis?