Het grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
12 maart staat dus vast?
verzamelen bij rest de 2 gouden boogjes en dan een bagger of een asfaltroute
ik heb zelf geen routezooi op de motor maar kan dan vast wel achter iemand aan rijden
sta je tenminste niet alleen als je vekeerd rijd :]
 
Bij mij staat de achterveer ook op 1
stond ie bij mij eigenlijk ook altijd,maar de vrouw des huize wilde graag achterop
en heb hem op st.2 gezet. p.s ze weegt maar 55 kg of zo.op stand 1 rijd dat niet echt ok.en ze kan zelf niet rijden op de Ten. voetjes aan vloer gaat haar niet lukken.
en verlagen wilde ik weer niet dus achterop.
 
ziet er daar een serieuze speeltijd uit , hmmm ik hou dat hier in het oog ...
mooie fotoplaats ook :p

Het is een hele mooie plek voor stoere aktie/poser foto's! 8-) *D

Een leuk onverhard ritje zit er niet echt in hier in Noord-Holland '( .....maar wel een paar hele gave speellocaties en andere leuke plekjes!!!
...IJZR 2011 editie oid? Yamaha's, Suzuki's en KTM's welkom? *D 8-) :9 })

Hmmm...zeg Robin...jij kan HEEEEEL goed fotograferen toch?... O-) *D


Gr. Johan.
 
In Noord Holland moeten we het meer hebben van de lege bouw percelen door de crisis :P
(zit zelf in de bouw dus kan het weten ;( )
 
Helaas zijn hier de bouwterreinen allemaal verboden.
Echte speelvelden zijn er ook niet.

Er is hier in de buurt een mooie zandverstuiving, met echte duinen :) helaas ook verboden.
En dat terwijl ze juist willen dat het niet dichtgroeit met planten ed.
 
:Y 12 maart staat vast...

... het is eigenlijk de 14e etappe van de Dakar...

HJ
12 maart: Tenere - Noord-Dakar (Brabant) - Toer (TNT) _O-
Heeft niets met de postbodes te maken, misschien wel des te meer met een explosieve rit en opkomst :+ :]

Laten we hopen op een mooie dag en veel gezelligheid :)

Gr, Ruud
 
Helaas zijn hier de bouwterreinen allemaal verboden.
Echte speelvelden zijn er ook niet.

Er is hier in de buurt een mooie zandverstuiving, met echte duinen :) helaas ook verboden.
En dat terwijl ze juist willen dat het niet dichtgroeit met planten ed.

Hier ook....ach. Als je niemand tot last bent en het gedegen houd... O-)
Er staat vaak wel een 461 bord ergens op een weggetje....maar dan zo dat je er van alle kanten toch op komt zonder een ander bord tegen te komen....tsja...kaasie! :P

Zo heb ik wel eens een gesprek gehad met een opzichter op een bouwterrein. Was verboden....maar ik had een oplossing voor hem! Hahaha!
Als ik nou die meeuwen af en toe wegjaag, die anders een broedkolonie oprichten, of een beschermde soort die gaat nestelen, als er een tijd niemand komt en dan de bouwwerkzaamheden platleggen/belemmeren in verband met de Flora en Faunawet....deal?

Hij vond 'm wel goed bedacht! _O- Zo, plekje veilig. *D :+

Af en toe moet je een beetje creatief zijn.... 8-)


Gr. Johan.
 
Avond allemaal :W

Zijn er hier ook mensen die rijden met een shoei hornet ds? Want ik ben van plan deze aan te schaffen omdat deze zowel op de tenere mooi staat en op mijn supermotard :). Dus als iemand ervaringen heeft hoor ik het graag :)
 
Het is een hele mooie plek voor stoere aktie/poser foto's! 8-) *D

Een leuk onverhard ritje zit er niet echt in hier in Noord-Holland '( .....maar wel een paar hele gave speellocaties en andere leuke plekjes!!!
...IJZR 2011 editie oid? Yamaha's, Suzuki's en KTM's welkom? *D 8-) :9 })

Hmmm...zeg Robin...jij kan HEEEEEL goed fotograferen toch?... O-) *D


Gr. Johan.

ik druk vaak op zo een knopje ja , tis de camera die het goed kan :)

net heel de boel buitengegooid en back to basics ,

ik ga naar manuele carl zeiss lenzen , maar laaaaange wachtijden na bestelling , maar bon wachten loont waarschijnlijk wel ,

kom van lompe D3 met 12 kilo aan lenzen ,
nu naar canon (5DM2) met zeis rommel , lekker licht , lekker motor vriendelijk !

en met batterij ! :)
 
ik ben best tevreden van de shoei hornet, heb ook de arai tour-x, maar was er niet tevreden over. best gewoon ff passen als je kan, helmen en hoofden zijn alemaal verschillend.

(en ja robin, vergeet je batterij niet!=)
 
Goedemorgen op deze natte winterdag,

Gisteren de kogel door de kerk!!

Ik heb mijn superduke ingeruild voor een 2010 660 Tenere "black edition"!!!!!

Heb al wat motoren versleten, bmw gs-en, kawa's en zelfs een DT 200 yamaha.
Maar uiteindelijk na veel lezen (op dit forum en andere forums) enthousiast geworden en besloten om yamaha te gaan rijden.
Rij ook nog wat (amateuristisch) enduro op mijn Husqvarna WR360 uit 2000, dus ook mijn Tenere zal het zand moeten gaan proeven.

alvast bedankt voor alle leesplezier en tips en trucks, heb al een klein lijstje klaarliggen om aan te schaffen..

Groeten Wheelie
full
 
Goedemorgen op deze natte winterdag,

Gisteren de kogel door de kerk!!

Ik heb mijn superduke ingeruild voor een 2010 660 Tenere "black edition"!!!!!

Heb al wat motoren versleten, bmw gs-en, kawa's en zelfs een DT 200 yamaha.
Maar uiteindelijk na veel lezen (op dit forum en andere forums) enthousiast geworden en besloten om yamaha te gaan rijden.
Rij ook nog wat (amateuristisch) enduro op mijn Husqvarna WR360 uit 2000, dus ook mijn Tenere zal het zand moeten gaan proeven.

alvast bedankt voor alle leesplezier en tips en trucks, heb al een klein lijstje klaarliggen om aan te schaffen..

Groeten Wheelie [afbeelding]
Welkom :W ,hij is al lekker compleet uitgerust die zwarte editie :9
 
Welkom hier. Van een superduke naar een Tenere!? Ik ben benieuwd waarom (kom zelf van een BMW R1200S)... hoewel ik zelf wel wat redenen kan bedenken...

HJ
 
Goedemorgen op deze natte winterdag,

Gisteren de kogel door de kerk!!

Ik heb mijn superduke ingeruild voor een 2010 660 Tenere "black edition"!!!!!

Heb al wat motoren versleten, bmw gs-en, kawa's en zelfs een DT 200 yamaha.
Maar uiteindelijk na veel lezen (op dit forum en andere forums) enthousiast geworden en besloten om yamaha te gaan rijden.
Rij ook nog wat (amateuristisch) enduro op mijn Husqvarna WR360 uit 2000, dus ook mijn Tenere zal het zand moeten gaan proeven.

alvast bedankt voor alle leesplezier en tips en trucks, heb al een klein lijstje klaarliggen om aan te schaffen..

Groeten Wheelie [afbeelding]

Mooi ding. Over een jaar of 3-4 rij ik er ook een. Nu eerst leren spelen op mijn XTZ750.
Heb ook van alles gereden (shadow 500 :r , VFR750 :] , suzuki gsx400x impulse |( , TDM 900 :Y , XT600 *D, XTZ750 *O* en over een jaar of 3 de XT660Z :9~ )
 
Laatst bewerkt:
Avond allemaal :W

Zijn er hier ook mensen die rijden met een shoei hornet ds?

Ik heb ook een Shoei Hornet DS en ben matig tevreden.

Feit is dat zo'n type helm veel mooier staat bij onze Tenere.

Maar

- qua geluid zal je met een gewone integraalhelm wat beter zitten.
- ik heb de indruk dat het pinlock vizier niet heel optimaal werkt door de scherpere vorm van het vizier. In het midden van het vizier sluit mijn pinlock niet 100% aan. Reed van de week even naar de dealer en had toch wel wat last van een beslagen vizier.

Ik denk dat ik gewoon het vizier eraf ga halen en met een crossbril ga werken, voor langere ritten en reizen schaf ik me een systeemhelm aan.
 
marcowieling, welkom en veel plezier met je nieuwe motor.... :]



Voor de mijne zijn de TT handbeschermers onderweg... dat het maar snel lente wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan