Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ligt eraan hoe veel je de motor gebruikt hebt.hoi ,wanneer is het nodig om de vork olie te verversen, suup 96,en welk methode is de beste.
grt pat
Hoi, ik heb idd een draadvijl, maar zonder te weten wat de spoed is, haalt dat niet veel uit.Met een draadvijl kun je heel goed de draad op de as weer netjes maken, mits er alleen beschadigingen zijn natuurlijk. Heb je een foto van de as?
Hoi, Willemvru, en ook Magikeffe: ik heb met een draadkaliber (voor zo goed en zo kwaad dat ging) de spoed bepaald en kwam tot de conclusie dat dit 1 mm moest zijn. De diameter van de gehavende as ligt tussen de 17 en 18 mm en moet dus M18 zijn. Dus met een snijplaat M18x1 voorzichtig het begin van de schroefdraad gezocht, na een halve omwenteling weerstand (is dit van de beschadigde draad of heb ik de verkeerde snijplaat?) voorzichtig verder gedraaid, waarna de weerstand afnam en de snijplaat over de volle lengte over de schroefdraad liep!!! Yes! Het leeft nog! Nu de dikkere TDM 850 4TX moer (tip van een paar jasr geleden van Pieter; dankjewel Pieter) mét origineel borgplaatje erop en Henk is weer blij!! Dankjewel allemaal voor het meedenken! Ik vind dat erg waardevol en wordt enorm gewaardeerd!Zo houden we onze Suups voorlopig nog wel op de weg.Kun je de schroefdraad niet gewoon opmeten? Met een schuifmaat weet je precies wat voor spoed de draad heeft. Dikte opmeten is ook simpel