HET Grrrote Tiger topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik overweeg een tiger 1050 te kopen uit 2007. Miss kunnen jullie aangeven wat de zwakke punten zijn van dit model? Ik heb al even proefgereden en ben eigenlijk al verkocht. Enige nadeel is dat de fiets is verlaagd dus even kijken hoe dit nu precies is gedaan en hoe dat weer origineel kan worden.
Alvast bedankt!
 
Hallo, ik overweeg een tiger 1050 te kopen uit 2007. Miss kunnen jullie aangeven wat de zwakke punten zijn van dit model? Ik heb al even proefgereden en ben eigenlijk al verkocht. Enige nadeel is dat de fiets is verlaagd dus even kijken hoe dit nu precies is gedaan en hoe dat weer origineel kan worden.
Alvast bedankt!
vering is een beetje slapjes
verder weet ik het niet
succes met de beslissing
 
Hoi! Wellicht heeft iemand hier interesse in de volgende onderdelen die over zijn van de Tiger 1050.
Mag voor weinig weg, de Tiger is verkocht.

Wat er nog over is:
Origineel stuur, de Tiger is verkocht met een verlaagd stuur:
stuur.jpg


Mail je vraag en wat je er evt. voor wilt geven naar info @ erikvonhof.nl en we komen er wel uit.

Erik
 
Laatst bewerkt:
het wordt al wat gladder O-)
Tja, mag nog niet meer dan mijn 'eigen' gewicht op mijn linkerbeen zetten, maar bij het stoppen aan verkeerslichten of dergelijke wil ik het risico niet lopen dat bv mijn voet wegschuift en ik met mijn linkerbeen de motor moet rechthouden.
Mijn verstand wint het nog van mijn hart. Heb me maar een PS3 aangeschaft om mijn dagen te vullen :+ .

Helaas komt de winter er aan, op het moment dat ik terug alles kan zal het januari zijn '( .

Ohja, volgend jaar ben ik toch van plan om minstens 2 reizen te maken met de tiger, komt wel goed :] .
 
Tja, mag nog niet meer dan mijn 'eigen' gewicht op mijn linkerbeen zetten, maar bij het stoppen aan verkeerslichten of dergelijke wil ik het risico niet lopen dat bv mijn voet wegschuift en ik met mijn linkerbeen de motor moet rechthouden.
Mijn verstand wint het nog van mijn hart. Heb me maar een PS3 aangeschaft om mijn dagen te vullen :+ .

Helaas komt de winter er aan, op het moment dat ik terug alles kan zal het januari zijn '( .

Ohja, volgend jaar ben ik toch van plan om minstens 2 reizen te maken met de tiger, komt wel goed :] .
heeft jij een ongelukje gehad dan :?

eem ps3 staat ook hier op het verlanglijstje O-)
 
Nope, geplande operatie ;) , eerst nog seizoen NBC gereden en wat trips met de KTM, dan pas onder het mes :] :9 . (da is het wel *** dat de nazomer mooier is dan de zomer B| )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan