Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand nog tips voor andere velgen?evt site's
Wil andere ,lichtere velgen.
Maar kom steeds bij de zelfde uit..

Of is er nog iemand hier die 2de hands velgen verkoopt,of iemand weet?
 
heb je dat carbon al binnen?

ik heb nog niks gehoord of gezien :?

Kreeg vandaag een belletje dat het binnen was. Had de optie van bestellen via een Motoport genomen. Ik ga t morgen of vrijdag ophalen en monteren. Dan een piccie welke er beter uitziet dan deze:

tankcover.JPG
 
Laatst bewerkt:
,
Kreeg vandaag een belletje dat het binnen was. Had de optie van bestellen via een Motoport genomen. Ik ga t morgen of vrijdag ophalen en monteren. Dan een piccie welke er beter uitziet dan deze:

[afbeelding]

ik ook, via goedhart,

heb net ff gebeld, is er vrijdag,

heb alleen de zijpanelen besteld,tank wil ik voorlopig helemaal zwart houden,
 
Laatst bewerkt:
Even weer wat posten hier, is alweer een tijdje geleden :$
Ik heb een tijdje geleden een akra hexagonaal op de kop weten te tikken en een setje pazzo's. Deze vorige week er op gezet... Ziet er wel top uit al zeg ik het zelf 8-) Geluid van de akra is echt gruwelijk :} Klapt lekker als het gas los gaat!!
Piccies:

Uitlaatje
SDC15168.jpg


SDC15176.jpg


SDC15175.jpg


SDC15167.jpg


pazzo's

SDC15169.jpg


SDC15170.jpg


SDC15171.jpg


SDC15172.jpg
 
Even weer wat posten hier, is alweer een tijdje geleden :$
Ik heb een tijdje geleden een akra hexagonaal op de kop weten te tikken en een setje pazzo's. Deze vorige week er op gezet... Ziet er wel top uit al zeg ik het zelf 8-) Geluid van de akra is echt gruwelijk :} Klapt lekker als het gas los gaat!!
Piccies:

Uitlaatje
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pazzo's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er goed uit, mooie kleurstelling ook en combi.

Ben zelf bezig me yohsi aan het inkorten met 19cm, zal ook wel lekker klinken, mijn demper roffeld nooit, zelfs geen pufje.
 
Ziet er goed uit, mooie kleurstelling ook en combi.

Ben zelf bezig me yohsi aan het inkorten met 19cm, zal ook wel lekker klinken, mijn demper roffeld nooit, zelfs geen pufje.
zit misschien geen pair systeemn op een K2 ?
K3 heeft dit wel en dat veroorzaakt voornamelijk dat klappen en die vlammen

ik heb het zelf afgedopt, beter voor mijn akra want als ik zag bij die maat met de K9 wat daar weer voor vlammen uitkwamen bij Hoegee :P :Y
 
Heeft iemand nog tips voor andere velgen?evt site's
Wil andere ,lichtere velgen.
Maar kom steeds bij de zelfde uit..

Of is er nog iemand hier die 2de hands velgen verkoopt,of iemand weet?

Moet je John van JVP ff mailen, hij kan wel een leuk prijsje voor je maken.
Zoeken
Er komen binnenkort nieuwe universele Marchesinivelgen uit die je naar je volgende motor mee kan nemen.
Is misschien wat voor je ;)
 
Ziet er goed uit, mooie kleurstelling ook en combi.

Ben zelf bezig me yohsi aan het inkorten met 19cm, zal ook wel lekker klinken, mijn demper roffeld nooit, zelfs geen pufje.

Heb een 1000 K1 gehad ,is hetzelfde als de K2 met een TwoBrothers uitlaat die behoorlijk open is maar ook geen knallen, dus dat inkorten zal daar geen verandering inbrengen denk
 
Is je motor niet in orde?

De mijne is meer als 100%, maar hou niet van bureaucratie en geldklopperij. Heb daar al genoeg mee te maken. Zelfs teveel naar mijn mening.

Je bent een motorrijder omdat je daar toch enige affiniteit mee hebt en bent je daarom ook bewust van de gevaren indien je motor technisch niet in orde is. Het gros laat zijn motor dus onderhouden of doet het zelf. En dat is naar mijn mening het verschil met automobilisten waar de auto een voorwerp is wat je enkel vervoert van a naar b.
 
Heb een 1000 K1 gehad ,is hetzelfde als de K2 met een TwoBrothers uitlaat die behoorlijk open is maar ook geen knallen, dus dat inkorten zal daar geen verandering inbrengen denk

gaat ook niet om het roffelen :N , moet hem inkorten |( :X , had het liever ook niet zo gehad.


zit misschien geen pair systeemn op een K2 ?
K3 heeft dit wel en dat veroorzaakt voornamelijk dat klappen en die vlammen

ik heb het zelf afgedopt, beter voor mijn akra want als ik zag bij die maat met de K9 wat daar weer voor vlammen uitkwamen bij Hoegee :P :Y
Geen pair meer nee :N alle lucht gaat vol naar de motor, carter ontluchting, pair alles is los gekoppeld van het filterhuis.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan