Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een dag. Veel koude kilometer in de regen :')

We een aardig programma. SBK is zeker leuker.

We hebben een paar mooie actie gezien. Jammer dat Simoncelli niet geholpen werd met de starten. Die baancommesarissen stonden er bij en keken er naar B|


[afbeelding]

Dat komt omdat het kontje van de motor van simonchelli zo kapot was dat ze de motor alleen bij de gloeiend hete uitlaat konden beetpakken. tja en dan is het lastig aanduwen
 
In de BSB doet de gsxr1000 het beter dan in de WSB,

John Hopkins weer 1e en 3e op Snetterton op de Crescent Samsung Suzuki
full
 
bizar he, Simon Andrews gecompliceerde beenbreuk , Brogan schouderblessure,

valt nog mee als je dit ziet :Y
valt zeker mee ja :)

en Hopkins gaat goed ja, hopeljk kan die in Aug ook lekker meedraaien op Cadwell, en ik ga eens kijken voor paddock kaarten daar :Y
 
mannen.......... ik moet even iets kwijt, mijn jongste van 9 is tot 2x toe aangesproken door een man die bij de bushalte stond, ben er gisteren achter gekomen dat het dezelfde is. de eerste x zei hij haar gedag en vroeg hoe het met haar ging, ok dat is vreemd ik groet niet zomaar een kind die ik niet ken, dus ik was alerter, maar je wilt haar ook niet in haar ontwikkeling belemmeren (ze wilt graag zelfstandig naar school en is 1.1 km fietsen), dus ik dacht dan rij ik achter haar aan in het vervolg zonder dat zij mij ziet.

nu gisteren is ze weer door dezelfde persoon aangesproken, echter wij hebben haar na de eerste x geinstrueerd hierop niet te reageren en gewoon door te fietsen,.

zij heeft dit ook gedaan. ik vertrok 2 min later en ben naar haar school gereden op de motor, ik had verwacht haar nog tegen te komen maar ze fietst sneller dan ik dacht, later hoorde ik dus van mijn vrouw dat ze weer was aangesproken door dezelfde man.

nu ben ik een stuk minder agressief dan vroeger, maar mijn handen beginnen te jeuken, zeker als ik hem zie, ik zie alleen maar kwade bedoelingen, of heb ik het mis?! naar de pol toe stappen kan ook niet want hij heeft in principe niets gedaan. alhoewel ik ook gisteren te horen kreeg dat hij ons buurmeisje aan de overkant gevolgd heeft.....
 
Blijf het vreemd vinden dat iemand zomaar een gesprek wil aangaan met kind. Ze staat gewoon machteloos. Misschien kun jij de man zelf aanspreken. Ik snap ook dat je handen jeuken.

Mooie klote situatie.
 
klote idd, je snapt niet dat er volwassenen zijn die zo'n zieke geest hebben he, want het is inderdaad wel vreemd dat een vreemde volwassen man vreemde kinderen toespreekt meerdere malen en kleine meisjes volgt :r :r :r
 
ok, aan jullie reactie te zien zie ik dus geen spoken!

lopen tegenwoordig overal van die halve garen rond,

politie doet er niks aan, goed in de gaten houden en als het nodig is ff bij z'n kippenek pakken

hou me hart ook weleens vast als m'n kids s'avonds nog naar buiten gaan,je weet maar nooit wie ze tegenkomen
 
Laatst bewerkt:
lopen tegenwoordig overal van die halve garen rond,

politie doet er niks aan, goed in de gaten houden en als het nodig is ff bij z'n kippenek pakken

hou me hart ook weleens vast als m'n kids s'avonds nog naar buiten gaan,je weet maar nooit wie ze tegenkomen
waar je je als ouder allemaal niet over moet bekommeren........zieke mensen hier op de wereld :r
 
Toch gewoon aanspreken denk ik. :Y En dan gewoon zeggen dat je niet wilt hebben dat hij zomaar iedereen aanspreekt. En vragen wat ze bedoelingen zijn daarmee. Maar een echt zieke geest stopt toch niet voordat hij keer gepakt wordt nadat hij al tig keer over de streep is gegaan. Wil je geen angst aanpraten maar, als je op tv ziet hoe vaak iemand er al mee wegkomt is gewoon schrikbarend. :(
 
Met de jeugd is het ook wat tegenwoordig hoor. :Y
Vanaaf was ik ff in dorp en liepen 2 snotneuzen met een fles safari en canei en wat blikjes. Gastje pleur blik je weg tegen de vuilnisbak ipv in de bak, dus ik zeg er wat van. Waarop hij zegt ga ik niet opruimen, wat wil je er aan doen. Dus ik pak hem bij ze arm, waarop hij van schrik die fles safari laat vallen. :') Inmiddels kwam ze maatje weer terug. Dus ik zeg ga je die zooi nog opruimen. Hun ga je die fles safari betalen. Haha ik lachen. Ik zeg weet je wat. Als je die zooi opruimt, krijg je van mij die 5,5 euro. :P Heb nog nooit iemand zo snel troep op zien ruimen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Met de jeugd is het ook wat tegenwoordig hoor. :Y
Vanaaf was ik ff in dorp en liepen 2 snotneuzen met een fles safari en canei en wat blikjes. Gastje pleur blik je weg tegen de vuilnisbak ipv in de bak, dus ik zeg er wat van. Waarop hij zegt ga ik niet opruimen, wat wil je er aan doen. Dus ik pak hem bij ze arm, waarop hij van schrik die fles safari laat vallen. :') Inmiddels kwam ze maatje weer terug. Dus ik zeg ga je die zooi nog opruimen. Hun ga je die fles safari betalen. Haha ik lachen. Ik zeg weet je wat. Als je die zooi opruimt, krijg je van mij die 5,5 euro. :P Heb nog nooit iemand zo snel troep op zien ruimen. _O-
_O- en heb je het hem gegeven _O-
 
mannen.......... ik moet even iets kwijt, mijn jongste van 9 is tot 2x toe aangesproken door een man die bij de bushalte stond, ben er gisteren achter gekomen dat het dezelfde is. de eerste x zei hij haar gedag en vroeg hoe het met haar ging, ok dat is vreemd ik groet niet zomaar een kind die ik niet ken, dus ik was alerter, maar je wilt haar ook niet in haar ontwikkeling belemmeren (ze wilt graag zelfstandig naar school en is 1.1 km fietsen), dus ik dacht dan rij ik achter haar aan in het vervolg zonder dat zij mij ziet.

nu gisteren is ze weer door dezelfde persoon aangesproken, echter wij hebben haar na de eerste x geinstrueerd hierop niet te reageren en gewoon door te fietsen,.

zij heeft dit ook gedaan. ik vertrok 2 min later en ben naar haar school gereden op de motor, ik had verwacht haar nog tegen te komen maar ze fietst sneller dan ik dacht, later hoorde ik dus van mijn vrouw dat ze weer was aangesproken door dezelfde man.

nu ben ik een stuk minder agressief dan vroeger, maar mijn handen beginnen te jeuken, zeker als ik hem zie, ik zie alleen maar kwade bedoelingen, of heb ik het mis?! naar de pol toe stappen kan ook niet want hij heeft in principe niets gedaan. alhoewel ik ook gisteren te horen kreeg dat hij ons buurmeisje aan de overkant gevolgd heeft.....


Mijn excuses dat ik even zonder te voorstellen hierop reageer.
Ik rij zelf een gsxr750 k7 dus hou de 600 en 1000 topic ook in gaten ;)

Lijkt me niet dat die kerel goeie bedoelingen heeft.Zou hem hardhandig aanpakken en als het moet gewoon geweld gebruiken.Om extra voorzichtig te zijn zou ik achter haar aan blijven fietsen tot je hem gezien/gesproken hebt.

Komt misschien gewelddadig over maargoed liever hij dan mijn familieleden denk ik zo ;)
 
laat het ffkes aan waaie, tot de volgende x dat het weer gebeurt en dan erop af, NIET wanneer hij je dochter net aangsproken heeft maar volg hem vanaf de supermarkt ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan