Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scratch,zet jij deze ook
full
erbij })
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben ook weerom present :+ :+
gaat snel hier zijn al op 2de pagina :P :P

Frederick

morge is een ritje doen in de haven
zal is wat anders zijn dan altijd woon/werk ritjes }) })
 
Ook weer van de partij :)

Gisteren hele dag bezig geweest bij hk suspension. Voorvork, schokbreker en stuurdemper na onderhoud en revisie weer helemaal klaar voor nieuwe seizoen. Verder op het programma: nieuwe ketting en tandwielen en nieuwe kleurstelling racekuip. Komende weken helemaal klaar. 16 april start het seizoen weer. Heb er zin in :)

Weten jullie trouwens nog iemand die interesse heeft in een tri oval carbon demper met db killer bijgeleverd? Zet hem sowieso ergens in het weekend op internet.
 
Ook weer van de partij :)

Gisteren hele dag bezig geweest bij hk suspension. Voorvork, schokbreker en stuurdemper na onderhoud en revisie weer helemaal klaar voor nieuwe seizoen. Verder op het programma: nieuwe ketting en tandwielen en nieuwe kleurstelling racekuip. Komende weken helemaal klaar. 16 april start het seizoen weer. Heb er zin in :)

Weten jullie trouwens nog iemand die interesse heeft in een tri oval carbon demper met db killer bijgeleverd? Zet hem sowieso ergens in het weekend op internet.
lekker bezig dus,

mijn eerste dag is 4 april op Zolder, daarna 29 April Zandvoort :)

Hier volgens mij heeft deze mijn oude akra's eronder hangen

http://motoren.marktplaats.nl/motor...oREXvKv/5j28qEwJ+fn19A+EMi2I=&fta_ind=13&fs=1
 
hij zegt van niet, wou die set van em overnemen,heb gevraagd of die ze bij Jeff had gekocht, hij zei van niet, maar weet bijna zeker dat ze het zijn, hij haakte af omdat zijn motor verkocht zou zijn, maar staat nog steeds op MP
ja zijn ze wel volgens mij, ik heb er nog weinig gezien die zo blauw zijn ;) en dan met name slip ons :)

Zo nu weekend, het was hier terug van het werk al 8 graden dus lang in mijn bed ga ik zo niet liggen :]
 
ja zijn ze wel volgens mij, ik heb er nog weinig gezien die zo blauw zijn ;) en dan met name slip ons :)

Zo nu weekend, het was hier terug van het werk al 8 graden dus lang in mijn bed ga ik zo niet liggen :]

klopt dat hele blauwe zie je alleen in de racerij, en de meeste hebben ook die lange stickers,

kan als het meezit volgend weekend weer rijden, Yoshi TRC is verkocht aan 1000ka5e van hier , en yoshi EVO's verwacht ik niet voor dinsdag hier.
 
Laatst bewerkt:
in antwerpen super weer
stralende zon mooie blauwe lucht
temperatuurtje van 9°C en loopt nog op (verwachten 15 graden hier :))

maar den deze mag gaan werken van 14 tot 22u :(
hopelijk ist volgend weekend ook nog goe weer dan ben ik vrij :)

gr night devil
 
kan als het meezit volgend weekend weer rijden, Yoshi TRC is verkocht aan 1000ka5e van hier , en yoshi EVO's verwacht ik niet voor dinsdag hier.
de mijne komt ook niet eerder dan volgende week
de weg op eerst nog een paar buitjes voor dat ik hem
weer in de ketting laat klimmen ik heb er weer zin aan
en de brommer zelf ook :Y
 
in antwerpen super weer
stralende zon mooie blauwe lucht
temperatuurtje van 9°C en loopt nog op (verwachten 15 graden hier :))

maar den deze mag gaan werken van 14 tot 22u :(
hopelijk ist volgend weekend ook nog goe weer dan ben ik vrij :)

gr night devil
*O* *O* net wakker en in Terneuzen ziet het er ook goed uit
 
Is het normaal dat je accu binnen 2 jaar / 13K van een nieuwe (K9) fiets al aan vervanging toe is ook met druppelaar? :?
 
Laatst bewerkt:
Is het normaal dat je accu binnen 2 jaar / 13K van een nieuwe (K9) fiets al aan vervanging toe is ook met druppelaar? :?
Jep kan kloppen.

Zwager heeft een nieuwe GSR gekocht ook binnen 2 jaar accu volledig op, ook met druppellader.

Goedkope rotzooi, dynamo's worden te licht uitgevoerd en een te lichte accu, is zo lekker goedkoop. :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan