Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het normaal dat je accu binnen 2 jaar / 13K van een nieuwe (K9) fiets al aan vervanging toe is ook met druppelaar? :?

Ik vind dat gedoe met die druppelladers allemaal wat overroepen.
Ik zal niet zeggen dat het zinloos is maar een accu in goede conditie behoeft geen laders. Er zit toch sowieso een beperkte levensduur op een batterij.

Misschien tijd voor een race-accutje.
Kost wat maar dan heb je ook wat. Het gewicht en afmetingen alleen al...en schijnen nog lang mee te gaan ook.

Ultrabatt_Site.jpg
 
Hoeveel scheelt het rij gedrag als je de originele vering voor ,afstelt op je gewicht?


Vandaag weer effe lekker 190 kilometertjes erbij gezet op de teller *O*
Supergaaf weer *D
 
Ik vind dat gedoe met die druppelladers allemaal wat overroepen.
Ik zal niet zeggen dat het zinloos is maar een accu in goede conditie behoeft geen laders. Er zit toch sowieso een beperkte levensduur op een batterij.

Misschien tijd voor een race-accutje.
Kost wat maar dan heb je ook wat. Het gewicht en afmetingen alleen al...en schijnen nog lang mee te gaan ook.

[afbeelding]


Ik heb gewoon mn standaard accu erin zitten en nooit geen problemen. Kan makkelijk na 3 maanden weer starten.
 
Hoeveel scheelt het rij gedrag als je de originele vering voor ,afstelt op je gewicht?


Vandaag weer effe lekker 190 kilometertjes erbij gezet op de teller *O*
Supergaaf weer *D


ik ben toen ik net mn motor had ff naar een bedrijfje in Tiel geweest en die vragen het e.e.a. aan je en dan rommelen ze aan je vering en dan brommen ze wat en je rijd een klein stukkie en als je het ok vind mag je weer gaan. Het "kost gratis".
 
ik ben toen ik net mn motor had ff naar een bedrijfje in Tiel geweest en die vragen het e.e.a. aan je en dan rommelen ze aan je vering en dan brommen ze wat en je rijd een klein stukkie en als je het ok vind mag je weer gaan. Het "kost gratis".

:o
Dan gaan we dat een keer doen *O*
Thanks.

En ook thanks dat je die foto in de OP knalt :j
 
Zo, mijn 2e ritje dit jaar en mijn K6 vandaag omgewisseld voor mijn K8.
Nog even gebroederlijk naast elkaar en toen afscheid. ;( En toen :]
Had eigenlijk de K6 ook moeten houden, staat wel goed naast elkaar.

[afbeelding]

Ik mag hopen dat je die wheelstrips toch hebt overgezet :+
Met de remleidingen zit het al snor

2qb7vw0.jpg


Good luck
k010.gif
 
Zo...vandaag weer wat kilometertjes erop gezet. Nog even wat met de electronica gerommeld. LED knipperlichtjes aangesloten met een paar weerstandjes er tussen. Knipperen weer in een normaal tempo. Stukken relaxter. Heb nog een setje liggen van die weerstandjes. Iemand interesse? Hoef er niets voor. Kan er iemand mee blij maken misschien. Had een setje te veel besteld bij motorcorner.
 
Ik heb gewoon mn standaard accu erin zitten en nooit geen problemen. Kan makkelijk na 3 maanden weer starten.
nou ik kan je wel vertellen als er alarm op zit
dat tie het na 3maanden niet meer doet
en hij dan wel naar de kloten gaat
vandaar een druppelaar :Y
 
Laatst bewerkt:
Mogge :Z :Z :Z net gedroomd dat mijn motor was gestolen , ren naar beneden breek bijna mij nek op de trap sta ik beneden (OOOOo shit ik was aan het dromen) *O* *O* *O*
 
Ik vind dat gedoe met die druppelladers allemaal wat overroepen.
Ik zal niet zeggen dat het zinloos is maar een accu in goede conditie behoeft geen laders. Er zit toch sowieso een beperkte levensduur op een batterij.

Misschien tijd voor een race-accutje.
Kost wat maar dan heb je ook wat. Het gewicht en afmetingen alleen al...en schijnen nog lang mee te gaan ook.

[afbeelding]

heb deze genomen gisteren Odyssey
Voor de BMW van me meisje blijken super te zijn.
 
Gisteren ritje van 200 km gedaan , heb eens een keer bij de posbank gekeken ......
leuk rijden daar , was alleen een beetje druk met 4 wielers , maar zeker voor herhaling vatbaar !!! :W
 
nou ik kan je wel vertellen als er alarm op zit
dat tie het na 3maanden niet meer doet
en hij dan wel naar de kloten gaat
vandaar een druppelaar :Y

Ben ik ook achter gekomen
Wilde met me laatste poets beurt even starten niks nada noppes
voorgaande jaren altijd de druppellader deraan gehad in de winter
Was het gewoon totaal vergeten
ZIt notabene een mooie auto sigarettenaansluiting in het kontke
nog geen 1/2 min werk.

denk nog geen 3 maanden stil gestaan eerder 2 ofzo

word al een oudje he de 2007 1000 een classic bijna hehehe :)
 
Laatst bewerkt:
ja als ik ze zo zie staan zijn het beide toch mooie modellen :Y

ben ook nog steeds dik tevreden, als ik bij een benzine pomp terug naar buiten loop en de 1000 zien staan heb ik er nog geen dag spijt van dat ik toen voor de soes K7 ben gegaan :)

Bekend gevoel idd. Sta je af te rekenen bij de pomp en kijk je ff naar buiten, dan is het gewoon: Damn, wat een gruwelijk apparaat blijft het toch. :9~
 
Hier gaat de accu er in de winter uit en gaat dan 1 keer p/m een dagje aan de druppellader. Dit werkt al jaren goed bij mij. Continu aan de druppellader is volgens mijn logische redenatie gewoon niet goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan