Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind ze wel mooi hoor, maar die knik erin voor de standaard vind ik echt niet mooi,
en wie heeft er een foto hoe ze er van achter uitzien, ik vind het niet mooi bdat ze niet helemala open zijn

maar goed dat is hoe ik ze zie, gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde wilt hebben anders reden we allemal met hetzelfde rond ook

vindt die rare bocht bij de ketting sowieso het minpunt van die linkerdemper,vandaar dat ik voor een enkele had gekozen, maar omdat de 2 dempers nu eenmaal bij de K7/K8 hoort ben ik weer geswitched :Y
 
vindt die rare bocht bij de ketting sowieso het minpunt van die linkerdemper,vandaar dat ik voor een enkele had gekozen, maar omdat de 2 dempers nu eenmaal bij de K7/K8 hoort ben ik weer geswitched :Y
dat klopt ja, als ik weer voor een dubbele ga is het een evo systeem :)

anders blijf ik lekker met deze rijden

Teus, die van mij staat al voren in de zon, die gaat zo ook de weg op *O* :]
 
nou jongens de eerste km zitten er weer op
wat een beest is het toch :} :}
hij had er weer zin aan :Y
o ja ruud en die sound :9~
 
Laatst bewerkt:
en dan kom je thuis dan zit deze me heel lullig
aan te kijken van mag ik ook nog even de weg op
nee nog een paar maanden wachten tot het 30 graden is
dan mag jij weer :+ t-schirt weer
full
 
zo net terug, iets van 280 km gereden
laatste anderhalf uur op het Doel, lag er super bij en redelijk wat motorvolk aanwezig

298 teller en met die quickshifter gewoon door naar zijn 6, gaat met niks
was de eerste keer dat ik hem veel heb gebruikt en gaat perfect :Y

soes liep weer als een kanon
 
Vandaag eindelijk mijn Akrapovic Evolution 2 systeem gemonteerd...

Heeft even geduurd heb dat ding geloof ik al 3 maanden liggen :o , maar door de drukte i.v.m. gezinsuitbreiding maar niet aan toe gekomen. Ben ook nog een hele tijd bezig geweest om 3 van de bouten los te krijgen, deze waren goed verroest maar na veel gedoe en nog meer geduld is het uiteindelijk gelukt...

Helaas vond ik het te laat om nog een stukje te gaan rijden, dus ben benieuwd wat het gaat doen. Binnenkort maar een afspraak maken om hem af te laten stellen.

Fotootje volgt nog na mijn eerste ritje met het systeem :)
 
he scratch,niks voor jou die PC5 ? krijgen die bossies ook is de goeie flow.... :+

hey man, wat dat betreft ben ik een n00b...... de mannen bij Hoegee hebben ooit tegen mij gezegt dat niet echt nodig is.


voor de rest gaat de flow vrij goed, nix op aan te merken :Y

Birromane.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan