Bij PVM kan je kiezen tussen ori tandwiel of PVM tandwiel(denk hetzelfde als Marchsini),kon dat niet bij jou wielen?Zo, net effe 250km voor een werpster gereden
520 voor Marchesini, geen probleem, overal verkrijgbaar
530 daarentegen,....
En als nou ketting/tandwielset ergens halverwege was, had ik misschien nog gezegd: hele zaakje omwisselen
Maar bij 6K, nee
Dus op zoek naar een 530 tandwiel op voorraad, overal namelijk 'x' weken levertijd
Uiteindelijk ÉÉN winkel gevonden, in....Winkel NH
HGA motorsport
Wel jammer dat ik haast had (wou me niet in de spits alkmaar/hoofddorp bevinden)
Want was wel mooi rijden daar, en was nog nooit in die hoek geweest
Maar de boel kan morgen eindelijk onder m'n motor geschroefd worden
Bij PVM kan je kiezen tussen ori tandwiel of PVM tandwiel(denk hetzelfde als Marchsini),kon dat niet bij jou wielen?
Had HocoParts geen tandwielen liggen?Die was de importeur van Marchesini.
Ik ging er weleens wat halen,rekende dit in motorzaak af en racete dan naar HocoParts om het op te halen.
Heb mijn Marchesini wielen daar ook opgehaald.Kon ook weer terug,voorwiel krom,gelukkig nog een set maar toen kleurverschil.Liet ze toch spuiten maar kwam tot ontdekking dat 1 wiel was gespoten en ander wiel gepoedercoat,vandaar kleurverschil.
Ook een keer mijn Arai helm daar laten spuiten,waren importeur van Arai en hadden een spuiterij voor de helmen van coureurs,kostte €100 en zij konden die helm helemaal uit elkaar halen,hadden toch alle onderdelen mocht er wat kapot gaan.
Heb ook 530 gepakt. Voor 1 tandje kleiner.
Achter een zwarte supersprox voor de looks
42.000 km met originele set. Voor de zekerheid vervangen, maar was nog niet op. Heb liever geen gebroken ketting.K5 is oem 530
En dat zit er nu ook op
En zoals ik al zei, had deze set over de helft geweest had ik ook omgezet naar smaller
Maar nu heb ik nog zo'n 15-20K te gaan op deze
Wat zijn dan die keerringen?Bussen gaan toch gewoon in je lagers?Ok, het goede nieuws is dat het geen 9noverkomelijk probleem is, ik mis geen bus
Het slechte nieuws is dat Marchesini de verkeerde keerringen er in heeft gezet (te groot)
Het goede nieuws 8s dat de OEM soes keerringen er in kunnen
Het slechte nieuws is dat die morgenochtend pas binnen zijn
Het goede nieuws is dat ik pas om 13:00 in Tiel moet zijn
....je hebt van die dagen
Wat zijn dan die keerringen?Bussen gaan toch gewoon in je lagers?
Heb ik nou nooit last vanWel enorm balen, zeker voor die prijs.
Wiel zou toch gewoon plug and play moeten zijn lijkt mij als je ze besteld voor jouw model ?
Wel een gave set,
Nadeel is dat als je bij een volgende motor geen fabrieksaf mooie wielen hebt je jezelf er behoorlijk aan gaat ergeren.
En je waarschijnlijk weer een set besteld, ik ken het
Begrijp wel wat je bedoelt maar hoe kan er een te grote keerring in je lager zitten,die zit toch standaard in het lager,past toch geen grotere in?
Zo is het bij mij en hier gaat afstandsbus in.Bekijk bijlage 1777472
Snap het,ik zie die stofkap meer als vulling in die zitting,ik neem aan dat dat lager ook een keerring heeft.
Dan zijn we eruitJa dat klopt, het zijn geen 'open' lagers
Nog effe wat shots
Bekijk bijlage 1777470
Je ziet trouwens hierboven de lagers zitten, is niet de bedoeling
Bekijk bijlage 1777471
Ik had een keer gelezen dat je de remschijven A-symmetrisch moet monteren. Vind het zelf niet mooi staan, maar oké.
Volgens mij kan dat nietIk had een keer gelezen dat je de remschijven A-symmetrisch moet monteren. Vind het zelf niet mooi staan, maar oké.
Ik neem aan dat je via Hoco wel die van Marchesini krijgt.Kijk, er valt gewoon mee te rijden hoor, maar het scheelt bagger in de hub/onnodige slijtage van de as
En mocht morgen de bestelling te laat binnenkomen rammen we er gewoon tijdelijk degene er in van m'n oude wiel
Maar als het dan gelijk goed kan, dan graag
Volgens mij kan dat niet
Ik neem aan dat je via Hoco wel die van Marchesini krijgt.