Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Heren, mijn motor is vandaag gestolen
Mp-lr-05
Mochten jullie ergens wat opmerken qua geel-zwarte onderdelen te koop, laat het weten
Ik had wel een kuipset nodig, maar ik was het niet. Klote man! Ik hou mijn ogen open, als is de kans heel klein.
 
Heren, mijn motor is vandaag gestolen
Mp-lr-05
Mochten jullie ergens wat opmerken qua geel-zwarte onderdelen te koop, laat het weten
Zwaar klote, ik ken het helaas.
Was je er mee onderweg of stond die in de stalling ?
Ik hoop dat je goed verzekerd bent, dan kun je na de afhandeling weer zoeken naar iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar klote, ik ken het helaas.
Was je er mee onderweg of stond die in de stalling ?
Ik hoop dat je goed verzekerd bent, dan kun je de de afhandeling weer zoeken naar iets anders.

Stond op m'n werk

snelle jongens, medewerker in het pand was net naar de bushalte gelopen
net daarvoor was een vrachtwagen voor het zicht van onze productieafdeling gestopt om te lossen
chauffeur had ik koud 10 minuten daarvoor binnengelaten

Heren hebben toen toegeslagen, minutenwerk, met lopende motor weggereden, professionals dus
 
Stond op m'n werk

snelle jongens, medewerker in het pand was net naar de bushalte gelopen
net daarvoor was een vrachtwagen voor het zicht van onze productieafdeling gestopt om te lossen
chauffeur had ik koud 10 minuten daarvoor binnengelaten

Heren hebben toen toegeslagen, minutenwerk, met lopende motor weggereden, professionals dus
Pfff klote en triest zeg.
Succes met de afhandeling.
 
Stond op m'n werk

snelle jongens, medewerker in het pand was net naar de bushalte gelopen
net daarvoor was een vrachtwagen voor het zicht van onze productieafdeling gestopt om te lossen
chauffeur had ik koud 10 minuten daarvoor binnengelaten

Heren hebben toen toegeslagen, minutenwerk, met lopende motor weggereden, professionals dus
Toch knap dat ze hem hebben weten te starten. Zou mijn god niet weten hoe dat moet.
 
Heb je camera beelden gezien of gevonden?

Zit daar nog even op te wachten, moet effe nieuwe login gemaakt worden, want we zijn net over tot een nieuw systeem
En bij navraag van de buren kwam ik er wel achter dat er een camera in de wijk langs de vluchtroute bevind

ook bleken 3 medewerkers van onze productie het te hebben gezien terwijl ze aan het werk waren
Voor de goede orde, dit zijn gehandicapte mensen, dus de vraag "waarom zei/deed je niets" is niet echt toepasbaar voor hun
 
Zit daar nog even op te wachten, moet effe nieuwe login gemaakt worden, want we zijn net over tot een nieuw systeem
En bij navraag van de buren kwam ik er wel achter dat er een camera in de wijk langs de vluchtroute bevind

ook bleken 3 medewerkers van onze productie het te hebben gezien terwijl ze aan het werk waren
Voor de goede orde, dit zijn gehandicapte mensen, dus de vraag "waarom zei/deed je niets" is niet echt toepasbaar voor hun
Ja die zijn meestal niet capabel genoeg om in te zien dat het niet klopt.
 
@Nightbat® nog een spoor van je motor?

Nope

beelden lieten niet eens zien wanneer ze precies het terrein op reden (ze hadden dus goed naar de hoeken van de camera's gekeken)
Bij mekaar zijn ze hooguit 4 minuten bezig geweest om 16:22 zagen we ze over de weg langs ons terrein komen en 16:27 schoten ze het terrein af met m'n motor
 
Toch wel bizar dat de startonderbreker zo makkelijk te omzeilen is.

Wat net te zien was was degene op het scootertje duwde de motor
Maar dat kan ook zijn gedaan om geen lawaai te maken
Ze moesten op dat stuk langs de losdeur waar op dat moment een chauffeur achter bezig was

Hoe dan ook kan ik niet zeker weten of de motor liep
Maar 250kg vooruitduwen is niet iets wat je been lang volhoud, ook al rolt het
 
Hou je niet heel lang vol, maar als er verderop een busje staat met een paar man en een matras in dan is die zo weg helaas.

Blijft klote, nog bezig met afhandeling of al bezig met het kijken naar iets anders.
Bij mij vonden ze hem terug de laatste dag voordat ik uit gekeerd zou krijgen waardoor het weer van voor af aan begon.
Uiteindelijk motor naar een opkoper en het schade bedrag uit laten keren, kwam op 500,- na aan het bedrag wat ze eerst zouden uitkeren om iets anders te kopen maar had geen zin om hem te laten repareren, hij was ervoor 100% gaaf en dat zou die nooit meer zijn.
 
Hou je niet heel lang vol, maar als er verderop een busje staat met een paar man en een matras in dan is die zo weg helaas.

Blijft klote, nog bezig met afhandeling of al bezig met het kijken naar iets anders.
Bij mij vonden ze hem terug de laatste dag voordat ik uit gekeerd zou krijgen waardoor het weer van voor af aan begon.
Uiteindelijk motor naar een opkoper en het schade bedrag uit laten keren, kwam op 500,- na aan het bedrag wat ze eerst zouden uitkeren om iets anders te kopen maar had geen zin om hem te laten repareren, hij was ervoor 100% gaaf en dat zou die nooit meer zijn.

Bezig met de afhandeling
Moet alzo 30 dagen wachten voordat de motor officieel overgedragen word aan de verzekering, pas dan kan ik evt geld gaan zien
 
Bezig met de afhandeling
Moet alzo 30 dagen wachten voordat de motor officieel overgedragen word aan de verzekering, pas dan kan ik evt geld gaan zien
Klopt ja. Dat was bij mij toen ook zo.
Expert was toen wel al geweest om de papieren en de sleutels op te halen, wat recente foto's en de garage te bekijken waar die uit was gestolen.

30e dag werd die terug gevonden. Na 30 dagen zouden ze afronden.
Toen begon dus alles weer van vooraf aan. Uiteindelijk opgelost en wat anders gekocht maar kost weer tijd, geld en veel heen en weer gebel :')
 
Verzekering gaf me nul problemen
motor werd marktconform vergoed (lees: Dealerprijs), daarbij ook nog bijverzekerd voor opties, dus daar werd ook nog een sloot van uitgekeerd.
tezamen met een dagvergoeding voor alternatief vervoer kwam ik een heel eind richting kiet

Nou, dan maar verder met deze:

20211224_161943[1].jpg
1640372117811.png



Helaas geen 7500km op de teller maar 30.000 (wat toch 12.000 minder is als wat er op m'n vorige stond)

Kwam met dezelfde Yoshi als op de vorige, DB ruitje zit er ook al op, xenon er al in, dat is al voor elkaar

Dus nu weer op zoek naar rearsets, handvaten, hendels, spiegels, tankpad, seatcover, stuurgewichten, etc


Ik heb weer wat te hobbyen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan