Het had zo'n mooie dag kunnen worden... :(

Eindresultaat zowiezo.... Crashfoto's heb ik nog hier op een ouderwets rolletje staan die nog niet vol is, dus ff geduld aub. Foto's van de opbouw kan ik ook wel regelen.
 
Nogmaals een update:

Heb m'n ruitje ff naar de meneer gebracht die met m'n motor aan het knutselen is. Begint nu langzaam aan wat schot in te komen. Morgen word het hele zwikkie waarschijnlijk in de grondverf gezet en daarna dus gespoten. Moest er niet op rekenen dat ik voor de TT weer kon rijden '( . Gast heeft het nogal druk en doet de motor er tussendoor bij, dus kan het hem niet kwalijk nemen. Vind het allemaal prima, als het maar netjes word.
 
Mooi zo, schiet dus best aardig op. Natuurlijk wilde jij het liefst gisteren alweer rijden, maar helaas. Als het resultaat straks maar 8-) is.
 
succes met de opbouw van je fiets. Dit is de mijne in het zwart (is wel een besmettelijke kleur dus je blijft poetsen)

2718
 
succes met de opbouw van je fiets. Dit is de mijne in het zwart (is wel een besmettelijke kleur dus je blijft poetsen)

Nix mis mee... Heb zelf dus ook nog zwarte velgen, een Laser carbon uitlaat en een donker ruitje...

En poetsen? Wasda? ;)
 
Kuipdelen zijn klaar om voor de laatste keer gespoten te worden en dan kan het apparaat weer in elkaar. Echt vet veel zin om weer eens te rijden.

Ding ligt toch nog uit elkaar, dus luchtfilter eruit gesloopt en er een K&N filter voor besteld. Nu hoop ik niet, zoals die meneer van de motorzaak zei, dat hij kut gaat lopen en ik ook nog weer de sproeiers aan moet laten passen... We zullen het zien.
 
Kuipdelen zijn klaar om voor de laatste keer gespoten te worden en dan kan het apparaat weer in elkaar. Echt vet veel zin om weer eens te rijden.

Ding ligt toch nog uit elkaar, dus luchtfilter eruit gesloopt en er een K&N filter voor besteld. Nu hoop ik niet, zoals die meneer van de motorzaak zei, dat hij kut gaat lopen en ik ook nog weer de sproeiers aan moet laten passen... We zullen het zien.
Die van mij draaide met een k&n gewoon netjes hoor, met m'n bossie erbij was het hellemaal netjes. Kijk maar op de grafieken in mijn Dynojet-topic...
 
Ding ligt toch nog uit elkaar, dus luchtfilter eruit gesloopt en er een K&N filter voor besteld. Nu hoop ik niet, zoals die meneer van de motorzaak zei, dat hij kut gaat lopen en ik ook nog weer de sproeiers aan moet laten passen... We zullen het zien.

Ik heb in de mijne vorige week een K&N gezet. Onderin trekt het beter. Maar hij loopt om top een stuk minder hard (staat dus te arm).
Hij gaat binnenkort op een testbank voor nieuwe sproeiers :)
 
Lijkt erop dat ik hem deze week eindelijk weer in m'n armen kan sluiten. K&N filter is geinstalleerd, nieuwe olie en (gelukkig) geen sporen van lekkage. Knap stukje laswerk. Kuipdelen + tank zijn gespoten, zwart met een beetje parelmoer tint :9~ heb ik me laten vertellen. Morgen word het hele zaakje gemonteerd. Post wel ff pics als ik hem weer terug heb. Ik wil rijden... :]
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vanavond m'n schatje weer ophalen. En als ik de woorden van de hersteller mag geloven is ze weer megatof geworden.

Kan niet wachten! Rijden rijden rijden!!! :)
 
Ben ook erg benieuwd hoe "het" geworden is.
Lekker dat je weer kan rijden iig :]

Maar bepaal even het geslacht van je fiets Patrick ;)

In je laatste twee posten:
Eerste post een hij
Tweede post een zij
 
Ben ook erg benieuwd hoe "het" geworden is.
Lekker dat je weer kan rijden iig :]

Maar bepaal even het geslacht van je fiets Patrick ;)

In je laatste twee posten:
Eerste post een hij
Tweede post een zij

Wegens gebrek aan vriendin, nu maar ff een zij van gemaakt ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmzz mooi dat ut gelukt is en zo.

Misschien een idee als je het zwarte beu bent..

je kunt sticker vellen bestellen.. in allerlei kleuren.. speciale vellen..extra stevig en zo.. kun je in strepen snijden en op je motor plakken ..

kun je bijv. die punten er terug op aan brengen ofzo.


ow en spuit je velgen aub goud..das moooooi :D

maar verders uhm :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan