Het Honda CBR 600RR topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie opend het volgende topic?
Duurd niet meer zolang totdat het 14de topic eraan komt :)
 
Zal ik dat maar weer eens doen. Kan ik er weer iets moois van maken en dan kunnen jullie 't daarna weer vergallen. Zo houden we elkaar lekker bezig :+

Is goed hoor :P zal vast alles in een mail zetten en naar je toe sturen

Edit:ik heb het mailtje verstuurd :P
 
Laatst bewerkt:
Rustig hiero :z
Dan zal ik het niet drukker maken :N . Deze jongen gaat zo naar huis om weekend te vieren en er staat vanavond al een feestje op de planning dus het weekend begint goed *O*
 
Rustig hiero :z
Dan zal ik het niet drukker maken :N . Deze jongen gaat zo naar huis om weekend te vieren en er staat vanavond al een feestje op de planning dus het weekend begint goed *O*


Lekeerrrrr feesten :+
 
Nouw gasten,dat word van het weekend af en int mandje :P

Overkamp belde me net op dat er een klein gaatje in me koelvloeistof resevour zit.

Nouw was me dat al opgevallen,maar op een begevenogenblik hield het lekken op.
Dus ik d8t het is over :P
Ja bijna over met de koelvloeistof er zat niet meer zoveel in zij Ab.ze bestellen het resevour gelijk en dan ist er donderdag.Dus dan ken ik weer gaan jakkeren :]

Nu vragen jullie je af, dat ken toch niet zomaar.Neej das zo,het is bij het prikkeldraad incident gebeurt
 
Nouw gasten,dat word van het weekend af en int mandje :P

Overkamp belde me net op dat er een klein gaatje in me koelvloeistof resevour zit.

Nouw was me dat al opgevallen,maar op een begevenogenblik hield het lekken op.
Dus ik d8t het is over :P
Ja bijna over met de koelvloeistof er zat niet meer zoveel in zij Ab.ze bestellen het resevour gelijk en dan ist er donderdag.Dus dan ken ik weer gaan jakkeren :]

Nu vragen jullie je af, dat ken toch niet zomaar.Neej das zo,het is bij het prikkeldraad incident gebeurt

15 euri bij TK ;)
 
Ellow :W :W :W

Zo me is er weer, na gvd 1½ dag geen internet -O- -O- -O-
Laptop was gecrasht :X
Maar gelukkig is er weer internet :Y *O* *O*

Zo morgen leuk daggie :Y
Eerst vertrekken we om 9:15 voor een toertochtje met 13 man van onze "MotorClub"
dan worden we om 10:30 bij Ten Kate verwacht voor een rondleiding op de race afdeling, en als het goed is, is het gehele raceteam morgen in Nieuw Leusen *O* *O* *O* Dus kunnen mooi wat bekijken, Zal piccies maken en zondag hier plaatsen.
Om 15uur verwachten we weer thuis te zijn, dan naar huis douchen en om 17:00 begint de BBQ van de Club *O* *O* *O*
Met veel Bier en Plezier tot in de late uurtjes *O* *O* *O*
 
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor,
Gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt:

Wat ruikt je haar Lekker!

De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij Haar
staan en zegt: " Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!

Dit herhaalt zich een aantal dagen.

Na een week ontploft de vrouw en
Gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en
zegt:

Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar!

Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege seksuele
belaging!"

Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd:
Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je
haar Zo lekker ruikt?

Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:

Omdat die hufter een lilliputter is!"
 
Ellow :W :W :W

Zo me is er weer, na gvd 1½ dag geen internet -O- -O- -O-
Laptop was gecrasht :X
Maar gelukkig is er weer internet :Y *O* *O*

Zo morgen leuk daggie :Y
Eerst vertrekken we om 9:15 voor een toertochtje met 13 man van onze "MotorClub"
dan worden we om 10:30 bij Ten Kate verwacht voor een rondleiding op de race afdeling, en als het goed is, is het gehele raceteam morgen in Nieuw Leusen *O* *O* *O* Dus kunnen mooi wat bekijken, Zal piccies maken en zondag hier plaatsen.
Om 15uur verwachten we weer thuis te zijn, dan naar huis douchen en om 17:00 begint de BBQ van de Club *O* *O* *O*
Met veel Bier en Plezier tot in de late uurtjes *O* *O* *O*

Das wel gaaf, die rondleiding bij ten kate :)
 
Ben erg benieuwd wat we allemaal te zien krijgen :Y
Neem nog xtra tasje mee voor eventueel een 600RR blokje, als ze ff niet kijken :+


Wij zijn ook wel eens met een paar gasten van forum, onder andere mario,dick ,dennis,matheu en ike daar achter geweest.Toen stonden de nieuwe blades gestript.Verderest stonden er wat wk machine's .( onder andere de machne van JAn Hanson of hoe die vent ook heet :P )
Was erg gaaf, maar als je toch een blok mee neemt,neem dan gelijk zoeen tunings setje voor mij mee :+
 
Ellow :W :W :W

Zo me is er weer, na gvd 1½ dag geen internet -O- -O- -O-
Laptop was gecrasht :X
Maar gelukkig is er weer internet :Y *O* *O*

Zo morgen leuk daggie :Y
Eerst vertrekken we om 9:15 voor een toertochtje met 13 man van onze "MotorClub"
dan worden we om 10:30 bij Ten Kate verwacht voor een rondleiding op de race afdeling, en als het goed is, is het gehele raceteam morgen in Nieuw Leusen *O* *O* *O* Dus kunnen mooi wat bekijken, Zal piccies maken en zondag hier plaatsen.
Om 15uur verwachten we weer thuis te zijn, dan naar huis douchen en om 17:00 begint de BBQ van de Club *O* *O* *O*
Met veel Bier en Plezier tot in de late uurtjes *O* *O* *O*
Ik zeg: minimeeting bij Ten Kate om 10:30 morgen ochtend :+
 
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor,
Gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt:

Wat ruikt je haar Lekker!

De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij Haar
staan en zegt: " Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!

Dit herhaalt zich een aantal dagen.

Na een week ontploft de vrouw en
Gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en
zegt:

Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar!

Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege seksuele
belaging!"

Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd:
Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je
haar Zo lekker ruikt?

Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:

Omdat die hufter een lilliputter is!"
:+
 
Walter, ik heb nog steeds geen mail van je. Waar heb je 't in godsnaam naartoe gestuurd?


Niet naar je msn adres

Mail anders effe de goeie naar walter_veldhuis@lycos.nl stuur ik jouw weer een mail,ken ik gelijk kijken of die lycos zooi plat ligt.
Diewerkt wel eens meer niet zoheb ik het idee
 
Wij zijn ook wel eens met een paar gasten van forum, onder andere mario,dick ,dennis,matheu en ike daar achter geweest.Toen stonden de nieuwe blades gestript.Verderest stonden er wat wk machine's .( onder andere de machne van JAn Hanson of hoe die vent ook heet :P )
Was erg gaaf, maar als je toch een blok mee neemt,neem dan gelijk zoeen 'bochten' setje voor mij mee :+
:+ _O-
 
Vanaaf Olie erin gedaan zoals Castrol 10w40, koste me alleen een rib uit mijn lijf B| Maar ja dat mag de pret niet drukken :P
Ben bijna klaar voor maandag *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan