Het Honda CBR 600RR topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Print screen en dan in print ctrl-v indrukken, tenminste zo doe ik het. Verder lukt het wel in paint neem ik aan
Jup.

't is een kwestie van mazzel hebben. Hij moet net steeds op zo'n mol komen. Maar leuk spelletje als je effe niks te doen hebt. Tot morgen peninssen :W
 
Goeieavond mensen...

lekker rustig geweest zonder mij :P

keb het 125cc blok eronder zitten en zover als het kon aangesloten... had al fonkjes *O* *O*

dus morgen de bedrading netjes aansluiten en testdraaien 8-)

kben benieuwd hoe dat knalt :9~ fotos zal ik dan ook nog ff maken



@ speedywillie! :} :} gefeliciteerd! wat supervet... ben benieuwd naar de fotos :Y :Y

@ Blitze: nog een filmpje voor in de startpost: Onboard by Tim
 
Morge tuig }) :+ :W

Ist weer van dat relaxte weeer, ken ik niet moto rijden :( :P
Dan maar zo fietsen naar hemo motoren.Daar ist altijd gezellig op zaterdag :Y
 
:X dacht dat het vandaag zondag was :Z

Je kan wel zien dat ik moe ben, of kan het nou zijn dat ik graag wil dat het gauw maandag is :?


*O* nog 2 dagen :z
 
Hahahahahaha Nico en Bauke _O- _O- _O-


Owja, en mijn record:


(Afbeelding)


Ben pas een uurtje bezig O-) :X :+
2de poging:
full



Als dat ook zo makkelijk gaat op assen maandag... ;)
 
Goeieavond mensen...

lekker rustig geweest zonder mij :P

keb het 125cc blok eronder zitten en zover als het kon aangesloten... had al fonkjes *O* *O*

dus morgen de bedrading netjes aansluiten en testdraaien 8-)

kben benieuwd hoe dat knalt :9~ fotos zal ik dan ook nog ff maken



@ speedywillie! :} :} gefeliciteerd! wat supervet... ben benieuwd naar de fotos :Y :Y

@ Blitze: nog een filmpje voor in de startpost: Onboard by Tim
Je bent lekker bezig geweest :Y
Waarschijnlijk best grappig om op dat dingetje te rijden :P
 
Morge tuig }) :+ :W

Ist weer van dat relaxte weeer, ken ik niet moto rijden :( :P
Dan maar zo fietsen naar hemo motoren.Daar ist altijd gezellig op zaterdag :Y
:? :?
Je zou hem toch vanochtend weer gaan ophalen :?
Ben trouwens wel benieuwd wat dit geintje kost, want ik mag over niet al te lang ook al weer :Y
 
:? :?
Je zou hem toch vanochtend weer gaan ophalen :?
Ben trouwens wel benieuwd wat dit geintje kost, want ik mag over niet al te lang ook al weer :Y


Ja maar dat ken nu niet,want dinsdag komt dat resevour binnen :Y
Dus dinsdag kan ik haar ophalen.

Als ik verder niks zou hebben ( nu dus weldat resevour ) maar zonder resevour tussen de 125 en 150 euro voor de 18000 beurt
 
@SpeedyWilly: Gefeliciteerd man! Hartstikke gaaf. Ongetwijfeld ben ik niet de eerste die het zegt, maar ik ben benieuwd naar de foto's :Y . Nog 4 weekjes wachten...is nog te doen :X :Y
 
Ja maar dat ken nu niet,want dinsdag komt dat resevour binnen :Y
Dus dinsdag kan ik haar ophalen.

Als ik verder niks zou hebben ( nu dus weldat resevour ) maar zonder resevour tussen de 125 en 150 euro voor de 18000 beurt
Had het laatste gedeelte van het vorige topic nog niet doorgelezen, dus nu begrijp ik het al waarom je de motor niet al kon ophalen ;)
 
Goeieavond mensen...

lekker rustig geweest zonder mij :P

keb het 125cc blok eronder zitten en zover als het kon aangesloten... had al fonkjes *O* *O*

dus morgen de bedrading netjes aansluiten en testdraaien 8-)

kben benieuwd hoe dat knalt :9~ fotos zal ik dan ook nog ff maken



@ speedywillie! :} :} gefeliciteerd! wat supervet... ben benieuwd naar de fotos :Y :Y

@ Blitze: nog een filmpje voor in de startpost: Onboard by Tim
Kan je ook nog effe dat filmpje uploaden dat je camera eraf flikkert? :P
 
Weten jullie hoeveel ongeveer een 24000 kilometer beurt gaat kosten? Waar kan ik dit het beste laten doen? Kennen jullie een aantal goede garages?
 
Weten jullie hoeveel ongeveer een 24000 kilometer beurt gaat kosten? Waar kan ik dit het beste laten doen? Kennen jullie een aantal goede garages?
Geen flauw idee, ik heb 't zelf gedaan. Behalve kleppen checken dan, maar dat zal wel goed zitten, want dat ding rijdt als een zonnetje!

- Bougies, 4 stuks; 144 euro (vervangen ben je al snel 1,5 uur mee bezig: arbeidsloon ligt bij een hoop zaken rond de 60 euro!)
- Olie, 3 liter castrol 10W40; 20 euro
- Oliefilter; 12,50 euro
- Ik weet niet of je er een standaard luchtfilter in hebt zitten? Zo ja, dan moet deze ook vervangen worden. Geen idee wattie kost van Honda, ik heb er een BMC in.
- Je remblokken worden gecheckt op slijtage en vervangen zowaar nodig (hou dit soort dingen wel in de gaten, dat ze je niet naaien)
- Remvloeistof vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- E.e.a. nalopen wat betreft bouten, banden, slijtage ketting/tandwielen e.d.

Je bent MINIMAAL 350 euro kwijt. Ligt eraan hoe snel de monteur werkt, wat er allemaal vervangen moet worden en hoe hoog 't arbeidsloon is.

Ik heb er een nieuwe kettingset op liggen voor 210 euro inclusief montage. Let op, want sommige bedrijven draaien je een poot uit. 350 euro is geen uitzondering!
Als je banden op zijn ben je snel 250 kwijt.
Als je remblokken vervangen moeten worden ben je 100 euro verder.
En dan heb ik 't over materiaal, niet arbeidsloon erbij berekend.

Mijn advies, doe een hoop zelf! Zo moeilijk is 't niet :) Je bent er alleen effe mee bezig.


Als je echt 2 linker handen hebt, dan moet je 't natuurlijk laten doen. Ik zie dat je uit Alphen komt. Dan ligt Gouda voor jou om de hoek. Geef Jasper van www.optitune.nl eens een belletje. Hij is geen Honda dealer, maar zit volgens mij qua arbeidsloon rond de 40 euro en kan al die werkzaamheden ook.

Wil je percé dat 't door een Honda dealer gebeurd dan adviseer ik je naar Overkamp Motors te gaan in Delft, Buitenwatersloot 149, Tel.: 015-2121231.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan