Het Honda CBR 600RR topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangzien ik vorig jaar ook me vorige mopz in de winterstalling had staan (woonkamer :P ) en me zus enz gingen klagen over de oooooh zo heerlijke benzine lucht, heb ik dit jaar een oplossing gevonden, om de benzine walm een beetje tegen te gaan.


Moet zeggen helpt wel :Y :P


(Afbeelding)
En nog 1 met glijmiddel ook _O- _O- _O-

[me]BlitzeR1 gaat effe stofzuigen e.d.
[/me]

Moet ook nog zo'n doek voor over m'n bankie kopen. Geen flauw idee hoe je dat spelt :? Een grand foulaar ofzo? _O- Ik noem 't een doekie 8-)
 
Haha, lollig al die hobbies. Ik heb op een blauwe maandag gehandeld op Ebay. Ebay was toen nog niet zo populair. Verkocht schaalmodellen (1/43) en picture discs. Hield in de gaten welke het goed deden en dan ging ik naar beursen op zoek naar die dingen. Heb 1 keer een 'dikke hit' gehad. Kocht 3 Minichamps oude DTM BMW's voor 300 gulden en verkocht voor zo'n 700 8-) Was leuk aankloten tot die vuile schijtmoffen Ebay in de gaten kregen en de markt overspoelden met schaalmodellen, zodat ze niet meer erg bijzonder waren en de prijs dramatisch zakte. Ik schijt de bale van Duitsers B|


Moeten ze de fiets van je opa ook nog steeds terug geven?









Maar heb het ook niet zo op die duitsers :r
 
Aangzien ik vorig jaar ook me vorige mopz in de winterstalling had staan (woonkamer :P ) en me zus enz gingen klagen over de oooooh zo heerlijke benzine lucht, heb ik dit jaar een oplossing gevonden, om de benzine walm een beetje tegen te gaan.


Moet zeggen helpt wel :Y :P


(Afbeelding)

ik wil niet weten wat je daarmee van plan bent! _O-
 
We gaan als een racket met het topic :] .
Lateb we het volgende topic eens proberen het alleen over nutigge dingen hebben :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan