Het honda CBR 600RR topic deel 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan voor dikke korting met z'n 2en kopen :+


Zit net op MP te kijken. Wat een gekken hebbie daar. Ze vragen prijzen voor 2e hands aanhangers waar ik een nieuwe voor koop :z
lastig onderhandelen hoor met die gast :Y hij weet toch wel dat ie de goedkoopste is :P Kheb het ook geprobeerd :X al ben ik daar niet zo'n ster in :+
 
de mijne kan natuurlijk wel maar das ook geen motor :+
Klant 1 :P

Echt iets waar ik voor 30.000 euro aan spul op wil hebben :Y *D
Klant 2 :+
Als ie der af flikkert wel meteen een goede mogenlijkheid om een Honda te kopen *D
:z :P

Pieter heeft niet voor niks een Suzuki erbij gekocht 8-) Af en toe wil hij gewoon op iets moois en goeds rijden :Y Hij zal het nooit toegeven ben ik bang, maar Suzuki is ooooh zo veel beter :+
 
Klant 1 :PKlant 2 :+:z :P

Pieter heeft niet voor niks een Suzuki erbij gekocht 8-) Af en toe wil hij gewoon op iets moois en goeds rijden :Y Hij zal het nooit toegeven ben ik bang, maar Suzuki is ooooh zo veel beter :+
Ow vandaar dat 'jullie' voorop in de supersport rijden :+ Ze zijn ook erg gewild in de SS :X
 
_O- _O-

:^ Spendeer je zoveel geld uit aan een motor en dan bezuinigen op zo'n krot :+

Vind ik mijn aanhanger toch wel een stuk beter en mooier, en dat voor een vedrag van 165 euro (Steun, aanhanger, oprijplaat en montage). Tis niet de allerbeste aanhanger, en zeker niet de mooiste, maar het rijd best met de auto. En achter de Alfa moet een niet al te zware aanhanger hangen. Alleen als ik twee racers moet vervoeren heb ik een probleem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan