Het Honda CBR 600RR topic deel 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een super weer van het weekend!!
Heb super gereden. Moet nu een beetje rustig aan doen.
Mijn schouder doet wat meer pijn door het vele rijden.
Kan niet wachten tot aankomend weekend!! Wil weer rijden!!

vervelend van je schouder B|





Maar jullie zijn allemaal welkom hoor a.s. zaterdag :]
 
Nee Eindhoven ligt lekker centraal :+

En als je leuk wilt rijden hoef je niet naar de megameeting te gaan. Dat is alleen een beetje brommers kieken en slap ouwehoeren.


neh eindhoven is 20 minuten

:^
 
Laatst bewerkt:
Heren (& dames),

Ik zal mij even voorstellen.. Gokhan uit Amsterdam en jullie raden het al.. heb vorige week een 600RR uit 2003 gekocht!! *D *D Ze krijgt nu een afleverbeurt etc etc.. Ik mag haar een van deze dagen ophalen (nu hopen dat het zo snel mogelijk kan :] )
hiervoor had ik een R6, maar vond de RR stiekem toch :9~
Ik zal foto's plaatsen zodra ik haar heb.

*O* *O* *O* *O*
 
Heren (& dames),

Ik zal mij even voorstellen.. Gokhan uit Amsterdam en jullie raden het al.. heb vorige week een 600RR uit 2003 gekocht!! *D *D Ze krijgt nu een afleverbeurt etc etc.. Ik mag haar een van deze dagen ophalen (nu hopen dat het zo snel mogelijk kan :] )
hiervoor had ik een R6, maar vond de RR stiekem toch :9~
Ik zal foto's plaatsen zodra ik haar heb.

*O* *O* *O* *O*

Welkom :W

Ben wel benieuwd waarom je van een R6 naar een 600RR bent overgestapt :)
 
Omdat de cbr er veeeeel gruwelijker eruit ziet }) :9
En misschien omdat hij een r6 uit 1999 had ofso? Dat hij wat nieuwe is? (en lekkerder rijd dus :] )

Preciess.. ik had een 99 r6 (wel met een 01 kont) maar een cbr ziet er veel mooier uit...
het is een rode met laser xtreme pijpen.. klinkt lekker :}

heb haar bij hsl bikes gekocht, mensen met ervaringen bij hsl ?
 
Preciess.. ik had een 99 r6 (wel met een 01 kont) maar een cbr ziet er veel mooier uit...
het is een rode met laser xtreme pijpen.. klinkt lekker :}

heb haar bij hsl bikes gekocht, mensen met ervaringen bij hsl ?

:Y
Jups, afgelopen januari mijn 2003 600RR daar gekocht. Oude kawa ingeleverd. Zou op de Kawa naar HSl gaan en op de RR terug :P
Maar helaas op de dag zelf lekte m'n Kawa benzine ;( Wilde hiermee niet naar Vianen rijden. Geen probleem voor HSL. RR in de bus gebracht en Kawa met de bus retour zonder hier kosten voor in rekening te brenegn. Erg netjes *O*
 
:Y
Jups, afgelopen januari mijn 2003 600RR daar gekocht. Oude kawa ingeleverd. Zou op de Kawa naar HSl gaan en op de RR terug :P
Maar helaas op de dag zelf lekte m'n Kawa benzine ;( Wilde hiermee niet naar Vianen rijden. Geen probleem voor HSL. RR in de bus gebracht en Kawa met de bus retour zonder hier kosten voor in rekening te brenegn. Erg netjes *O*

Top :Y ik had een goede indruk gekregen van HSL bikes.. aardige mensen daar
 
Laatst bewerkt:
Er zat ook maar 1 sleutel bij de RR. kan op hun kosten nog een sleutel bestellen bij de dealer waar de motor in onderhoud is geweest. Erg goede service moet ik zeggen!
 
Wat een gedoe dat olie vervangen :P
Aftapplug zat echt moeilijk hard vast, kruipolie, dopsleutel, laten 'schrikken'. Niets hielp en hij begon al door te draaien op de hoekjes...Plaatselijke dealer heeft me gelukkig goed geholpen met 1 of ander vaag stuk gereedschap.

Maargoed, nieuwe aftapplug nodig, opgelost door mijn moeder nu langs Molenaar te sturen :+

En welkom Goks :W
 
Vaag....
Die hoort niet muurvast te zitten. :N


Lieve moeders heb je ook! ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat een gedoe dat olie vervangen :P
Aftapplug zat echt moeilijk hard vast, kruipolie, dopsleutel, laten 'schrikken'. Niets hielp en hij begon al door te draaien op de hoekjes...Plaatselijke dealer heeft me gelukkig goed geholpen met 1 of ander vaag stuk gereedschap.

Maargoed, nieuwe aftapplug nodig, opgelost door mijn moeder nu langs Molenaar te sturen :+

En welkom Goks :W

Thanks, el comandante 8-)
 
Heren (& dames),

Ik zal mij even voorstellen.. Gokhan uit Amsterdam en jullie raden het al.. heb vorige week een 600RR uit 2003 gekocht!! *D *D Ze krijgt nu een afleverbeurt etc etc.. Ik mag haar een van deze dagen ophalen (nu hopen dat het zo snel mogelijk kan :] )
hiervoor had ik een R6, maar vond de RR stiekem toch :9~
Ik zal foto's plaatsen zodra ik haar heb.

*O* *O* *O* *O*

Welkom :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan