Het Honda CBR 600RR topic deel 72

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nietus! Hahaha

Ik heb er toch ff geen € voor, eerst maar is een auto kopen.
Mooi systeem en het is stil genoeg om op het circuit mee te rijden. Overigens blijven die uitlaatsystemen wel erg waardevast. Heb zelf ook een volledig Arrowsysteem verkocht voor een 2004rr 3,5 jaar geleden voor hetzelfde geld. Arrow is ook wel kwaliteitsspul :9 :9~
 
Mooi systeem en het is stil genoeg om op het circuit mee te rijden. Overigens blijven die uitlaatsystemen wel erg waardevast. Heb zelf ook een volledig Arrowsysteem verkocht voor een 2004rr 3,5 jaar geleden voor hetzelfde geld. Arrow is ook wel kwaliteitsspul :9 :9~~
Stil genoeg? :o Je zou juist denken dat zo'n ding een bak herrie produceert waar je u tegen zegt :9~
 
Stil genoeg? :o Je zou juist denken dat zo'n ding een bak herrie produceert waar je u tegen zegt :9~~
De db-kiler moet er uiteraard wel in, want anders gaat het niet goed op het circuit. Ook zonder killer maakt deze demper geen overdreven herrie. De echte herrieschoppers van Arrow kwamen voor de 2005/6 modellen 600rr.
Soup en zaad hebben er mee gereden en man oh man wat een geluid kwam daaruit :}
 
De db-kiler moet er uiteraard wel in, want anders gaat het niet goed op het circuit. Ook zonder killer maakt deze demper geen overdreven herrie. De echte herrieschoppers van Arrow kwamen voor de 2005/6 modellen 600rr.
Soup en zaad hebben er mee gereden en man oh man wat een geluid kwam daaruit :}
Is het te vergelijken met de leovince 03/04 qua geluid? Uiteraard zonder db killer :9 anders kan je net zo goed met een originele uitlaat op de weg rijden :9 (Circuit is een ander verhaal natuurlijk)

Er staat er ook nog 1 op marktplaats en ben toch serieus aan het denken om er 1 aan te schaffen :9~
 
Dat past denk ik niet, andersom past wel! Vraag maar aan Rabasa ;)
Als ik een andere uitlaat wil dan zou ik graag deze willen ,die een hoop herrie maakt
full
 
Faacckkk net op weg naar huis is een bus olie leeg gelopen in me rugzak hele zadel en achterkant onderl -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan