Present!
paar weken geleden had ik die van mij op de bank en kwam ik op 118 pk's uit (op het achterwiel), vind ik best wel ok, voor een standard blok uit 2007.
pica voor in de op:[afbeelding]
Ik vind het best veel. Ik heb een GSXR 750 uit 2006 gehad en die had bij de ene meting 129.7 ofzo en het meeste gemeten 138 maar dat was een run waar ik mijn twijfels bij heb
129.7, 130 en 134 awpk waren tijden normale runs. Dus niet elke versnelling max vermogen meten. Dat is dan ook het gemiddelde neem ik aan. (?!)
129,7 en 130 op dezelfde bank en 134 en 138 op een andere bank (en deze laatste bank was nogal gul had ik het idee).
Vrijwel standaard op demper en afstellen na.
Ik wist niet dat 600tjes zoveel pk's hadden. Dacht dat rond de 100 gebruikelijk was.
Ik hanteer dan dat mijn 750 gemiddeld ongeveer 130 had en dat is maar 10 pk meer!
Meer dan 160 pk straat legaal om maar 1 ding te noemen.
Straatversie van de R213v heb ik anders geïnterpreteerd als meneer Honda.
heren,
Ik heb een probleem...
ik heb een mooie wp schokbreker gekocht. de shock is voor een 2003-2004 model, maar zou tevens voor een 2005-2006 model moeten zijn...
Volgens mij klopt daar geen reet van
[~[url="http/i172.photobucket.com/albums/w24/maartenpaardekooper/20150617_200128_zpsekpe2did.jpg"]afbeelding~][/URL]
zie foto. ik krijg met geen mogelijkheid de schokbreker erin.
[~[url="http/i172.photobucket.com/albums/w24/maartenpaardekooper/20150617_200155_zpsn4tlatf7.jpg"]afbeelding~][/URL]
De lengte en bevestigingsogen komen mooi overeen, alleen zit er een 'buisje' (voorveerspanner volgens mij) wat dus in de weg zit.
Het enige wat ik nog kan bedenken is om de achterbrug eruit te halen en dat te proberen.
iemand ideeën?
of past deze gewoon echt niet (waar ik steeds meer het vermoeden van krijg)
Mijn racer is motorisch volledig standaard en komt aan 108pk aan het achterwiel. Qua vermogen komt de 600rr iets tekort tov de concurrentie, maar voor de meeste is het vermogen zat en de fiets doet voor de rest alles goedPresent!
paar weken geleden had ik die van mij op de bank en kwam ik op 118 pk's uit (op het achterwiel), vind ik best wel ok, voor een standard blok uit 2007.
pica voor in de op:[afbeelding]
iemand al ervaring met de pilotpower 3?
Bij een CBR600RR 03-04 kan je dat bovenste montage gedeelte ook loshalen zoals je hier ziet:
[afbeelding]
Bij een 05-06 model kan dat niet. Wat je inderdaad kan proberen is de achterbrug loshalen om de wp shockbreker er tussen te krijgen. Als dat ook niet lukt zit er niks anders op dan de schok verkopen of een 03-04 achterbrug te kopen. (waarvan ik er trouwens nu 1 in de verkoop van heb hehe)
iemand al ervaring met de pilotpower 3?
Ik rijd nog met de 2CT voor. Als ik moet vervangen komt die er weer op. Vind het een prima band en zie geen noodzaak meer te betalen voor de opvolger daar ik deze toch niet op z'n max rijd.
Achter heb ik een Road 2!!
Zelfde verhaal
heb met de 2ct geen problemen gehad op het circuitheb maar even contact opgenomen met HK suspentions. Ze gaan kijken voor een eventuele oplossing, anders wordt het weer verkopen... andere achterbrug sla ik even overja op de zx10r.
Op de openbare weg is het echt een topband! Stuurt lekker, op droog erg veel grip en in de regen ook erg veel vertrouwen. Voor een sportband gaat hij erg lang mee, dus vriendelijk voor de portomonee, natuurlijk ook niet onbelangrijk.
In de eifel/ Luxemburg is het (tot nu toe) de beste band die ik gehad heb. Veel vertrouwen op zeiknat wegdek, lekker doorpezen op vochtig wegdek, nog harder op droog wegdek
Toch heeft de band een nadeel...
Pak je een circuitdagje mee, moet je er rekening mee houden dat de band na een paar rondes te warm wordt en gaat smeren. Niet dat je motor ineens weg is, waar de 2ct last van had, maar glijden doe je zeker en dat voel je.
openbare weg =>topband, ik denk zelfs dat er op dit moment geen betere sportband is, die zowel in droog en nat het zo goed doet
paar circuitdagen => kan je beter een meer circuit gerichte band nemen.
Binnenkort meer foto's als de motor weer volledig klaar is na het schuivertje op Spa. Het kuipwerk ligt nu bij de spuiter
ik heb nu ook voor en achter een 2ct maar dacht laat ik eens wat anders proberen
wss kan ik beter een road 2 kopen aangezien ik het meest woon werk verkeer rijd
Bedoel je 260 pk?
Er wordt voorlopig geen straat motor met 260pk gelanceerd..
kawasaki H2. S1000rr etc etc.. Hebben ook niet meer, heb een keer gehoord dat productie motoren geen type goedkeuring krijgen als ze meer als 200 pk hebben..
Ik bedoel als ze uit een twee liter polo al 600pk krijgen.......
geld moet rollen heDaarom heb ik ook ooit eens de Road 2 gekocht en inmiddels geen w\w meer maar rijdt er nog steeds mee. Ik kan er prima mee door de bochten en deze gaat gewoon veel langer mee.