de b14 's horen ok niet op een semi sport tour fiets .. er zij er heel veel die zich niet inlezen en goed laten informeren over banden ,..
of op te oude banden rijden in het algemeen ..
Ik had volgens mij ergens gelezen dat de motorfabrikanten intern met elkaar hadden afgesproken om een 200pk grens aan te houden (als richtlijn) voor de komende jaren om een uit de hand lopende PK oorlog tussen de fabrikanten te stoppen.Even het artikel zoeken.
Gevonden! Gentlemen's Agreement
de b14 's horen ok niet op een semi sport tour fiets .. er zij er heel veel die zich niet inlezen en goed laten informeren over banden ,..
of op te oude banden rijden in het algemeen ..
ja zo is dat bandenverhaal altijd heel persoonlijk.
de een kan veel vertrouwen in ene band hebben en er alles mee doen terwijl de ander er juist totaal geen vertrouwen mee heeft.
blijft een kwestie van uitproberen en als je een goede band gevonden hebt kan je daar denk ik het best bij blijven.
Ik heb deze twee keer gehad en vind het ook echt een slechte band. Binnen no time vierkant en in de regen bijzonder glibberig. Daarna een keer de BT016 gehad en die werd iets minder snel vierkant maar nog steeds te snel en ook in de regen nog steeds veel te glibberig.
Daarna PP 2CT geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat bovenstaande Bridgestones echt ruk zijn.
Gezien de specificaties en de prijs koop ik eerder een Panigale
Gezien de specificaties en de prijs koop ik eerder een Panigale
met de 214 pk versie .. ben je wat meer kwijt ,.
dus dan een beemerd plus banden voor een jaar , en een vrachtwagen en pitcrew als je dan toch zoveel geld hebt
Maarja, als je dat wilt dan moet je ook bereid zijn een godsvermogen uit te geven aan onderhoud. Zo'n motogp-blok heeft geen echt lang leven dus een vakantie op de motor zal er niet in zitten gezien het aantal kilometers dat dan met die fietsen gereden zal worden (mits je die fiets op de obw zou gaan gebruiken).Klopt!
En puur pk\gewicht verhouding gezien vind ik het dan nog steeds niet "MotoGP indrukwekkend".
Nu zeggen cijftertjes niet alles maar voor 2 ton verwacht ik toch wel indrukwekkende cijftertjes.
Gelukkig heb ik alleen uien in mijn portemonnee dus ik hoef mij er verder niet druk over te maken.
Wij houden je niet tegenzal ik
Hallo allemaal!
Sinds vorige week ben ik na een Honda CBR 600 FS nu eigenaar van een CBR 600 RR van 2004.
Super blij mee, mooi apparaat! Er zit nu alleen nog een standaard uitlaat onder.
Ik heb al op marktplaats, ebay en te koop hoek hier gekeken. Heeft er iemand misschien een sportdemper met bocht te koop?
Hoor het graag!!