Goede ervaringen hier met Motorsport Lifestyle
Bij hen begonnen in groep 1 (onder begeleiding) met een allereerste circuitdag. Mag nu inmiddels in groep 3 vrij rijden
Goede organisatie, goede marshalls, alles goed
Wel strikt allemaal volgens planning, schema e.d. maar dat draagt schijnbaar mee aan het geheel.
Zij rijden niet op Lelystad. Nu moet ik zeggen dat Lelystad mij het minst uitnodigt van alle circuits in NL omdat deze zo klein is.
Op Zandvoort haal ik de 6e versnelling al niet eens met standaard vertanding.
Nu zal dat ook wel deels aan mij liggen! Harder die laatste bocht uitkomen wellicht.
Maatjes van mij wrappen er ook op los.
Wel leuk voor de verandering ipv spuiten!
Ik heb daar geen geduld voor.
Klopt, midland en Lelystad zijn geen echte circuits. Maar het zijn wel de twee plekken waar veel motorrijders kennis maken met het circuit rijden door middel van de circuit rijvaardigheidstrainingen die daar gegeven worden. Ben op beide al een keer geweest met mijn CBR900rr en heb er veel van geleerd.
@HJM als je uit de kreukels bent ga ik graag een keer mee! Mettet vind ik ook gaaf, is alleen wat verder rijden. Dan ga ik denk liever eerst naar Assen. Maar we zullen zien. Eerst de winter maar eens afwachten.
slab
@HJM als je uit de kreukels bent ga ik graag een keer mee! Mettet vind ik ook gaaf, is alleen wat verder rijden. Dan ga ik denk liever eerst naar Assen. Maar we zullen zien. Eerst de winter maar eens afwachten.\
de trent van 2015/2016 was dat voor veel mensen circuit een te grote stap was. inherent bang om te vallen met de motor.. of alle andere voorkomende dingen.
om de drempel lager te leggen bood midland en lelystad en later ook assen ( mini circuit )
" rijvaardigheids trainingen aan )"
die wat jij nu ook met plezier heb gevolgd
mettet is uber :D
[afbeelding]
[afbeelding]
Facebook, Instagram, Twitter, Youtube? Welke pagina? We houden contact, komt goed.
Die tweede foto is echt gaaf! Ik zou bijna denken dat je een roadracer bent...
Lelystad is inderdaad een mooi opstapje op weg naar de serieuzere circuits. Dankzij die trainingen krijg je de kans om vertrouwd te raken met de zithouding, aanremmen, grotere hellingshoeken etc. Toen ik voor mijn gevoel uitgeleerd was op het politiecircuit heb ik de overstap naar het vrij rijden gemaakt. Mijn ervaring is dat het op deze manier makkelijker is om jezelf een circuit zoals Assen eigen te maken. Omdat de basis op orde kun je je focussen op het rijden van de juiste lijnen. Daarnaast heb je als het goed is ook het nodige vertrouwen in jezelf en de mogelijkheden van de motor.
2.20
[afbeelding]
2.05
[afbeelding]
1.59
[afbeelding]
Deze foto's kwam ik tegen in mijn documentenlijst en het laat goed zien hoe ik me heb ontwikkeld.
Niet aan te bevelen
LGaaf om die voortgang foto's te zien Dani en HJM!
Healtech heeft me een mooie servo-eliminator opgestuurd. Die krengen zijn lekker aan de prijs voor wat het is.zoek op servo buddy of je moet zelf handig zijn en er zelf een solderen het schema vindt je op 600rr .net
Vertrouwen is zo belangrijk! Als je de fiets niet vertrouwd dan zal je ook geen snelle tijden rijden.Die tweede foto is echt gaaf! Ik zou bijna denken dat je een roadracer bent...
Lelystad is inderdaad een mooi opstapje op weg naar de serieuzere circuits. Dankzij die trainingen krijg je de kans om vertrouwd te raken met de zithouding, aanremmen, grotere hellingshoeken etc. Toen ik voor mijn gevoel uitgeleerd was op het politiecircuit heb ik de overstap naar het vrij rijden gemaakt. Mijn ervaring is dat het op deze manier makkelijker is om jezelf een circuit zoals Assen eigen te maken. Omdat de basis op orde kun je je focussen op het rijden van de juiste lijnen. Daarnaast heb je als het goed is ook het nodige vertrouwen in jezelf en de mogelijkheden van de motor.
2.20
[afbeelding]
2.05
[afbeelding]
1.59
[afbeelding]
Deze foto's kwam ik tegen in mijn documentenlijst en het laat goed zien hoe ik me heb ontwikkeld.
Healtech heeft me een mooie servo-eliminator opgestuurd. Die krengen zijn lekker aan de prijs voor wat het is.
Afijn, afgelopen zondag nog wat aan de motor gesleuteld en de afdekplaatjes van het pairsysteem zitten erop, de eliminator ook en het luchtfilter. Vooral dat laatste was een bron van vermaak
Van het weekend is de motor hopelijk klaar. Dan zal ik tzt ook wat plaatjes posten.
Meh, ik mis m'n motor, hoewel die gewoon in m'n schuur staat. Pekel op de weg, mega koud. Heimwee als ik door m'n foto's ga. (Hoe embed ik Instagram?)
Ik rijd nog elk weekend! Wel met de husq, dat dan wel.
[afbeelding]
Over een maand of 3/4 mag de cbr weer van stal.
[afbeelding]
Ik rijd nog elk weekend! Wel met de husq, dat dan wel.
[afbeelding]
Over een maand of 3/4 mag de cbr weer van stal.
[afbeelding]
He, jou volg ik. Mooie plaatjes! Instagram embedden gaat niet lukken. Zit een beveiliging op.