Het Honda CBR topic 78 'fantasieloos'

Status
Niet open voor verdere reacties.
:/



:N







hoest met joe dan vandaag? beetje aan het opknappen?
joa beetje bij beetje, nog wel goed misselijk (begin er al aan gewend te raken :X ) maar ik had ook niet verwacht dat mijn maag binnen de korste keren helemaal hersteld zou zijn... en nog pijn in me ledematen.. hoewel dat ook wel minder geworden is. :)
En baal er van dat het van dat mooie weer is buiten B|
 
Laatst bewerkt:
joa beetje bij beetje, nog wel goed misselijk (begin er al aan gewend te raken :X ) maar ik had ook niet verwacht dat mijn maag binnen de korste keren helemaal hersteld zou zijn... en nog pijn in me ledematen.. hoewel dat ook wel minder geworden is. :)
En baal er van dat het van dat mooie weer is buiten B|

Beetje rustigjes aan doen maar dan met eten enzo :Y

Het is nog wel koud buiten hoor, ondank het zonnetje ;)

Doggie doen :W
 
joa beetje bij beetje, nog wel goed misselijk (begin er al aan gewend te raken :X ) maar ik had ook niet verwacht dat mijn maag binnen de korste keren helemaal hersteld zou zijn... en nog pijn in me ledematen.. hoewel dat ook wel minder geworden is. :)
En baal er van dat het van dat mooie weer is buiten B|


He, pijn in je ledematen :? Armen en benen of juist meer in je romp (dat is geen ledemaat nee) :?
 
Gaan er trouwens nog mensen naar de beurs in Zwolle? Zit er over te denken om eens te gaan kijken het weekend.

Hier nog een kortingsbon voor €2,50 korting op de entree: Motocycle-event :)

~[edit] Antwoord op de vraag is 5 ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ik heb een rare pijn in m´n romp, vooral aan de linkerkant, heb een beetje last van m´n maag, ietwat duizelig soms... weet niet goed wat ik heb :?
Je bent zwanger *O*
Ja, een nieuwe router die weer niet wil werken, dat heb ik zeker B|
Voor iemand met internetproblemen ben je best veel online :+
Maarre, schiet niet op bij jou -O-
 
Gaan er trouwens nog mensen naar de beurs in Zwolle? Zit er over te denken om eens te gaan kijken het weekend.

Hier nog een kortingsbon voor €2,50 korting op de entree: Motocycle-event :)
Blade en zZlaap gaan geloof ik... en ik zou wel willen, maar heb al wat anders, als ik beter ben althans....

Je bent zwanger *O*Voor iemand met internetproblemen ben je best veel online :+
Maarre, schiet niet op bij jou -O-
_O- en 2 x :^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan