Het Honda CBR600F/FS Topic deel 100 "Hond(a)urt!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt helemaal.. dat realiseerde ik me dus ook laatst.. allemaal leuk die troep en ziet er mooi uit.. maar je richten op performance is misschien een verstandiger idee.. Zit nu teveel geld in om überhaupt dat ding nog te verkopen de aankomende 5 jaar.. en dan moet ik binnenkort inderdaad ook nog een nieuwe voorband.. :')
Maar toch.. vind het wel waard, al die cosmetische veranderingen..

Behalve dat we het ook eerder over stalen remleidingen hadden.. en dat zou ik je dan wel weer aanraden.. Rijdt gewoon beter..
En zat even terug te kijken en je hebt gloednieuw pak en duur corbin zadel al geïnvesteerd in de hobby, kunnen die 2 tientjes voor hendeltjes en stuureindjes er ook wel van af :+

Moet de kraan toch een keer dichtdraaien :9

Wat je niet opnoemt is de Nokkenasketting die ik laatst vervangen heb. Heeft me ook meer dan 500 euries gekost. Ik momenteel tevreden met mijn motor en als ik misschien straks een vaste baan heb kan het er vanaf, maar momenteel afstuderen zonder enige vorm van vergoeding en toch elke dag met de motor laat de portemonnee toch wat krimpen :+
 
Laatst bewerkt:
Wou net zeggen, zo goed ken ik 'm niet.. Denk niet dat ik dat doe..

Maar was tevens je trouwe meeleesheid aan het testen..
Of heb je gewoon een heel saai leven?

:')
 
Laatst bewerkt:
Wou net zeggen, zo goed ken ik 'm niet.. Denk niet dat ik dat doe..

Maar was tevens je trouwe meeleesheid aan het testen..
Of heb je gewoon een heel saai leven?

:')
Ik was toevallig weer even aan het bij/meelezen. Ik zit op dit ogenblik in Washington DC (fairfax eigenlijk) dus echt een saai leven heb ik niet hoor.
 
Als je achter geen problemen hebt is er een goeie kans dat je voor ook prima uit de voeten kan met een road 3 of nu dan 4. Heb zelf nu een 2ct voor gelegd omdat de achterband straks ook voor een PP2ct of Pp3 zal gaan. Maar als je je prettig hierbij voelt, lekker zo doen. Vertrouwen in je banden is namelijk het belangrijkste, fysieke verschillen komen pas daarna. Meeste ongelukken gebeuren omdat je denkt dat het niet platter, harder of gekker kan en daardoor verkeerde handelingen gaat nemen. Zelf ook op zo'n manier eens een foutje gemaakt (na dagen met weinig bagage een motor vol gepakt, die reageerde anders dan verwacht, waardoor ik zelf schrok en de motor als reactie wat optilde) waardoor ik wel véél schuiner moest om alsnog, met volle bepakking, de bocht te redden, ook toen geen krimp van de banden. Wel een broek vol en veel geleerd in een paar seconden. :/ _O- Inmiddels alweer 3 jaar geleden gelukkig, tis me niet meer gebeurd sindsdien O-)

Ik ben tevreden over mijn MPR3 achter en MPP2CT voor, ook wat betreft slijtage, dus ja.. Ik blijf dat liever bij deze set-up... behalve dat achter een MPR4 word dan...

Die grote groeven (profiel) aan de zijkant van de band bij mijn MPR3, als ik daaroverheen ga met mijn hand, van bovenop de band via de achterkant naar beneden (tegen draairichting in zegmaar) dan voel ik die lamellen echt een stukje verlopen.. Ik voel echt dat de ene kant van het profiel hoger is als de andere kant.. Is dat nou cuppen? en kan dat voor trillingen in de motor zorgen? (wat er soms voor zorgt dat m'n hand gaat slapen bij lagere snelheden)
 
Tnx, zeker. Ook al zijn het voornamelijk cosmetische dingen de afgelopen tijd.. waar dit zeker onder valt.. wilde het al heel lang doen en zag ze voor bijna niks op eBay staat..
Wil ook eigenlijk een andere dop voor m'n koelvloeistof hebben, dat oranje komt net niet lekker uit tussen de kuipdelen door.. Maar dan voel ik me echt een poser..

En de achtershock die binnenkort erop komt van DD is geel.. terwijl er verder he-le-maal niks geel is.. maarja verven is onmogelijk want de veer moet er dan af en die staat op spanning.. En belangrijke mods mogen misschien wel juist opvallen..

Waar????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan