Het Honda CBR600F/FS Topic deel 69 "De quote fuckers editie"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar als student....wil je niet graag een boete krijgen. Dus ben ik wel voorzichtig. Ik weet wel, als ik naar me vader rij die in het noorden woont, als je dan over de veluwe rijdt...(A28) daar kan je hem op stukken flink open draaien.
Ik was tot juli ook gewoon student ;) En nu werkzoekende, dus nu heb ik nog minder geld :P

Je moet altijd goed uit je doppen kijken en goed opletten, maar zolang je je binnen bbk gewoon netjes gedraagt, of enigszins netjes, valt het best wel mee met die boetes vind ik :Y
 
:N alleen voor aso.

rotjoch komt later wel als we je irl gezien hebben })
33mnz8i.jpg
 
De enigste reden dat ik daar hard rij, is omdat het een tiefus end is en daar geen hond rijdt. Ga geen andere mensen in gevaar brengen door mijn rijgedrag....ben niet helemaal van me lotje getikt hoor... :N
Nog steeds aso :Y

Wat nou als er ineens een hond oversteekt???
 
:N

Ik heb speciaal een pak zonder risten besteld :Y *D

dus met klitterband ? ... ritsen zijn ook zo moeilijk })

:+
:^

Het kan allemaal nog veeeeuuulll harder.

Al vind ik dit wel hard zat :P
:Y heb ik nog wel een 'pijpje' voor liggen :P
Wat een ******* is de politie hier eigenlijk. Dacht....leuk, motor rijbewijs halen en rijden. Maar ja, rijden....is meer rustig tuffen met zoveel politie op straat.
ach hardrijden op de rechte stukken is ook niets aan dat kan iedereen, lekker bochtjes rijden :] veel leuker :Y
De enigste reden dat ik daar hard rij, is omdat het een tiefus end is en daar geen hond rijdt. Ga geen andere mensen in gevaar brengen door mijn rijgedrag....ben niet helemaal van me lotje getikt hoor... :N
kijk je uit wat je zegt, kan soms gevoelig zijn voor mensen :P :+
Zie wel duidelijk aan het taal gebruik, dat jullie op elkaar ingeburgd zijn....(en ik blijkbaar dus nog niet)
meeste hier kennen elkaar ondertussen irl ook :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan