Het Honda CBR600F/FS Topic deel 72 "De anti fanclub editie"

Status
Niet open voor verdere reacties.
we noemen het ook wel een uitzendburo.


Die goddamned verengelsing van de Nederlandse taal..

:+
 
Laatst bewerkt:
we noemen het ook wel een uitzendburoeau.


Die goddamned verengelsing van de Nederlandse taal..

:+

:N Dat is niet hetzelfde :N Als je ergens aangenomen wordt, ga je gewoon in dienst bij het bedrijf, anders dan bij het uitzendbureau :Y
 
Laatst bewerkt:
:N Dat is niet hetzelfde :N Als je ergens aangenomen wordt, ga je gewoon in dienst bij het bedrijf, anders dan bij het uitzendbureau :Y


Komt toch verdorie allemaal op hetzelfde neer. Denk maar niet dat het recruteringsburo er niets aan verdiend..
 
Komt toch verdorie allemaal op hetzelfde neer. Denk maar niet dat het recruteringsburo er niets aan verdiend..
Ze verdienen er zeker aan :Y Maar alleen om de persoon bij de vacature te vinden.

Als je voor een uitzendbureau werkt, zit het ook heel anders inelkaar met contracten enzo :Y
 
Ik ben er klaar mee.
Ik ga geen engelse of franse verbasteringen meer opschrijven.


Denk ik.
 
Is dat weer helemaal in ofzo -O- Iedereen lijkt het te proberen de laatste tijd :/

Weet je hoe dat komt?

Als je 8 maanden lang alleen maar vacatures leest waar ze het hebben over:

Hands-on-mentality
Teamplayers
En Senior-Medior-Junior-bladiblamederwerkers.

Of C.E.O's , Manager, Financial Professionals..

Om kost misselijk van te worden. Durf gewoon Nederlands te praten. De functie wordt door een speciaal spannend naampje echt niet leuker of interessanter.
 
Weet je hoe dat komt?

Als je 8 maanden lang alleen maar vacatures leest waar ze het hebben over:

Hands-on-mentality
Teamplayers
En Senior-Medior-Junior-bladiblamederwerkers.

Of C.E.O's , Manager, Financial Professionals..

Om kost misselijk van te worden. Durf gewoon Nederlands te praten. De functie wordt door een speciaal spannend naampje echt niet leuker of interessanter.
Ik ben ook gewoon aan het looken for een functie als junior controller, junior cashmanager of een traineeship finance. Het liefst binnen een informal company :+
 
Laatst bewerkt:
Weet je hoe dat komt?

Als je 8 maanden lang alleen maar vacatures leest waar ze het hebben over:

Hands-on-mentality
Teamplayers
En Senior-Medior-Junior-bladiblamederwerkers.

Of C.E.O's , Manager, Financial Professionals..

Om kost misselijk van te worden. Durf gewoon Nederlands te praten. De functie wordt door een speciaal spannend naampje echt niet leuker of interessanter.
Dan is het wel Nederlands spreken

is toch fokking not normal :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan