Het Honda CBR600F/FS Topic deel 91 "Het KKTTT Topic"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand eerder vanavond nog het debat met de kleinste partijen gezien? :?

De redenatie van Marianne Thieme was echt geniaal _O-
 
Iemand eerder vanavond nog het debat met de kleinste partijen gezien? :?

De redenatie van Marianne Thieme was echt geniaal _O-
:N toen was ik nog niet thuis

toen was ik geld aan het verdienen dat cohen graag aan een kansloze haatbaard wil geven omdat hij zo zielig is
 

Met jou valt te praten. :Y


En die Ferry is na vandaag z'n baantje kwijt hoor. _O- Eerst de foute uitspraak tegen Balkenende, dan Halsema meneer noemen, en als laatste Rutte alvast premier noemen.
Ferry moet morgen denk ik maar PvdA stemmen, dan houdt 'ie nog een leuke uitkering over na vandaag. :')
 
:N toen was ik nog niet thuis

toen was ik geld aan het verdienen dat cohen graag aan een kansloze haatbaard wil geven omdat hij zo zielig is
:P

Die heeft de redenatie:

We moeten alles duurzaam doen (economie enzo), en dan is niet de vraag of we ons dat kunnen veroorloven, maar of we ons kunnen veroorloven om dat niet te doen.




_O- _O- _O-
 
Met jou valt te praten. :Y


En die Ferry is na vandaag z'n baantje kwijt hoor. _O- Eerst de foute uitspraak tegen Balkenende, dan Halsema meneer noemen, en als laatste Rutte alvast premier noemen.
Ferry moet morgen denk ik maar PvdA stemmen, dan houdt 'ie nog een leuke uitkering over na vandaag. :')
Ik vond hem het debat best leuk doen hoor. Hij maakte dan wel wat versprekingen, maar dat houd het tenminste een beetje luchtig (in hoeverre zo'n debat luchtig kan zijn dan :P)
 
Ik vond hem het debat best leuk doen hoor. Hij maakte dan wel wat versprekingen, maar dat houd het tenminste een beetje luchtig (in hoeverre zo'n debat luchtig kan zijn dan :P)
En je kunt hem nog eens aanspreken rond 24.00 op utrecht centraal :+
 
hmz.. pvv of vvd.. scheelt maar 1 letter.. what should i do...

als ik pvv stem word de kans dat pvda of cda weer dichter bij vvd komt wat dus weer gezeik oplevert.. pvv zal niet de premier gaan leveren hoogstwaarschijnlijk dus denk ik dat de veiligste keus topch vvd is om nog enigazins wat voor elkaar te krijgen tegen dat marokkaanse tuig
 
:W moggel
Lul maar recht wat krom is... :+
*O*

kan volgens mij zo de politiek in :+
nieuws niet gevolgd zeker :+
iedereen mag met een poltood stemmen hoor *O*
:^

sterker nog, het leed is al geschied :+
Avond :W :W

Weg met die linkse meuk *O*
:^

die arme lusters gaan er maar lekker voor werken :Y
de veelverdieners zijn er ook niet gekomen door op hun luie reet te blijven zitten :N
ach coalitie met vvd en pvv dan maar :Y
:^

die wilders heeft wel wat goede ideën maar zo'n stripfiguur als premier zie ik echt niet zitten :N
kan mij de uitstraling nou schelen
Als ze maar doen wat ze zeggen
heb je ooit wel eens iemand in de politiek meegemaakt die deed wat hij/ zij in de campagne vertelde :')

:+
 
waar kan ik mn motor het beste mee schoonmaken?
ik heb het nou een paar keer met wd40 gedaan maar ben bang dat mn stikkers hier door gaan loslaten. en het gaat ook vlekken als je niet met een droge doek na gaat.
??
bvd
 
snap echt niet dat mensen WD40 zien als schoonmaak middel :N

idd met die olie erop glimt het wel even, maar zodra je een beetje stof tegen komt plakt dat overall lekker aan vast :')

ik poets meestal na een rit meteen de vliegen er af met een sprayfles insecten verwijderaar, en daarna spuitwax uit een spuitbusje erover en dan uitpoesten.
velgen poets ik even met onvetter doekjes van de action, of met remreiniger op en doekje. en ook de velgen spuit ik vervolgens weer in met spuitwax
spuitwax geeft een mooie glans, een beschermlaag en het stof glijd er weer af *O*

en een keer in de zoveel tijd zet ik de motor in een sopje en uitgebreide waxbeurt waarin je de moeilijke plekjes ook meeneemt die je niet na iedere rit meepakt :) binnenkant achterbrug / achterveer ed.

zullen vast ook wel mensen zijn die hier commentaar op hebben, maar zo doe ik het altijd al en bevalt mij prima :Y
 
Laatst bewerkt:
waar kan ik mn motor het beste mee schoonmaken?
ik heb het nou een paar keer met wd40 gedaan maar ben bang dat mn stikkers hier door gaan loslaten. en het gaat ook vlekken als je niet met een droge doek na gaat.
??
bvd
Dasty van de Wibra of Snoetenpoeters van het Kruitvat ofzo. Werkt als een speer!

Maaruhhhh, probeer de search eens, daar kan je ook wat vinden. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan